Οι μηχανές αναζήτησης συνεχίζουν να προσαρμόζουν τους αλγόριθμούς τους ώστε να ταιριάζουν περισσότερο με τον τρόπο που οι καταναλωτές κάνουν τις αναζητήσεις τους.

Πως πρέπει αυτό να επηρεάσει τις προσπάθειες σας για βελτιστοποίηση;

Ως επιχειρηματίες πρέπει να γνωστοποιήσετε στους καινούργιους πελάτες τα οφέλη του προϊόντος σας, αλλά και να κρατήσετε το ενδιαφέρον των παλιών σας πελατών ώστε να σας προτιμούν και στο μέλλον.

Αναγνωρίστε τις ανάγκες των καταναλωτών

Το πρώτο βήμα είναι να καταλάβετε τις ανάγκες των καταναλωτών σε κάθε στάδιο της διαδικασίας που ακολουθούν όταν ψάχνουν προϊόντα. Τι ωθεί την περιέργειά τους;

Ένας καλός τρόπος να αρχίσετε είναι να πείσετε τους επισκέπτες να συμπληρώσουν μια δημοσκόπηση στην ιστοσελίδα σας. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να καταλάβετε τους καταναλωτές και το τι ακριβώς ψάχνουν.

Ακολουθείστε τα ίχνη των πελατών

Ίσως έχετε αρχίσει ήδη να παρακολουθείτε τις δραστηριότητες των επισκεπτών σας στην πλατφόρμα των analytics σας. Όσον αφορά τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ένας επισκέπτης κατέβασε ένα whitepaper το οποίο δίνει κάποιες προκαταρκτικές εξηγήσεις για την κατηγορία του προϊόντος σας, ενώ όσον αφορά τις συναλλαγές μεταξύ της επιχείρησής σας και των καταναλωτών, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ένας επισκέπτης πρόσθεσε ένα συγκεκριμένο προϊόν στο καλάθι αγορών του αλλά δεν ολοκλήρωσε την αγορά.

Ανάλυση ανταγωνισμού

Πρέπει επίσης να επενδύσετε λίγο χρόνο ώστε να καταλάβετε το τι προσφέρουν οι ανταγωνιστές σας, καθώς και πώς παρουσιάζονται. Με αυτόν τον τρόπο θα αναγνωρίσετε ευκαιρίες επικοινωνίας και θα μπορέσετε να προσφέρετε στους επισκέπτες σας πράγματα και πόρους που δεν θα μπορέσουν να βρουν αλλού.

Περιεχόμενο και εμπειρία των καταναλωτών

Τώρα έχετε συλλέξει λοιπόν όλα τα δεδομένα και έχετε αναγνωρίσει τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες των καταναλωτών. Πώς μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε αυτό στις προσπάθειες σας για βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης; Το επόμενο βήμα είναι να αξιολογήσετε το περιεχόμενό σας και να το προσαρμόσετε στα δεδομένα που έχετε συλλέξει.  Μήπως πρέπει να γίνουν κάποιες αλλαγές στον υπάρχον περιεχόμενό σας που θα διευκόλυναν την διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών σας; Για παράδειγμα, μπορείτε να εισάγετε ένα κείμενο το οποίο να διαβεβαιώνει τους καταναλωτές ότι πήραν την σωστή απόφαση.

Όταν έχετε αναγνωρίσει πλέον τα κενά στο περιεχόμενο σας, μπορείτε να αναρωτηθείτε εάν υπάρχει κάποια παραλλαγή την οποία να ψάχνουν πιο συχνά οι καταναλωτές στις μηχανές αναζήτησης. Από εκεί θα αρχίσετε να βελτιστοποιείτε και τις λέξεις κλειδιά σας και όπως θα διαπιστώσετε από τα αποτελέσματα, θα είσαστε πλέον σε σωστό δρόμο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;