Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας πως μπορεί κανείς να έχει περισσότερη επισκεψιμότητα στο Linkedin χρησιμοποιώντας βίντεο.
Θέλετε περισσότερες προβολές βίντεο; Το LinkedIn στερείται περιεχομένου βίντεο, την ίδια στιγμή που οι προγραμματιστές του θα ήθελαν πάρα πολύ να υπάρχει τέτοιο υλικό.

Αν ανεβάσετε ένα βίντεο, θα έχετε πολύ περισσότερη περισσότερη επισκεψιμότητα στο Linkedin.

Ας εξετάσουμε λοιπόν ποια «κόλπα» μπορεί να κάνετε που θα αξιοποιήσουν στο έπακρο τα βίντεό σας που ανεβάζετε στο Linkedin.

Αυτή είναι η πραγματικότητα με το Linkedin, δεν διαθέτει περιεχόμενο βίντεο και είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που θα ήθελε να ανεβαίνουν την πλατφόρμα του βίντεο, το έχει ανάγκη.

Τόσο πολύ που, μόλις ανεβάσετε ένα βίντεο, θα διαπιστώσετε ότι υπάρχει άμεσα αύξηση της κυκλοφορίας στο Linkedin. Μάλιστα αρκεί να ανανεώνετε το κείμενο που συνοδεύει το βίντεο, κάνοντας μικρές παραλλαγές για να δείτε ότι θα εξακολουθήσετε να έχετε νέα views για το βίντεο που ανεβάσατε.
Όχι δεν θα σας κάνω πλάκα. Αρκεί μια απλή ενημέρωση στο κείμενο που ανεβάζετε μαζί με το βίντεο για να σας φέρει περισσότερους επισκέπτες, τόσο μεγάλη είναι η ζήτηση για βίντεο στο συγκεκριμένο μέσο.

Tips

Η πρώτη συμβουλή που σας έχω είναι να φορτώσετε ένα αρχείο SRT.

Αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν για το Linkedin είναι ότι πολλά από τα βίντεό τους είναι αυτόματη αναπαραγωγή. Οι άνθρωποι στην εργασία όταν βρίσκονται στο Linkedin, δεν ακούνε τι συμβαίνει.
Αν έχετε ένα αρχείο SRT, το κείμενο του βίντεο είναι αυτό, που επιτρέπει στους ανθρώπους να παρακολουθούν χωρίς τα ηχεία τους τι συμβαίνει.

Θα μπορούσατε να πάτε στο Rev.com, να μεταγράψετε το βίντεό σας και να μεταφορτώσετε τη μεταγραφή στο Linkedin. Εκτός από αυτό, με το Linkedin κατά τη μεταφόρτωση ενός βίντεο γράφετε μια περιγραφή σχετικά με αυτό το βίντεο.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Ubersuggest που θα σας πει όλες τις δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά που πρέπει να γράψετε.

Χρησιμοποιήστε δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά, όχι μόνο στην περιγραφή σας όταν ανεβάζετε ένα βίντεο, αλλά και όταν χρησιμοποιείτε ετικέτες στο Linkedin.

Πολλές από τις ετικέτες που χρησιμοποιώ είναι το digital marketing, το hashtag seo, το hashtag google analytics, αυτές είναι όλες οι φράσεις που ψάχνουν πολύ οι χρήστες, κάτι που με βοηθά να πάρω περισσότερη κίνηση.

Η επόμενη συμβουλή που έχω για σας είναι ότι η πρώτη γραμμή στην περιγραφή σας Linkedin πρέπει να είναι μια σύντομη, μια πρόταση.

Την στιγμή που οι άνθρωποι κάνουν κλικ για να δουν το περισσότερα, χρησιμοποιώντας μικρές προτάσεις, παίρνεις περισσότερα κλικ, αφού πατάνε το “see more”, για να διαβάσουν όλο το κείμενο. Αυτό το κόλπο δίνει στο βίντεο σας το μπουστάρισμα για να προσελκύσει περισσότερα views.

Η επόμενη συμβουλή είναι να απαντήσετε σε κάθε σχόλιο, να απαντήσετε σε αυτό και φυσικά να ζητήσετε ένα άλλο σχόλιο.

Όταν το κάνετε αυτό, θα ενθαρρύνετε την διαδικασία, για να έρθουν όλο και περισσότερα σχόλια. Και αυτός είναι ένας από τους κύριους παράγοντες στον αλγόριθμο λειτουργίας του Linkedin, κοιτάνε πάρα πολύ οι προγραμματιστές τα σχόλια.
Όσο περισσότερα μπορείτε να πάρετε, τόσο το καλύτερο για εσάς.
Ενθαρρύνετε λοιπόν όσους σας κάνουν σχόλια, απαντώντας όσο πιο γρήγορα γίνεται, όταν έρχονται, γιατί αυτό θα αναγκάσει τους ανθρώπους να επιστρέψουν και να αφήσουν όλο και περισσότερα σχόλια.

Και τέλος, όταν γράφετε βίντεο στο Linkedin, ανέφερα ήδη ότι τα σχόλια κάνουν θαυμάσια πράγματα. Στο βίντεό σας, απλώς ζητήστε από τους ανθρώπους να αφήσουν ένα σχόλιο και να σας κάνουν μια ερώτηση. Όταν το κάνετε αυτό και αφήνουν περισσότερα σχόλια, φυσικά θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να γίνετε viral στο Linkedin.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;