Πόσες λέξεις κλειδιά πρέπει να υπάρχουν σε κάθε σελίδα;

Η απάντηση είναι ότι δεν υπάρχει κάποιος ιδανικός αριθμός όσον αφορά την ποσότητα κειμένου ανά σελίδα, αλλά το πόσο κείμενο θα «χρειαστείτε» εξαρτάται από τα:

DOMAIN AUTHORITY (μέτρηση που δείχνει πόσο γνωστή και πόσο ποιοτική ιστοσελίδα έχετε)

TOPICAL RELEVANCE το οποίο χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τα backlinks.

Οι ιστοσελίδες που έχουν παρόμοιο περιεχόμενο λέγεται ότι έχουν topical relevance. Τα backlinks από ιστοσελίδες που είναι topical relevant έχουν περισσότερη επιρροή στην κατάταξη μίας ιστοσελίδας από ότι τα backlinks από ιστοσελίδες που δεν συνδέονται.

Πόσο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ έχετε στην επαγγελματική σας κατηγορία.

Πόσο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ είναι ο ανταγωνισμός, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειαστείτε οπωσδήποτε ποιοτικές υπηρεσίες digital marketing προκειμένου να τον προσπεράσετε.

Και ενώ σε άλλα θέματα μετράει μόνο η ποσότητα, στο online marketing οι επιτυχίες έρχονται από την ποιότητα. Έτσι, αντί να σκέφτεστε την ποσότητα του κειμένου, σκεφτείτε καλύτερα την ποιότητα του και βελτιστοποιήστε το έχοντας πάντα στο μυαλό σας τις προσδοκίες των χρηστών.

Πόσες λέξεις κλειδιά πρέπει να υπάρχουν σε κάθε σελίδα λοιπόν;

Υπάρχουν σελίδες με 50 λέξεις που κατατάσσονται πολύ πιο υψηλά από άλλες που έχουν 100, 250, 500 ή 1000 λέξεις. Από την άλλη πλευρά συχνά βλέπουμε και σελίδες χωρίς καθόλου κείμενο να κατατάσσονται πολύ υψηλά.

Μην ξεχνάτε ποτέ πως κάθε ιστοσελίδα είναι διαφορετική. Κάποιες τα καταφέρνουν με 50 λέξεις εξαιτίας του καλού προφίλ των baclinks τους και του domain. Το μόνο πράγμα που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι ότι όσο περισσότερο κείμενο εντάξετε στην σελίδα, εάν είναι μοναδικό, πλούσιο σε λέξεις κλειδιά και σχετικό, τόσο πιο πολύ θα σας επιβραβεύσει η Google.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.