Η δημιουργία περιεχομένου είναι συνήθως το πιο ικανοποιητικό και ευχάριστο κομμάτι της δουλειάς του μάρκετινγκ. Αλλά η διανομή αυτού του περιεχομένου είναι εξίσου σημαντική για την επιτυχία σας, γιατί αν κανείς δεν βλέπει το περιεχόμενό σας, σίγουρα όλη η προσπάθειά σας θα πάει χαμένη.

Για να σας βοηθήσουμε να προσδιορίσετε ποια κανάλια marketing θα πρέπει να διανέμουν το περιεχόμενό σας, θα μιλήσουμε για δύο συγκεκριμένα στα οποία πρέπει να εστιάσετε τους επόμενους μήνες. Ας δούμε λοιπόν πως μπορείτε να ενισχύσετε την εμβέλεια, την απήχηση και τα έσοδά σας.

1. Από στόμα σε στόμα.

Μόνο το 4% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι διαφημιστές ασκούν το επάγγελμά τους με ακεραιότητα. Τι πρέπει να κάνει λοιπόν κάποιος που ασχολείται με το digital marketing όταν οι ίδιοι οι άνθρωποι που χρειάζεται να πείσουν δεν τους εμπιστεύονται; Πρέπει να βασίζονται στην κριτική των πελατών τους για την επιχείρησή τους.

Οι άνθρωποι εμπιστεύονται τους πελάτες έναντι των εμπόρων επειδή οι έμποροι έχουν μια συγκεκριμένη ατζέντα – προωθούν το προϊόν ή την υπηρεσία τους για τη δημιουργία πωλήσεων. Από την άλλη πλευρά, οι πελάτες θα πειστούν για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, εάν διαπιστώσουν ότι θα τους ωφελήσει πραγματικά.

Για να δημιουργήσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δυναμική στο μάρκετινγκ που στηρίζεται στην τεχνική από στόμα σε στόμα, πρέπει να παραμείνετε επικεντρωμένοι στο εξής: να αναπτύξετε το καλύτερο δυνατό προϊόν ή υπηρεσία και να παρέχετε κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών. Με άλλα λόγια, πρέπει να εξυπηρετείτε τις ανάγκες των πελατών σας πριν από τις δικές σας.
Μόνο τότε οι πελάτες σας θα μετατραπούν σε μια πιστή, παθιασμένη φυλή που θα συστήσει τη μάρκα σας στους φίλους και την οικογένειά τους.

2. Podcasts.

Σύμφωνα με μια μελέτη μορφοποίησης περιεχομένου που εκπονήθηκε από την Edison Research και την Triton Digital, τα άτομα ηλικίας 12 ετών και άνω ακούνε online ηχητικό περιεχόμενο σε πρωτοφανή επίπεδα.

Κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι δαπανούν 17 ώρες εβδομαδιαίως ακούγοντας τα αγαπημένα τους podcasts, σε απευθείας σύνδεση ραδιοφωνικές εκπομπές και audiobooks.

Υπάρχουν επίσης 14 εκατομμύρια περισσότεροι εβδομαδιαίοι ακροατές podcast αυτό το έτος σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, το οποίο είναι περισσότερο από όλον τον πληθυσμό της Γουινέας.

Η ζήτηση για ηχητικό περιεχόμενο έχει εξαντληθεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι θα ακούσουν το επώνυμο σας podcast μόνο και μόνο επειδή είναι podcast.

Στην πραγματικότητα, θα το ακούσουν μόνο αν καταφέρει να αποσπάσει την προσοχή τους και, τελικά, να τους διασκεδάσει. Διαφορετικά, η παραγωγή ενός ακόμη podcast συνέντευξη-έναν expert, θα προσθέσει μόνο στο θόρυβο που πλημμυρίζει το Διαδίκτυο.

Για αυτό πρέπει να δημιουργήσετε μια παράσταση που να περιέχει μια μοναδική ιδέα και να αφηγείται ιστορίες πραγματικών επαγγελματιών στον κλάδο σας.

Σύμφωνα με τους ερευνητές στον τομέα της νευροεπιστήμης, η αφήγηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να συλλάβεις την προσοχή των ανθρώπων, να εμφυσήσεις τις πληροφορίες στις αναμνήσεις τους και να δεθείς συναισθηματικά μαζί τους.

Ο ανθρώπινος εγκέφαλος έχει προγραμματιστεί να επιζητεί, να αναζητά και να ανταποκρίνεται σε μια καλά δημιουργημένη αφήγηση. Και αυτό είναι κάτι που δεν θα αλλάξει ποτέ.

3.Κοινωνικά μέσα δικτύωσης.

Οι περισσότεροι άνθρωποι σερφάρουν στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να ξεφύγουν από την καθημερινότητα, να ψυχαγωγηθούν και να συνδεθούν με άλλους.

Με πάνω από 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες κοινωνικών μέσων σε όλο τον κόσμο σήμερα, εκατομμύρια μάρκες έχουν προωθήσει το περιεχόμενό τους σε αυτές τις πλατφόρμες για χρόνια. Αλλά η δημοτικότητα των κοινωνικών μέσων έχει πλημμυρίσει κάθε πλατφόρμα με σωρούς αντικειμένων, φωτογραφιών και βίντεο, ανεβάζοντας την προσφορά περιεχομένου, ενώ η ζήτηση γι ‘αυτό έχει οροφή.

Πώς μπορούν λοιπόν τα brands να ξεχωρίσουν; Μία στρατηγική είναι η δημοσίευση πρωτότυπων σε περιεχόμενο βίντεο, η αλληλεπίδραση με τους ακολούθους όσο το δυνατόν περισσότερο και η δημοσίευση περιεχομένου που δεν κατευθύνει τους χρήστες σε άλλη ιστοσελίδα, όπως διορατικές ενημερώσεις κατάστασης αντί για συνδέσμους.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;