Ο οποιοσδήποτε ειδικός στο marketing θα σας πει: «Το πιο σημαντικό βήμα για να κατοχυρώσετε την διαδικτυακή σας παρουσία είναι να έχετε μία υπέροχη ιστοσελίδα. Αλλά εάν θέλετε πραγματικά να παράγετε leads, αναφορές και πωλήσεις τότε καλά θα κάνετε να εστιάσετε στις σελίδες προορισμού (landing page)».

Σε τι εξυπηρετούν οι σελίδες προορισμού;

Οι σελίδες προορισμού είναι σχεδόν ίδιες στην εμφάνιση με όλες τις άλλες ιστοσελίδες, αλλά η λειτουργία τους είναι λίγο διαφορετική. Στην βιομηχανία του διαδικτυακού marketing, οι σελίδες προορισμού χρησιμοποιούνται για να οδηγούν τους επισκέπτες σε μετατροπή κάνοντας του να κάνουν click προς μία συγκεκριμένη δράση. Είτε αυτή η δράση είναι μία αγορά στο διαδικτυακό μαγαζί σας, είτε το να εγγραφούν στο newsletter σας, μία καλή σελίδα προορισμού μπορεί να σας οδηγήσει στον δρόμο της επιτυχίας.

Σε αντίθεση με μία πλήρη ιστοσελίδα, μία σελίδα προορισμού είναι μία μονή σελίδα η οποία έχει έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: να κάνει τους επισκέπτες να κάνουν click ώστε να φθάσουν στο στόχο σας.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά;

Όσον αφορά το περιεχόμενο, μία σελίδα προορισμού πρέπει να περάσει ένα συγκεκριμένο μήνυμα. Προωθεί την επιθυμητή δράση και προσπαθεί να εξηγήσει τα οφέλη που θα έχουν οι επισκέπτες εάν κάνουν αυτή την δράση.

Ο σχεδιασμός της σελίδας πρέπει να εστιάζει στο να υποστηρίζει αυτόν τον στόχο και τίποτα άλλο. Αυτό σημαίνει ότι ο σχεδιασμός πρέπει να είναι απλός και καθαρός, ώστε να μην ελκύει τίποτα άλλο την προσοχή των επισκεπτών.

Μην ξεχνάτε ότι ο τελικός στόχος της σελίδας προορισμού είναι να κάνει τους επισκέπτες να κάνουν click. Τόσο ο σχεδιασμός όσο και το κείμενο πρέπει να αντικατοπτρίζουν αυτόν τον στόχο.

Μία σελίδα προορισμού πρέπει να παραμείνει μία. Μπορείτε να την χωρίσετε σε διαφορετικούς τομείς, αλλά πρέπει να περιοριστείτε σε μία σελίδα και κατά προτίμηση όχι πολύ μεγάλη.

Πώς δουλεύουν οι σελίδες προορισμού;

Για να μπορέσουμε να πούμε ότι μία σελίδα προορισμού εκπληρώνει τον στόχο της, πρέπει να φέρνει επισκεψιμότητα. Αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους:

  • Να στείλετε την σελίδα προορισμού μέσω μίας καμπάνιας email στους subscribers.
  • Να αναρτήσετε το link στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook ή το Twitter
  • Να βάλετε το link στο περιεχόμενο ενός blog
  • Να σχεδιάσετε και να τρέξετε μια διαφημιστική καμπάνια με διάφορες μορφές

Αυτές και πολλές άλλες είναι καλές τακτικές για να φέρετε επισκεψιμότητα στην σελίδα προορισμού, αλλά τώρα πρέπει να σκεφτείτε που να στέλνετε τους επισκέπτες όταν κάνουν click στην σελίδα σας. Αναφέραμε ότι ο τελικός στόχος μίας σελίδας προορισμού είναι να κάνει αυτούς που την βλέπουν να κάνουν click, αλλά που θα τους πάει αυτό το click; Σε ένα καλάθι αγορών; Σε μία φόρμα εγγραφής; Σε μία εσωτερική σελίδα στην ιστοσελίδα σας;

Σκεφτείτε προσεκτικά το επόμενο βήμα και δημιουργήστε ένα εύκολο μονοπάτι το οποίο να μπορούν να ακολουθήσουν οι επισκέπτες σας μόνο με ένα click.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;