Ορισμένοι επιχειρηματίες γίνονται «ροκ σταρ», ακόμη και όταν δεν το θέλουν. Σκεφτείτε: Mark Zuckerberg.

Ιδιότητες ενός ροκ σταρ των επιχειρήσεων

Πρώτον, σκεφτείτε τα διακριτικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου «ροκ σταρ» των επιχειρήσεων, και γιατί αυτή η θέση είναι πολύτιμη και δικαίως πολυπόθητη:

Το πρόσωπο της εταιρείας. Αυτοί οι επιχειρηματίες έγιναν όλοι το πρόσωπο των αντίστοιχων εταιρειών τους με την πάροδο του χρόνου, σε ορισμένες περιπτώσεις έγιναν ακόμη πιο διάσημοι από τις ίδιες τις εταιρείες.

Προσωπικότητα. Το να είσαι ένας ροκ σταρ των επιχειρήσεων είναι κάτι περισσότερο από το να είσαι ιδιοκτήτης μιας επιτυχημένης εταιρείας. Πρέπει επίσης να έχεις μια αναγνωρίσιμη, δυναμική και ελκυστική προσωπικότητα.

Πρότυπο. Οι άνθρωποι εξιδανικεύουν ανθρώπους που έχουν κάνει απίστευτα πράγματα, έτσι ώστε να μπορούν οι ίδιοι να μάθουν και αν όλα πάνε καλά να επαναλάβουν την επιτυχία αυτών των προτύπων.

Ανθρώπινος παράγοντας

Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι ένας σημαντικός παράγοντας για την ύπαρξη ενός ροκ σταρ των επιχειρήσεων είναι μια εγγενής ποιότητα των ανθρώπων: μας αρέσει να βλέπουμε και να συνδεόμαστε με άλλους ανθρώπους. Είναι πολύ πιο εύκολο να κοιτάμε, να μαθαίνουμε και να εμπνεόμαστε ή να ψυχαγωγούμαστε από κάποιον με πρόσωπο και προσωπικότητα από ότι από μια εταιρία.

Πώς να γίνετε ένας «ροκ σταρ» των επιχειρήσεων

Όμως, πώς μπορείτε να γίνετε ένας ροκ σταρ των επιχειρήσεων από μόνοι σας; Ποιες στρατηγικές θα πρέπει να υιοθετήσετε;

Φτιάξτε μια δική σας προσωπική μάρκα. Οι προσωπικές μάρκες είναι μια πύλη για να αποκτήσετε ένα μεγαλύτερο, με περισσότερη εμπιστοσύνη και πιο κοντινό κοινό. Να θυμάστε να είστε αληθινοί, οι άνθρωποι σέβονται την ειλικρίνεια. Στηρίξτε τη μάρκα σας με μια σύγχρονη και εντυπωσιακή κατασκευή ιστοσελίδας. Αυτή θα είναι ο πρώτος «καθρέφτης» της μάρκας άρα και της προσωπικότητας σας, οπότε πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα.

Δείξτε τόλμη. Θα πρέπει να ξεχωρίσετε με κάποιον μοναδικό τρόπο. Να είστε τολμηροί στις ενέργειες και το περιεχόμενό σας και να επωφελείστε από τυχόν ευκαιρίες «δημοσίευσης». Το Digital marketing θα σας φανεί πολύ χρήσιμο σ΄ αυτήν την κατεύθυνση γιατί πολύ γρήγορα, πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο μέσο θα σας «πλέξει το εγκώμιο» και θα αρχίσει να δημιουργεί το μύθο γύρω από το άτομο σας.

Να «δημοσιεύεστε». Προφανώς, αν θέλετε να κάνετε τον εαυτό σας ορατό, θα χρειαστεί να «δημοσιευτείτε».

Προσπαθήστε να κάνετε κάποιες αναρτήσεις φιλοξενουμένων (guest posts) σε γενικές δημοσιεύσεις, ξεκινώντας από τοπικές πηγές μικρότερου κύρους για να χτίσετε ένα όνομα για τον εαυτό σας. Σχεδιάστε την στρατηγική online διαφήμισης σας και επιλέξτε μέσα που θα έχετε πιο εύκολη πρόσβαση από κάποια άλλα.

Αυξήστε την προβολή σας. Κανείς δεν γίνεται ροκ σταρ εν μία νυκτί. Αν θέλετε να επιτύχετε αυτό το επίπεδο δημοτικότητας, θα πρέπει να αναβαθμίσετε σταδιακά τις προσπάθειές σας με την πάροδο του χρόνου. Αυτό σημαίνει άνοιγμα προς μεγαλύτερες και καλύτερες πηγές, αύξηση της παραγωγής του περιεχομένου σας και γενικά να κάνετε περισσότερα για να στηρίξετε την προσωπική σας μάρκα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;