Σκέφτεστε ποτέ το Google Panda; Ακούγεται λίγο άκαιρο το να μιλάμε ακόμα για αυτό, εφόσον έχει κλείσει περίπου πέντε χρόνια λειτουργίας. Αλλά αυτή η υπηρεσία, η οποία αδίστακτα ψάχνει το διαδίκτυο για σελίδες που δεν ανταποκρίνονται στις ποιοτικές της προδιαγραφές  και τιμωρεί τις ιστοσελίδες που κρίνει ότι δεν τις πληρούν, είναι ακόμα άξια συζήτησης. Ο λόγος; Ακόμα βλάπτει τις ιστοσελίδες. Μπορεί το Panda να ενσωματώθηκε στον βασικό αλγόριθμο της Google, αλλά οι περιστασιακές ενημερώσεις του Panda ακόμα συμβαίνουν… περιστασιακά.

Παράλληλα, οι κανόνες σχετικά με το βέλτιστο περιεχόμενο αλλάζουν. Εκεί που αρκούσε ένα post 500 λέξεων, σήμερα σχεδόν δεν επαρκεί ένα post 1.000 λέξεων. Το ιδανικό, είναι ένα post που παίρνει σε κάποιον περίπου 7 λεπτά να το διαβάσει και είναι περίπου 1.600 λέξεις.

Πως μπορείτε να διαχειριστείτε τον τεράστιο όγκο του παλιού περιεχομένου σας; Εδώ μπαίνει το Panguin. Αυτό το εργαλείο, από την Barracuda Digital, αγκιστρώνεται στο Google Analytics σας και σκανάρει το ιστορικό επισκεψιμότητάς σας. Συγκρίνει την επισκεψιμότητα που καταγράφηκε στις σελίδες σας με τις γνωστές ημερομηνίες αλγοριθμικών αναβαθμίσεων του Panda, του  Penguin και άλλων. Επισημαίνει κάθε σελίδα στην οποία παρατηρεί μια αιφνίδια πτώση. Βέβαια, δουλεύει από την πρώτη φορά που βάλατε το Google Analytics, καθώς η Google δεν εντοπίζει δεδομένα από την εποχή που η ίδια δεν υπήρχε.

Επιδιόρθωση παλιού περιεχομένου

Όταν ανακαλύπτετε περιεχόμενο που δεν ανταποκρίνεται στα σημερινά ποιοτικά πρότυπα, είναι φανερό ότι κάτι πρέπει να κάνετε για αυτό. Τι όμως; Σας παραθέτουμε κάποιες επιλογές.

  • Εάν το περιεχόμενο έχει προοπτικές, μπορείτε να το ξαναγράψετε για να το αξιοποιήσετε. Πάρτε ένα παλιό post 500 λέξεων και προσθέστε περισσότερα δεδομένα, περισσότερη γνώση. Μετατρέψτε το σε 1,500, 2,000 ή περισσότερες λέξεις.
  • Εάν το περιεχόμενο αποτελεί ένα από τα πολλά μικρά posts πάνω στο ίδιο ή ένα παρεμφερές θέμα, σκεφτείτε μήπως τα συγχωνεύσετε σε ένα μεγαλύτερο πολύτιμο post.Μια εκπληκτική ευκαιρία αποτελούν τα παλιά FAQ· εάν οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις σας ήταν χωρισμένες σε διαφορετικά post με διαφορετικά URLs, είναι καλύτερο να τις  συγχωνεύσετε σε ένα FAQ στο οποίο να ανακατευθύνετε τα παλιά σας post.
  • Εάν το περιεχόμενο είναι ουσιαστικά χωρίς καμία αξία, δεν θα σας προσέφερε τίποτα απολύτως το να το ξαναγράψετε και δεν προσφέρει σχεδόν τίποτα όσον αφορά τα εισερχόμενα links και την επισκεψιμότητα, τότε προχωρήστε στην διαγραφή του. Μπορεί να σας βλάπτει, και δεν υπάρχει τίποτα στο οποίο να το ανακατευθύνετε, οπότε είναι απόλυτα ασφαλές να το σβήσετε.

Το να σβήνετε το παλιό περιεχόμενο σας βοηθάει να επανακτήσετε την παλιά επισκεψιμότητα και πάνω από όλα δίνει στην Google μια καλύτερη εντύπωση σχετικά με τη μέση ποιότητα της ιστοσελίδας σας. 

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;