Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσετε μια ανάρτηση στα social media;

Με σχεδόν 3 δισεκατομμύρια χρήστες κοινωνικών μέσων σήμερα, εκατομμύρια μάρκες και εταιρείες έχουν προωθήσει το περιεχόμενό τους σε αυτές τις πλατφόρμες για χρόνια.

Η δημοτικότητα των κοινωνικών μέσων είχε ως αποτέλεσμα να πλημμυρίσει κάθε πλατφόρμα με χιλιάδες χιλιάδων άρθρων, φωτογραφιών και βίντεο.

Αυτό έχει αποδεκατίσει το ποσοστό των ευκαιριών που οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν για να αλληλεπιδρούν φυσικά με τους ακολούθους τους.

Περιττό να πούμε ότι το social media marketing είναι μια στρατηγική pay-to-play εδώ και τώρα. Και ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να επωφεληθείτε από την πληρωμένη διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα είναι να προωθήσετε τις αναρτήσεις σας.

Πώς θα προωθήσετε μια δημοσίευση στα social media

Τι σημαίνει προώθηση μιας ανάρτησης;

Όταν προωθείτε μια ανάρτησή σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πληρώνετε τις πλατφόρμες των social media. Για να ενισχύσετε την υπάρχουσα ανάρτησής σας σε όσους σας ακολουθούν, σε ένα συνιστώμενο κοινό ή σε ένα στοχοθετημένο κοινό. Θα εμφανιστεί ως αναρτημένη δημοσίευση στη ροή του ακροατηρίου σας.

Facebook.

1. Επιλέξτε μια υπάρχουσα ανάρτηση στην επιχειρηματική σελίδα του Facebook που θέλετε να προωθήσετε.
2. Κάντε κλικ στο “Boost Post” στην κάτω δεξιά γωνία της ανάρτησής σας στο Facebook.
3. Επιλέξτε το κοινό σας.
Πριν προωθήσετε την ανάρτησή σας στο Facebook, μπορείτε είτε να διανέμετε τη δημοσίευσή σας σε ένα συνιστώμενο κοινό το οποίο θα κάνει το Facebook για εσάς ή να δημιουργήσει ένα νέο ακροατήριο βάσει ενός συνόλου επιλογών στόχευσης και να διανείμει την ανάρτησή σας σε αυτό το ακροατήριο.
4. Καθορίστε τον προϋπολογισμό και τη διάρκεια που θα έχει η διαφήμιση.

Ο προϋπολογισμός σας είναι πόσα χρήματα θα ξοδέψετε. Η διάρκειά σας είναι για πόσο διάστημα θα προωθήσετε την ανάρτησή σας. Το Facebook θα υπολογίσει σε πόσα άτομα θα φτάσει η ανάρτησή σας με βάση τον προϋπολογισμό και τη διάρκεια.

Instagram.

1. Κάντε κλικ στο κουμπί “Προώθηση” στο κάτω μέρος της ανάρτησής σας.
2. Επιλέξτε ένα στόχο.
Πριν προωθήσετε την ανάρτησή σας, το Instagram θα σας ρωτήσει εάν θέλετε να προσελκύσετε περισσότερες επισκέψεις στο προφίλ σας, αν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας ή για τις προβολές της διαφήμισης.
Οποιοσδήποτε και αν είναι ο στόχος σας για τη συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε να ενισχύσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει την επιλογή που είναι στο ίδιο μήκος κύματος, που εξυπηρετεί την δημοσίευσή σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
3. Επιλέξτε ένα κοινό.
Μετά την επιλογή του στόχου σας, μπορείτε να διαλέξετε έχοντας τρεις διαφορετικές επιλογές στόχευσης: Αυτόματη, Τοπική και Μη αυτόματη.
Το αυτόματο δίνει την εντολή στο Instagram να στοχεύει άτομα που είναι ακριβώς όπως οι ακόλουθοί σας. Το Τοπικό σας επιτρέπει να στοχεύετε άτομα σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Η χειρωνακτική επιλογή σας επιτρέπει να στοχεύετε συγκεκριμένα άτομα, μέρη ή ενδιαφέροντα.
4. Ορίστε τον προϋπολογισμό και τη διάρκεια.

Το Instagram θα εκτιμήσει την αναμενόμενη προσφορά και τα κλικ που θα προσελκύσει η ανάρτησή σας, αφού ορίσετε τον προϋπολογισμό και τη διάρκεια της διαφήμισής σας.

Twitter.

1. Κάντε κλικ στην επιλογή “Προβολή δραστηριότητας του Tweet” στο κάτω μέρος του Tweet σας.
2. Κάντε κλικ στην επιλογή “Προώθηση του Tweet σας”.
3. Επιλέξτε τη στόχευσή σας.
Η στόχευση του Twitter είναι λιγότερο εξελιγμένη από ότι το Facebook και το Instagram. Μπορείτε να στοχεύσετε μόνο με βάση την τοποθεσία, όπως χώρα, πολιτεία / επαρχία / περιοχή ή μητροπολιτική περιοχή.
4. Ορίστε τον προϋπολογισμό σας.
Αφού ορίσετε τον προϋπολογισμό σας, το Twitter θα υπολογίσει το ποσό των εμφανίσεων και των δεσμεύσεων που θα ενισχύσει το Tweet σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.