Με μια σύντομη έρευνα στο διαδίκτυο θα διαπιστώσετε πως πράγματι υπάρχουν πολλές εταιρείες που υπόσχονται SEO ιστοσελίδων και οι υπηρεσίες τους λίγο ή πολύ φαίνονται ίδιες. Από σχεδιασμό στρατηγικής SEO και συγγραφή πρωτότυπου & ποιοτικού περιεχομένου ιστοσελίδων έως πληρωμένες διαφημιστικές εκστρατείες αναζήτησης και Social media marketing.

Ενώ κάθε εταιρεία SEO σίγουρα είναι λίγο διαφορετική και βλέπει αυτές τις υπηρεσίες από διαφορετικές οπτικές γωνίες, όλες βασίζονται στις ίδιες θεωρίες.

Ενώ η προσέγγιση για τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης έχει αλλάξει, η θεωρία όχι. Ο στόχος είναι να παράσχετε ποιοτικές απαντήσεις σε σημαντικές ερωτήσεις, να ακολουθείτε τις βέλτιστες πρακτικές των μηχανών αναζήτησης και να μην αφήνετε τίποτα να ξεχαστεί. Αυτά είναι πράγματα που οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει.

Ένα μοναδικό στοιχείο σε όλα αυτά είναι το όνομα domain σας. Αυτό είναι κάτι που κανένας άλλος δεν μπορεί να αντιγράψει.

Έτσι, ενώ ένα όνομα domain δεν μπορεί να συμβάλει στην κατάταξή σας όπως παλιότερα, αυτό μπορεί να παρέχει και να συγκεντρώνει:

• Υψηλότερες αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων
• Περισσότερη εμπιστοσύνη
• Περισσότερη προσοχή στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης
• Περισσότερη δυναμική σε μια μάρκα

Στέλνοντας τα σωστά «σήματα»

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το όνομα domain σας στέλνει τα σωστά «σήματα» για να έχετε την καλύτερη δυνατή αξία.
Αν τα μόνα σας σήματα λένε: «Γεια σας! Έχω ένα μακρύ domain που τυχαίνει να ταιριάζει με μια μακριά και προσοδοφόρα λέξη-κλειδί!», τότε μπορεί να χρειαστεί να επανεξετάσετε τη στρατηγική σας.

Ένα domain, όταν χρησιμοποιείται σωστά, θα πρέπει να περιλαμβάνει:

• Σήματα μάρκας – Κάθε αναφορά ή εμφάνιση του ονόματος domain της επιχείρησής σας σε έναν ιστότοπο θα συμβάλει στις προσπάθειες προώθησης της επωνυμίας σας.
• Σήματα σχετικότητας – Εάν το domain σας περιλαμβάνει μια λέξη-κλειδί, θα εμφανίζεται με έντονα γράμματα στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. Στη συνέχεια, όταν οι άνθρωποι αναφέρονται στο domain σας, θα συσχετίσουν τον ιστότοπό σας με τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Επιλέγοντας το καλύτερο domain

Είτε ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση είτε «μεταναστεύετε» σε ένα πιο αποτελεσματικό όνομα domain, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου.

Κατά προτίμηση επιλέξτε μια επέκταση .com, ή ακόμα καλύτερα βρείτε διαθέσιμο το ίδιο domain και .com και .gr. Αυτό θα ας εξασφαλίσει το ότι δεν θα υπάρξει σύγχυση σε κανένα επίπεδο γύρω από τα domain σας. Αυτό κάποτε ήταν αδιάφορο, αλλά πλέον και με τόσα αμέτρητα θέματα και αντιδικίες που έχουν δημιουργηθεί καλό είναι να δώσετε την πρέπουσα προσοχή προκειμένου να μη βρεθείτε σε κάποια δυσάρεστη θέση που κάποιος μπορεί να σας ζητά οτιδήποτε. Να θυμάστε ότι αυτοί που «ψάχνονται» είναι πολλοί περισσότεροι απ’ ότι μπορεί να φαντάζεστε, οπότε στα πλαίσια της προσοχής που πρέπει να δείχνετε γενικά στο digital marketing, έχετε το νου σας και σε αυτόν τον τομέα.

Να είναι σύντομο – Ένα «μακρυνάρι» είναι πιθανόν να το θυμάστε μόνο εσείς με ευκολία. Λιγότερο από 10 χαρακτήρες είναι το ιδανικό, όχι πάνω από 15 σίγουρα.

Να είναι αξέχαστο – Όπως πρέπει να είναι όλες οι μάρκες που θέλουν να πρωταγωνιστούν στην αγορά τους.

Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικά τις λέξεις-κλειδιά – Αποφύγετε τα domain λέξεων-κλειδιών ακριβούς αντιστοίχισης, π.χ. polountaiakinita.gr. Η εμπειρία δείχνει ότι δεν έχουν κανένα θετικό αποτέλεσμα, απεναντίας δημιουργούν αρνητικές σκέψεις κυρίως για τον «κλικοθηρικό» τους χαρακτήρα. Οι μερικές αντιστοιχίες μπορεί να είναι αποτελεσματικές, αλλά θα πρέπει να σκεφτείτε πρώτα το εμπορικό σήμα και τις λέξεις-κλειδιά στη συνέχεια.

Να μπορεί να πληκτρολογείται όπως ακριβώς ακούγεται χωρίς ο χρήστης να μπαίνει σε σκέψεις για το πως πρέπει να το γράψει – Θα πρέπει να αποφεύγετε τα σφάλματα, τους αριθμούς και τους ειδικούς χαρακτήρες.

Μην χρησιμοποιείτε πολλαπλά domain – Οι υποφακέλοι είναι πιο αποτελεσματικοί από τα subdomain.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;