Η αποτελεσματική πρόσκληση σε δράση (CTA) είναι ένας σημαντικός παράγοντας ανάπτυξης του digital marketing.

1. Επιλέξτε πώς να εξατομικεύσετε την κλήση για δράση σας (CTA)
Προτού σχεδιάσετε και δημιουργήσετε το CTA σας, θέλετε να καθορίσετε ποιο κοινό στοχεύετε και πώς θα το στοχεύετε. Για να ξεκινήσετε, καθορίστε ποιο επίπεδο στόχευσης είναι δυνατό χρησιμοποιώντας το CMS σας. Τότε, βρείτε πώς να σπάσετε σε τμήματα κάθε έκδοση αυτού του CTA καθώς το κοινό σας καταναλώνει όλο και περισσότερο από το περιεχόμενό σας.
Ένα παράδειγμα ενός έξυπνου CTA θα μπορούσε απλώς να είναι ένα CTA που στοχεύει τους επισκέπτες και να έχει μια ξεχωριστή έκδοση για τους πελάτες. Όσο πιο προσαρμοσμένο και σχετικό είναι το CTA σας, τόσο το καλύτερο. Αλλά αυτό εξαρτάται από τα δεδομένα που έχετε, τι γνωρίζετε σχετικά με το ακροατήριό σας και τι είναι δυνατό με τα εργαλεία marketing που χρησιμοποιείτε.
Για μια στιγμή, ας υποθέσουμε ότι κατέχω μια επιχείρηση ακινήτων που ονομάζεται Inbound Real Estate. Σε αυτό το παράδειγμα, θα μπορούσα να αρχίσω να προσαρμόζω ένα από τα CTA μου ως εξής:
CTA Επισκεπτών: Οδηγός 5 Βημάτων για την Αναζήτηση Διαμερισμάτων
CTA Πελατών: Διαβούλευση για την Αναζήτηση Διαμερισμάτων

2. Γράψτε ένα σχετικό κείμενο για το CTA σας
Αν χρησιμοποιείτε CTA με βάση μια εικόνα ή ένα κουμπί, θα πρέπει να γράψετε ένα κείμενο με προσανατολισμό στη δράση. Να θυμάστε, δημιουργείτε αυτό το κουμπί μόνο για ένα τμήμα κοινού – σε ένα συγκεκριμένο σημείο του ταξιδιού τους. Πρέπει να δουν κάτι πολύτιμο που να μπορούν να πάρουν μαζί τους στο επόμενο στάδιο του ταξιδιού τους (όπου, ιδανικά, θα δουν ένα διαφορετικό CTA για να καλλιεργήσουν το συνεχές ενδιαφέρον τους για το θέμα).
Η απλή χρήση του κειμένου “Υποβολή” δεν θα βοηθήσει τους δείκτες μετατροπής σας.  Πολλοί επισκέπτες αποφεύγουν να κάνουν κλικ αν η προτροπή για κλικ είναι πολύ γενική. Αντί αυτού, κάντε τη δράση πολύτιμη και ευδιάκριτη, ώστε να είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ σε αυτό. Φράσεις όπως “Μάθετε πώς”, “Αποκτήστε το εδώ” ή “Εγγραφείτε τώρα” θα αντικατοπτρίζουν καλύτερα το στοιχείο που προσφέρετε και θα δημιουργήσουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το κλικ.

3. Αποθηκεύστε και μεταφορτώστε το CTA σας
Αν σχεδιάζετε και δημιουργείτε CTA στο PowerPoint – βεβαιωθείτε ότι έχετε αποθηκεύσει το αρχείο έτσι ώστε να μην χάσετε την εργασία σας. Μόλις γίνει αυτό, κάντε δεξί κλικ και πατήστε “Αποθήκευση ως εικόνα”, ώστε να μπορείτε εύκολα να το ανεβάσετε στο CMS σας.
Εάν ο σχεδιασμός σας έχει πολλά χρώματα, σχήματα ή εικόνες, βεβαιωθείτε επίσης ότι έχετε συμπιέσει τις εικόνες χρησιμοποιώντας μια υπηρεσία όπως το TinyPNG.

4. Συνδέστε το CTA με τη σωστή ιστοσελίδα
Τώρα που ολοκληρώσατε τη δημιουργία του CTA σας και το ανεβάσατε, φροντίστε να το προσθέσετε στη σελίδα σας και να το συνδέσετε με τον σωστό προορισμό. Επίσης, πιθανόν να θέλετε να μάθετε πόσοι άνθρωποι κάνουν κλικ στον σύνδεσμο, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε ρυθμίσει την παρακολούθηση της καμπάνιας στη λύση που χρησιμοποιείτε.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;