Τι είναι το περιεχόμενο; Το κορυφαίο συστατικό του digital marketing που είναι μια υπηρεσία μόνο του: Το content marketing (marketing περιεχομένου). Είναι πολύ περισσότερο από συγκεντρωμένες λέξεις μέσα σε ένα κείμενο, καθώς με αυτό κάνετε γνωστή την ιστορία σας, την εταιρική κουλτούρα και τη φιλοσοφία του brand σας σε πιθανούς πελάτες με ενδιαφέρον και σχετικούς τρόπους που τους παρακινούν να σας εμπιστευτούν και να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Χάρη στο περιεχόμενο σας και τον γενικότερο τρόπο επικοινωνίας σας με το καταναλωτικό κοινό -και αν αυτά είναι σε καλά επίπεδα, μπορείτε να ελπίζετε σε ένα καλό μερίδιο στην αγορά σας.

Πώς λοιπόν δημιουργείται περιεχόμενο που σχετίζεται επιτυχώς με τους πιθανούς πελάτες σας και τους ενθαρρύνει να σας εμπιστευτούν και να σας προτιμήσουν;

Ο Lee Odden, Διευθύνων Σύμβουλος της TopRank Marketing, τόνισε τη σημασία που δίνουν οι εταιρείες digital marketing στο να δημιουργήσουν ενδιαφέρον, σχετικό και κοινόχρηστο περιεχόμενο, λέγοντας: «Εστιάστε στον πελάτη. Μάθετε πώς οι αγοραστές ανακαλύπτουν, καταναλώνουν, ενεργούν και ανταποκρίνονται στις πληροφορίες που λαμβάνουν. Καθώς εστιάζουμε στην εμπειρία των πελατών, μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα και την ποσότητα του περιεχομένου μας ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών μας.»

Εστίαση στον Πελάτη

Οι μετρήσεις και τα αναλυτικά στοιχεία είναι σημαντικά, αλλά σχετίζονται μόνο με κάποιο μικρό ιστορικό του marketing σας. Η εστίαση στην ανθρώπινη αλληλεπίδραση στον ιστότοπό σας και/ή στα κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αυτό που οι μηχανές αναζήτησης αναζητούν πραγματικά.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να προωθήσετε τις πληροφορίες σας στα σωστά κανάλια και να αυξήσετε την αλληλεπίδραση και τις πωλήσεις του e-shop, όπως η «ευθυγράμμιση» του ιστότοπού σας με αυτό που θέλει ο χρήστης.

Είναι τόσο σημαντικό να επικεντρωθείτε στην ολοκλήρωση των εργασιών ρωτώντας αλλά και κατανοώντας πλήρως: «Ποια είναι η αποστολή που θέλει ο χρήστης να επιτύχει;» και στη συνέχεια να βελτιστοποιήσετε ακριβώς για αυτό που θέλει. Με αυτόν τον τρόπο, καταφέρνετε να είστε μπροστά και να απαντάτε σε ερωτήσεις που ο χρήστης δεν έχει κάνει ακόμα. Οι πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες ενθαρρύνουν τους χρήστες να περιηγηθούν και να μείνουν στον ιστότοπο όσο περισσότερο γίνεται προτείνοντας τους διάφορα πράγματα και δράσεις.

Ένας άλλος τρόπος να επικεντρωθείτε στον πελάτη είναι η χρήση συμπληρωματικού περιεχομένου, γεγονός που καθιστά μια σελίδα πολύ ικανοποιητική για το σκοπό της. Το YouTube είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα επειδή εμφανίζει πάντα σχετικά βίντεο για να σας κρατήσει στον ιστότοπο. Κάνει σπουδαία δουλειά βρίσκοντας αυτό που οι άνθρωποι θέλουν να διαβάσουν ή να βρουν στον ιστότοπό.

Τέλος, χρησιμοποιήστε δωρεάν κανάλια όπως blogs και κοινωνικά μέσα. Η αλληλεπίδραση είναι πολύ σημαντική διότι, στην τελική, έχετε να κάνετε με ανθρώπους.

Όπως οι μεγάλες εταιρείες digital marketing, έτσι και εσείς εστιάστε περισσότερο στον πελάτη και λίγο λιγότερο στην ανάλυση. Αυτές οι ιδέες είναι μόνο μέρος μιας πολύ μεγάλης εξίσωσης.

Η εστίαση σε ό,τι θέλει ο πελάτης και η πλήρης κατανόηση των αναγκών του πελάτη, είναι ο μόνος τρόπος να παραμείνετε ενεργοί και δυνατοί σε αυτό που κάνετε, ανεξαρτήτως των συνθηκών και της αγοράς.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;