Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αναθεωρήσετε τις τρέχουσες βέλτιστες καμπάνιες PPC για να αρχίσετε να βελτιώνετε τις επιδόσεις σας.

1. Ελέγξτε τις νέες λειτουργίες στις διαφημίσεις Google

Ένα άλλο έτος, μια άλλη προθεσμία της Google.

Όλοι οι διαφημιζόμενοι μέσω της Google πρέπει να μεταβούν στη νέα εμπειρία διαφημίσεων έως τις 25 Οκτωβρίου.

Αυτή η αλλαγή εισάγει μια σειρά αποκλειστικών λειτουργιών διαθέσιμων μόνο στη νέα εμπειρία.

Μην παραβλέψετε αυτά τα νέα χαρακτηριστικά γνωρίσματα στις Διαφημίσεις Google:

Προεκτάσεις προώθησης: Προβάλλετε προϊόντα με χρηματική ή ποσοστιαία έκπτωση. Αυτά μπορούν να προστεθούν στο λογαριασμό σε επίπεδο ομάδας διαφημίσεων. Αυτή είναι μια εξαιρετική επιλογή για διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν συνδέσμους ιστότοπου ή διαφημιστικό κείμενο για προώθηση. Οι επεκτάσεις προώθησης ξεχωρίζουν περισσότερο και λαμβάνουν μια μορφή «κουπονιού».
Προσαρμογές προσφορών για τηλεφωνικές κλήσεις: Οι αυξανόμενες προσαρμογές προσφορών σε διαφημίσεις με επεκτάσεις κλήσεων μπορούν να οδηγήσουν στη συχνότερη εμφάνιση αυτών των διαφημίσεων. Ελέγξτε τον αριθμό των εμφανίσεων των διαφημίσεων και των εμφανίσεων των κλήσεων για να δείτε αν αυτό είναι απαραίτητο.
Εκστρατείες βίντεο σε εξέλιξη: Οι διαφημίσεις βίντεο μόνο για κινητά προβάλλονταν πέρα από την Google και το YouTube μόνο σε ιστότοπους ή εφαρμογές συνεργατών.

2. Δοκιμάστε νέες πλατφόρμες

Εντάξει, έμποροι PPC, ακούστε καλά!

Η δοκιμή νέων καναλιών επί πληρωμή είναι μια από τις σημαντικότερες βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να γνωρίζετε.

Μη μείνετε μόνο στα Google, Bing και Facebook το 2019.

Εδώ παρατίθενται μερικές άλλες διαφημιστικές πλατφόρμες που μπορείτε να εξετάσετε και να δοκιμάσετε:

ppc

 

LinkedIn: Η πιο κατάλληλη για επαγγελματική και επιχειρηματική στόχευση.
Pinterest: Προϊόντα, υπηρεσίες, καταναλωτικά αγαθά με στόχο το γυναικείο κοινό.
SnapChat: Νεότερο κοινό (13 έως 35), διαφημίσεις βίντεο, εγκαταστάσεις εφαρμογών, φίλτρα, φακοί.

3. Προετοιμασία για φωνητική αναζήτηση

Ενδέχεται να μην έχετε ακόμα μεγάλη ποσότητα φωνητικών αναζητήσεων. Οι περισσότεροι διαφημιστές δεν έχουν.
Θα είναι όμως σημαντικό να ελέγχετε τις τάσεις του λογαριασμού σας.
Να είστε έτοιμοι να απαντήσετε σε πληροφορίες που αναζητούν φωνητικά χρήστες ή αφαιρέστε όλες τις άσχετες αναζητήσεις.
Για παράδειγμα, εάν παρατηρήσετε αρκετές φωνητικές αναζητήσεις πλοήγησης όπως «εστιατόριο sushi κοντά μου», μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια που να υπερ-στοχεύει τα άτομα που προσπαθούν να σας βρουν, ίσως με διαφημίσεις και σελίδες προορισμού με εύκολη πρόσβαση σε οδηγίες, ώρες και στάθμευση.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;