Σίγουρα έχετε ακούσει ότι η Google είναι από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παγκοσμίως και σίγουρα τα μεγέθη της δεν προκαλούν πια μεγάλη έκπληξη. Σύμφωνα με την Comscore, η μηχανή αναζήτησης εξακολουθεί να έχει μερίδιο αγοράς 67,5%, από τον Μάρτιο του 2014.

Όσο και αν δεν μας αρέσει να οδηγούμαστε από τις ιδιοτροπίες μιας μόνο εταιρείας, η αλήθεια είναι ότι η Google ξέρει πολύ καλύτερα από τον καθένα τι ισχύει και τι δεν ισχύει όταν μιλάμε για την εμπειρία των χρηστών.

Και αν η Google λέει ότι προτιμά έναν τύπο ιστοσελίδας από κάποιον άλλο, αν μη τι άλλο, πρέπει να την ακούσουμε. Και πάνω σ’ αυτό έχει δηλώσει ξεκάθαρα πλέον πως ένας είναι ο τύπος: Οι responsive ιστοσελίδες για εύκολη και γρήγορη πλοήγηση από κάθε συσκευή. 

Για να μιλήσουμε πιο τεχνικά, η Google αναφέρεται σε αυτόν τον τύπο σχεδίασης ως «μια ρύθμιση όπου ο διακομιστής στέλνει πάντα τον ίδιο κώδικα HTML σε όλες τις συσκευές και το CSS χρησιμοποιείται για να μεταβάλει την απόδοση της σελίδας στη συσκευή χρησιμοποιώντας queries μέσων«. Με άλλα λόγια, η Google δεν θέλει να καταχωρεί δύο ιστότοπους όταν θα μπορούσε να επικεντρωθεί μόνο σε έναν.

Η Google προτιμά αυτή τη ρύθμιση σε σχέση με άλλες επειδή διευκολύνει τα bots της να ανιχνεύσουν τους ιστότοπους και να ευρετηριάσουν και να οργανώσουν ό,τι βρίσκεται online. Αυτό συμβαίνει επειδή η ιστοσελίδα σας θα έχει μια διεύθυνση URL και τον ίδιο κώδικα HTML σε ολόκληρο τον πίνακα. Εάν διαθέτετε τόσο desktop όσο και mobile εκδόσεις της ιστοσελίδας σας, θα υπάρχουν διαφορετικές διευθύνσεις URL και HTML, γεγονός που μεταφράζεται σε περισσότερη δουλειά για τα Googlebots. (Και το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε όταν θέλετε να εντυπωσιάσετε κάποιον είναι να τον κάνετε να εργαστεί σκληρότερα.)

Google και SEO

Μια responsive ιστοσελίδα είναι ένα πολύ σημαντικός παράγοντας SEO. Η Google έχοντας την αγωνία του να εξασφαλίζει στον χρήστη μια όσο το δυνατόν καλύτερη εμπειρία πλοήγησης, υποστηρίζει και αναβαθμίζει τις responsive ιστοσελίδες όσον αφορά την SEO σειρά εμφάνισης τους στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ουσιαστικά δεν νοείται πλέον ιστοσελίδα χωρίς responsive σχεδίαση.

Επιπλέον, μια ενιαία διεύθυνση URL βοηθά τους χρήστες να μοιράζονται τον ιστότοπό σας ευκολότερα μέσω των καναλιών των κοινωνικών μέσων. Αν δεν χρησιμοποιείτε έναν σχεδιασμό ιστοσελίδας που να ανταποκρίνεται ευέλικτα σε κάθε συσκευή, ένας χρήστης κινητής τηλεφωνίας θα μπορούσε να μοιραστεί ένα σύνδεσμο τον οποίο θα ανοίξει ένας χρήστης desktop και θα βρει μια «απογυμνωμένη» έκδοση για κινητά, η οποία δημιουργεί μια δυσάρεστη εμπειρία χρήστη. Το αντίθετο ισχύει επίσης, φυσικά, με έναν υπολογιστή γραφείου που μοιράζεται κάτι που μοιάζει υπέροχο στο σπίτι, αλλά είναι δύσκολο στο χειρισμό σε μια μικρότερη οθόνη.

Η προώθηση SEO στο website σας μπορεί να βελτιωθεί δημιουργώντας μια καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες σας χωρίς να χρειάζεται να εξετάσετε τι συσκευές χρησιμοποιούν.

Μετατροπή

Ποιο είναι το νόημα οι άνθρωποι να περιηγούνται στους ιστοτόπους σας εάν κανένας από αυτούς δεν οδηγείται σε μετατροπή και τελικά δεν αγοράζει τα προϊόντα σας; Είναι σίγουρα σημαντικό το να προσφέρετε μια καλή εμπειρία χρήστη στους πελάτες, αλλά επίσης σημαντικό είναι το να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει κατασκευαστεί για να σας καθοδηγήσει προς τη μετατροπή. Εάν ένας χρήστης αντιμετωπίζει προβλήματα στην πλοήγηση στη δομή του ιστοτόπου σας, είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσει οτιδήποτε.

Μια μελέτη έδειξε πρόσφατα ότι το 69% των χρηστών tablet έχουν αγοράσει ηλεκτρονικά. Αυτό είναι ενδεικτικό του αυξημένου αριθμού των χρηστών κινητών συσκευών που λειτουργούν τις συσκευές τους σε καθημερινή βάση και αυτή η σταθερά ανοδική τάση έχει καθιερώσει το mobile marketing ως μια από τις σημαντικές υπηρεσίες digital marketing υπό την προϋπόθεση ότι τα πάντα λειτουργούν υπέρ της εύκολης πλοήγησης των χρηστών.

Εάν για τον μέσο χρήστη του internet γίνει πιο δύσκολο το να ολοκληρώσει μια συναλλαγή και να αγοράσει κάτι ηλεκτρονικά, πολύ απλά δεν θα συνεχίσει να μετατρέπεται σε πελάτης. Είναι πολύ πιθανό. Ο επαγγελματικός σχεδιασμός ιστοσελίδας μπορεί να σας βοηθήσει με υψηλότερα ποσοστά μετατροπών, επειδή δημιουργεί ένα ευκολότερο περιβάλλον περιήγησης για τους πελάτες σας, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;