Όταν οι άνθρωποι χρησιμοποιούν μια μηχανή αναζήτησης όπως το Google ή το Bing, πολύ συχνά ψάχνουν για μια απάντηση σε μια ερώτηση που έχουν. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα αποτελέσματα αναζήτησης για να απαντήσουν σε συνηθισμένες ερωτήσεις.

Μόλις εντοπίσετε τις συνηθισμένες ερωτήσεις που υπάρχουν στον δικό σας εμπορικό τομέα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσετε το SEO της ιστοσελίδας σας.

Καθορίστε τι επιλύνει η υπηρεσία ή το προϊόν σας

Η επιχείρησή σας λύνει ένα πρόβλημα. Όταν οι χρήστες ψάχνουν για μια απάντηση σε αυτό το πρόβλημα, θέλετε η λύση σας να εμφανίζεται.

Για παράδειγμα, μια εταιρεία που κατασκευάζει ξύλινα δάπεδα πωλεί και εγκαθιστά δάπεδα. Οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες στο διαδίκτυο για το πώς να εγκαταστήσουν το δάπεδο για να δούν τι περιλαμβάνει η διαδικασία. Ο υποψήφιος πελάτης θα ψάξει για το «πώς να εγκαταστήσετε ξύλινα δάπεδα», χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης.

Αυτό είναι το πρόβλημα που επιλύνει η εταιρεία που κατασκευάζει ξύλινα δάπεδα. Στην ιδανική περίπτωση, η ιστοσελίδα της εταιρείας των ξύλινων δαπέδων θα πρέπει να βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε οι μηχανές αναζήτησης να την εμφανίζουν στις απαντήσεις.

Δημιουργία περιεχομένου τονίζοντας τις απαντήσεις

Αφού συνειδητοποιήσετε ποιο είναι το πρόβλημα που λύνει η εταιρεία σας, θα πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο τονίζοντας αυτούς τους όρους αναζήτησης.

Η εταιρεία με τα ξύλινα δάπεδα, θα πρέπει να δημιουργήσει μια πρωτότυπη ανάρτηση σε blog ή άλλες πηγές που να επιτρέπει στους υποψήφιους πελάτες να μάθουν πώς να εγκαταστήσουν ξύλινα δάπεδα, φροντίζοντας να χρησιμοποιεί την εν λόγω φρασεολογία. Θα πρέπει να απαριθμήσει όλα τα εργαλεία που οι ιδιοκτήτες ενός σπιτιού θα χρειαστούν για να κάνουν ποιοτική επαγγελματική δουλειά, γνωρίζοντας πως οι περισσότεροι ιδιοκτήτες σπιτιών δεν θα έχουν τα εργαλεία, το χρόνο ή την επιθυμία να ολοκληρώσουν το έργο οι ίδιοι, τη στιγμή που θα καταλάβουν όλα όσα χρειάζονται.

Προσθέστε μια σελίδα με συχνές ερωτήσεις στην ιστοσελίδα σας

Αν υπάρχουν ορισμένα ερωτήματα που οι πελάτες ρωτούν συνήθως, βάλτε μια ολοκληρωμένη σελίδα με συχνές Ερωτήσεις (FAQs).

Αυτή η σελίδα βοηθά τους πελάτες εκτός του SEO, παρέχοντάς τους μια κεντρική τοποθεσία όπου θα βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Επίσης, μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία και την αύξηση επισκεψιμότητας από τις μηχανές αναζήτησης, εάν οι χρήστες ψάχνουν για απαντήσεις στις συνηθισμένες ερωτήσεις τους. Απλά θυμηθείτε να έχετε σύντομες απαντήσεις .

Κανείς δεν θέλει να διαβάσει μια ολόκληρη ανάρτηση σε blog όταν χρειάζεται μια γρήγορη απάντηση. Να θυμάστε ότι οι Συχνές Ερωτήσεις μπορεί να χρησιμοποιούν πολλές διαφορετικές λέξεις-κλειδιά σε μια σελίδα, το οποίο είναι αναποτελεσματικό. Χρησιμοποιήστε τη σελίδα των Συχνών Ερωτήσεων σε συνδυασμό με άλλες προσπάθειες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;