Η πλατφόρμα κοινωνικής ανάλυσης Quintly διεξήγαγε μια νέα μελέτη σχετικά με την απόδοση του Instagram μετά από ανάλυση που έκανε στα επιχειρηματικά προφίλ Instagram πάνω από 34k και 5,4 εκατομμυρίων αναρτήσεων που δημοσιεύτηκαν από την 1η Ιανουαρίου έως τις 30 Ιουνίου 2019.

Η έκθεση παρέχει σημαντικές πληροφορίες για το τι «δουλεύει» στο Instagram για εμπορικά σήματα αυτή τη στιγμή
Ας δούμε μερικά από τα βασικά ευρήματα της έκθεσης.

Πρώτα απ ‘όλα, οι ερευνητές της Quintly διαπίστωσαν ότι, παρά την αυξανόμενη δημοτικότητα του περιεχομένου βίντεο, οι εικόνες παραμένουν το πιο δημοφιλές είδος στην πλατφόρμα, με σημαντική διαφορά.

Αυτό δεν είναι υπερβολικά μεγάλη έκπληξη. Είναι ευκολότερο να δημιουργηθούν καλές εμφανίσεις στατικών εικόνων από ό, τι είναι να βρεις και να δημιουργήσεις καλά βίντεο.

Ωστόσο, η δημοτικότητα των προβολών εικόνας πάνω από τα βίντεο σημαίνει ότι πολλές επιχειρήσεις δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν σημαντικές ευκαιρίες στην πλατφόρμα, όπως δείχνουν οι περαιτέρω πληροφορίες του Quintly.

Είναι προφανές ότι τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να κοιτάζουν πέρα από τις αναρτήσεις εικόνων αν θέλουν να μεγιστοποιήσουν την απόδοση του Instagram.

Αξίζει να επανεξετάσετε τη στρατηγική σας για το 2020.

Για τα μεγαλύτερα επιχειρηματικά προφίλ Instagram (εκείνα με 1 εκατομμύριο έως 10 εκατομμύρια οπαδούς), τα δεδομένα του Quintly έδειξαν ότι καμία λεζάντα δεν αποτέλεσε την καλύτερη επιλογή για να προκαλέσει μεγαλύτερη εμπλοκή των χρηστών με τα brands, αλλά για όλους τους άλλους, οι λεζάντες με 1 έως 50 χαρακτήρες έλαβαν καλύτερα ποσοστά ανταπόκρισης .

Επομένως, οι συντομότερες λεζάντες είναι καλύτερες και πολλές μάρκες δεν αυτό το δρόμο αυτή την περίοδο.
Το Quintly εξέτασε επίσης τη χρήση των emojis στις αναρτήσεις και αν μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις.

Οι ερευνητές της Quintly διαπίστωσαν ότι η πλειοψηφία των προφίλ μάρκας δεν χρησιμοποιεί σήματα emojis στις υπογραφές των Insta posts.

Αλλά πιθανότατα θα πρέπει – σύμφωνα με τα στοιχεία, “όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των emojis που χρησιμοποιούνται, τόσο περισσότερες είναι οι αλληλεπιδράσεις”.

Το Emojis μπορεί να μοιάζουν αφύσικα για τις αναρτήσεις του εμπορικού σήματος, ίσως να μην είναι αυθεντικά ή αρκετά επαγγελματικά.
Αλλά οι αριθμοί εδώ υποδηλώνουν ότι οι αναρτήσεις χωρίς emojis να βλέπουν το χαμηλότερο μέσο ποσοστό αλληλεπίδρασης.

Και το τελευταίο σημαντικό στοιχείο της μελέτης του Quintly εξετάζει τα hashtags και πόσα hashtags είναι ο σωστός αριθμός για να προβάλλετε την επιχείρησή σας.

Όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό σας, τόσο λιγότερο θα χρειαστείτε hashtags, αλλά για την πλειοψηφία, χρησιμοποιώντας περισσότερα hashtags φαίνεται να είναι ο καλύτερος τρόπος να πετύχετε τους στόχους σας.

Αλλά και πάλι, αυτό έρχεται σε αντίθεση με μια άλλη έκθεση που δημοσίευσε ο Quintly τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, η οποία πρότεινε ότι η χρήση οποιωνδήποτε hashtags δεν ήταν καθόλου καλός τρόπος να προχωρήσουμε.

Αυτό είναι πιθανό αποτέλεσμα συνδυασμένων δεδομένων. Στην έκθεσή του πέρυσι, ο Quintly έδωσε μια συνολική αξιολόγηση της απόδοσης του hashtag, που περιελάμβανε επιχειρηματικά προφίλ Instagram που είχαν πάνω από 10 εκατομμύρια οπαδούς.

Όπως παρατηρήθηκε, για αυτά τα μεγαλύτερα προφίλ, τα δεδομένα του Quintly δείχνουν πράγματι ότι περισσότερα hashtags δεν είναι απαραιτήτως καλύτερα σε σχέση με την απόδοση.

Αυτό είναι σχεδόν το αντίστροφο του γραφήματος για τα μικρότερα προφίλ, όπου τα λιγότερα hashtags είναι καλύτερα.
Αλλά για να έχετε μια πραγματική αξιολόγηση των επιδόσεων, θα πρέπει να διαχωρίσετε τα αποτελέσματα για τα μικρότερα έναντι των μεγαλύτερων ακολουθιών.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;