Οι Buyer Personas είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στο digital marketing, διότι σας βοηθάει να κατατάξετε σε κατηγορίες το αγοραστικό σας κοινό με βάση πραγματικά δεδομένα και στη συνέχεια να στοχεύσετε σε αυτό με τρόπο αποτελεσματικό μέσω content marketing.
Η ομάδα marketing πρέπει να γνωρίζει ποιοι αποτελούν το αγοραστικό κοινό και η ομάδα πωλήσεων πρέπει να γνωρίζει σε ποιον πουλάει σε κάθε περίπτωση.

Ερωτήσεις για το προφίλ των Buyer Personas που πρέπει να κάνετε για να συλλέξετε τα στοιχεία τους

Ερωτήσεις σχετικά με το προσωπικό τους υπόβαθρο

1. Περιγράψτε τα προσωπικά σας δημογραφικά στοιχεία
Η συλλογή δημογραφικών πληροφοριών είναι το ιδανικό ξεκίνημα για να αρχίσετε να σχεδιάζετε τα προφίλ σας επειδή μπορείτε να τα αποκτήσετε εύκολα και να αρχίσετε να σχεδιάζετε μια καθαρότερη, πιο προσωπική εικόνα του πελάτη σας. Είναι παντρεμένος; Ποιο είναι το ετήσιο εισόδημα της οικογένειάς του; Πού μένει; Είναι άνδρας ή γυναίκα; Πόσο χρονών είναι; Έχει παιδιά;

2. Περιγράψτε το εκπαιδευτικό σας υπόβαθρο
Ποιο επίπεδο εκπαίδευσης ολοκλήρωσαν; Σε ποια σχολεία και πανεπιστήμια φοίτησαν και ποια ήταν τα μαθήματα που παρακολούθησαν; Ζητήστε τους να είναι συγκεκριμένοι εδώ. Το «Πανεπιστήμιο της Βοστώνης» είναι καλύτερη απάντηση από το «φιλελεύθερο κολέγιο τέχνης».
Ερωτήσεις σχετικά με την εταιρεία τους

3. Ποιο είναι το μέγεθος της εταιρείας σας (έσοδα, εργαζόμενοι);
Η γνώση λεπτομερειών σχετικά με την εταιρεία των προφίλ, όπως το είδος της βιομηχανίας, το μέγεθος, ο αριθμός των εργαζομένων και άλλες λεπτομέρειες, θα σας βοηθήσουν ιδιαίτερα όταν δημιουργείτε τα πεδία για τις φόρμες, απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας..

Ερωτήσεις σχετικά με τον ρόλο τους

4. Ποιος είναι ο ρόλος σας; Ο τίτλος σας;
Πόσο καιρό έχουν το ρόλο και τον τίτλο τους; Είναι μεμονωμένοι συνεργάτες ή διαχειρίζονται και άλλους ανθρώπους;

5. Πώς μετριέται η εργασία σας;
Ποια μετρική αφορά το προφίλ του; Τι αριθμούς ή διαγράμματα βλέπει καθημερινά; Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε τι τους κάνει επιτυχημένους, ενώ θα σας δώσει την εικόνα για το τι μπορεί να τους απασχολεί σε ότι αφορά το πώς θα «πετύχουν τους αριθμούς τους».

Ερωτήσεις σχετικά με τους στόχους τους

6. Για ποιους είστε υπεύθυνος;
Αυτό υπερβαίνει τη μετρική που τους αφορά. Ποιος είναι ο κύριος στόχος τους στην εργασία τους; Τι γίνεται με το δευτερεύον στόχο τους; Η γνώση αυτών θα σας βοηθήσει να μάθετε τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε τα προφίλ σας να πετύχουν τους στόχους του και να ξεπεράσουν τις προκλήσεις που τους παρουσιάζονται, επιλέγοντας την κατάλληλη στρατηγική marketing.

7. Τι σημαίνει να είσαι επιτυχής στο ρόλο σου;ι
Τι μπορείτε να κάνετε για να φαίνονται τα άτομά σας όσο το δυνατόν περισσότερο ελκυστικά; Οι εταιρείες που έχουν το χρόνο να καταλάβουν τι κάνει τους ανθρώπους τους επιτυχείς, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα οδηγηθούν σε εντυπωσιακά αποτελέσματα σε ότι αφορά την συνεργασία και την επικοινωνία των ομάδων πώλησης και μάρκετινγκ, πράγματα που είναι μαθηματικό βέβαιο ότι θα οδηγήσει και σε αύξηση πωλήσεων της εταιρείας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;