Eίναι αποτελεσματικό το Εmail Μarketing; Αν χρησιμοποιήσετε τις σωστές συμβουλές, η απάντηση είναι φυσικά ΝΑΙ.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα μέσα μάρκετινγκ στον Ίντερνετ. Μελέτες έχουν δείξει ότι το Εmail Μarketing συμβάλλει στη δημιουργία ακόμη περισσότερων πωλήσεων συγκρινόμενο με τους γίγαντες των social media όπως είναι το Facebook και το Twitter.
Για κάθε δολάριο που ξοδεύουν οι εταιρίες στο Email Marketing, έχουν έσοδα από τις πωλήσεις τους 40 δολάρια.

Με την αξιοποίηση της δύναμης του Εmail Μarketing, οι μικρές επιχειρήσεις δεν αποκτούν μόνο πιο ποιοτικά leads, αλλά αλλά συνδεέονται με τους πιθανούς πελάτες τους σε ανώτερο επίπεδο- μετατρέποντάς τους τελικά σε πελάτες.
Να έχετε στο μυαλό σας ότι οι πελάτες σας και οι πιθανοί πελάτες βομβαρδίζονται με email προσφορές σε καθημερινή βάση. Γι αυτό πρέπει η δική σας καμπάνια να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και να είναι σύμφωνη με τις καλύτερες πρακτικές και συμβουλές του Εmail Μarketing.

Ενισχύστε τις πωλήσεις σας με αυτές τις 6 πρακτικές

Συμβουλή #1: Γνωρίστε καλά το κοινό-στόχο σας

Το να γνωρίζετε καλά το κοινό-στόχο σας είναι η πιο σημαντική συμβουλή. Το πρώτο απ’ όλα τα βήματα.
Το μήνυμα που θα στείλετε πρέπει να είναι σχετικό με τα ενδιαφέροντα των αποδεκτών σας. Αυτό θα συμβεί μόνο αν έχετε ξέρετε και έχετε καταλάβει καλά το κοινό σας.

Κάθε συνδρομητής της λίστας σας είναι διαφορετικός. Είναι λάθος να στείλετε σε όλους το ίδιο μήνυμα.
Τα email που είναι σχετικά με τα ενδιαφέροντα των αποδεκτών σας τείνουν να οδηγούν σε 18 φορές περισσότερα έσοδα σε σύγκριση με τα γενικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εδώ λοιπόν αναρωτιόμαστε το εξής: στέλνουμε το κατάλληλο μήνυμα; Πώς θα βεβαιωθούμε ότι είναι σχετικό; Πώς θα διασφαλίσουμε ότι το email μας δε θα αγνοηθεί;
Η απάντηση είναι ο χωρισμός της λίστας μας σε τμήματα, έτσι ώστε να τη διαιρέσουμε σε μικρότερα και πιο στοχευμένα κοινά-στόχους.
Ο χωρισμός της λίστας σας θα σας επιτρέψει να στοχεύσετε τους καταναλωτές σας με βάση τις προσωπικές τους προτιμήσεις. Σας επιτρέπει επίσης να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με εξατομικευμένο τρόπο.

Επίσης, ο διαχωρισμός της λίστας email με βάση την ηλικία, το φύλο, τη γεωγραφική θέση και την προσωπικότητα των αγοραστών σας βοηθά να στείλετε σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό, με τη σειρά του, βελτιώνει τις πιθανότητές σας να έχετε μεγαλύτερο αριθμό πωλήσεων μακροπρόθεσμα.
Εδώ είναι μερικά από τα θετικά αποτελέσματα που μπορείτε να περιμένετε με το διαχωρισμό της email λίστας σας:

Ας δούμε μερικούς τρόπους για να χωρίσετε τη λίστα σας και να βελτιώσετε την απόδοση της επένδυσής σας:
• Αποτελέσματα έρευνας
• Συχνότητα αποστολής
• Κύκλος αγοράς
• Παλαιότερες αγορές
• Email δραστηριότητα

Συμβουλή # 2: Αποστολή τακτικών, συνεχών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Ο φόβος να κατηγορηθείτε για ανεπιθύμητα μηνύματα είναι παράλογος αν αποστέλλετε email μηνύματα σε συνδρομητές που έχουν προσχωρήσει πρόθυμα στη λίστα σας. Επομένως, μη διστάζετε να στέλνετε τακτικά email στον κατάλογό σας, επειδή σχεδόν πάντα οδηγεί σε μεγαλύτερο αριθμό πωλήσεων.

Συμβουλή #3: Kρατήστε τα Εmail σας Σύντομα!

Κρατώντας τα email σας απλά, σας βοηθάει να έχετε καλύτερη ανταπόκριση στην καμπάνια σας. Ο στόχος είναι να ενημερώνετε άμεσα για την προσφορά σας. Αν τη βρουν αρκετά ενδιαφέρουσα, θα μπουν στον ιστοτοπό σας για να μάθουν περισσότερα. Έτσι είναι πιο εύκολο να δράσουν.

Συμβουλή #4: Προσωποποιήστε κάθε Email

Το Email Marketing λειτουργεί εξαιρετικά όταν πρόκειται για τη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη σας ή τον μελλοντικό πελάτη σας.
Αξιοποιώντας τη δύναμη της προσωποποίησης, μπορείτε να τους κάνετε να αισθάνονται μοναδικοί, γεγονός που αυξάνει την πιθανότητα να συνεργαστούν μαζί σας.

Συμβουλή # 5: Γράψτε ως τίτλο ένα περιεκτικό θέμα

Το ποσοστό των αποδεκτών που ανοίγει το email σας, εξαρτάται αποκλειστικά από τη γραμμή θέματος.

Συμβουλή # 6: Έχετε μια σελίδα προορισμού αφιερωμένη στην καμπάνια σας (landing page)

Για να έχετε υψηλότερες μετατροπές και την καλύτερη απόδοση στην επένδυσή σας, πρέπει να δημιουργήσετε μια σελίδα προορισμού και να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα μέσω email σε αυτήν. Μια αφιερωμένη σελίδα προορισμού είναι πολύ πιο σχετική και στοχευμένη, πράγμα που την καθιστά πραγματικά αποτελεσματική.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.