Η Black Friday έρχεται στις 23 Νοεμβρίου και το Marketing Automation μπορεί να αυξήσει κατακόρυφα τις πωλήσεις σας! Είστε ενθουσιασμένοι με τις “ενισχυμένες” πωλήσεις που θα γίνουν; Προετοιμαστείτε μαζί μας και τίποτα δεν θα σας εκπλήξει. Σε αυτό το άρθρο θα σας δείξουμε πώς να προετοιμάσετε τις εκστρατείες email marketing σας για να βεβαιωθείτε ότι κάθε μήνυμα στάλθηκε αποτελεσματικά και παραδόθηκε την κατάλληλη στιγμή σε κάθε επαφή.

Υπάρχουν ακόμα λίγες μέρες μέχρι την Black Friday, αλλά η προετοιμασία νωρίτερα σίγουρα αποδίδει. Την ημέρα αυτή, όλοι θέλουν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους και να προτείνουν την καλύτερη προσφορά. Το περασμένο έτος στάλθηκαν 25 εκατομμύρια μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το σύστημα SALESmanago την Black Friday! Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, ο αριθμός των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται τη συγκεκριμένη ημέρα μπορεί να είναι τέσσερις φορές υψηλότερος από ό, τι σε μια κανονική Παρασκευή.

Δείτε τα αποτελέσματα της προηγούμενης Black Friday στη SALESmanago Marketing Automation platform σε παγκόσμιο επίπεδο:

Η Black Friday είναι η τέλεια ευκαιρία να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Και αν είστε ήδη χρήστες της υπηρεσίας μας SALESmanago Marketing Automation, το γνωρίζετε καλά. Την ημέρα αυτή ο αριθμός των αγορών αυξάνεται περίπου 35% σε σύγκριση με μια κανονική Παρασκευή. Το email marketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσεγγίσετε τους πελάτες σας και είναι η τέλεια λύση σε αυτή την κατάσταση.

Φέτος ετοιμάσαμε ένα σύντομο οδηγό για τους πελάτες μας για να τους βοηθήσουμε να προγραμματίσουν τις εκστρατείες τους. Ακολουθήστε τις συμβουλές μας και θα απολαύσετε τις αυξανόμενες πωλήσεις αντί να ανησυχείτε για την αποστολή κάποιου μηνύματος την Black Friday.

#Νο.1 Tο περιεχόμενο

Σκεφτείτε για λίγο τι θα θέλατε να προσφέρετε στους πελάτες σας. Έναν κωδικό έκπτωσης 25 % ; ή δωρεάν μεταφορικά; ή κάποιο δώρο με κάθε συναλλαγή; Περιλαμβάνει όλα τα προϊόντα ή μόνο μια επιλογή; Να θυμάστε ότι η συμφωνία πρέπει να ωφελήσει και τις δύο πλευρές.

Στη συνέχεια, εξετάστε πώς να ανακοινώσετε την συμφωνία. Ένα σύντομο και περιεκτικό μήνυμα θα είναι μια καλύτερη επιλογή από ένα εκτενές άρθρο. Την ημέρα αυτή οι πελάτες σας θα λάβουν αμέτρητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, οπότε προσπαθήστε να δώσετε σύντομες πληροφορίες που μπορούν να αφομοιώσουν εύκολα. Με αυτό τον τρόπο θα θυμούνται καλύτερα την προσφορά σας.

Και αν τα inboxes θα είναι γεμάτα … το θέμα θα πρέπει να ξεχωρίζει αν θέλετε να ανοιχθεί αυτό το email μεταξύ εκατοντάδων άλλων. Ξέρετε ότι οι 65 χαρακτήρες στο θέμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θεωρούνται το τέλειο; Επιπλέον, είναι καλύτερο να αποφύγετε τις φράσεις που χρησιμοποιούνται υπερβολικά όπως “PROMOTION” ή “SPECIAL OFFER”. Σκεφτείτε ως καταναλωτής και όχι ως έμπορος. Αποσπάστε την προσοχή των χρηστών και προσθέστε εντυπωσιακά στοιχεία στο email σας.

Όταν έχετε τα κείμενα έτοιμα, ετοιμάστε τις εικόνες και αρχίστε να δημιουργείτε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Drag & Drop Email Designer της πλατφόρμας μας που θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ένα μήνυμα γρήγορα και εύκολα. Και αν δεν έχετε ιδέες για το σχεδιασμό, τα 153 έτοιμα πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας θα σας βοηθήσουν. Η πλατφόρμα Salesmanago Marketing Automation περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεστε.

#No.2 H βάση επικοινωνίας

Το email σας είναι έτοιμο; Τέλεια! Ήρθε η ώρα να προετοιμάσετε τις επαφές στις οποίες θέλετε να τις στείλετε. Εάν έχετε ήδη όλες τις επαφές στην SALESmanago, αποφασίστε εάν στέλνετε το μήνυμα σε όλους τους χρήστες ή αν χρησιμοποιείτε διάφορες παραλλαγές και προσαρμόζετε τις προσφορές, παρέχοντας διαφορετικές εκδόσεις του μηνύματος στους παραλήπτες.

Αν αποφασίσετε να εισαγάγετε μια εξωτερική βάση επαφών, θα πρέπει να προετοιμάσετε το αρχείο νωρίτερα και να βάλετε τις επαφές στο σύστημα με μια κατάλληλη ετικέτα, ώστε να είναι έτοιμη κατά τη στιγμή της αποστολής του μηνύματος. Αν χρειάζεστε βοήθεια για την προετοιμασία του αρχείου και την εισαγωγή του στο SALESmanago, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα πρέπει να ετοιμάσετε τη βάση δεδομένων σας μερικές ημέρες πριν από την Black Friday. Δεν είναι καλή ιδέα να αναβληθεί μέχρι την τελευταία στιγμή, επειδή το σύστημα θα ασχολείται με ένα μεγαλύτερο ποσό επεξεργασμένων δεδομένων.

Αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε προηγμένα φίλτρα (φιλτράρισμα λεπτομερειών και ετικετών) για να επιλέξετε επαφές κατά την αντιμετώπιση του μηνύματος, μπορείτε να το κάνετε εκ των προτέρων στην ενότητα CRM / Επαφές / Διαχείριση Επαφών και να εφαρμόσετε τα φίλτρα για να δημιουργήσετε μια ετικέτα με τις επαφές στις οποίες θέλετε να παραδοθεί το μήνυμα.

#Νο.3 Προγραμματισμός του μηνύματος

Όπως είπαμε πριν, η Black Friday είναι η ημέρα που όλοι θέλουν να στείλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους πελάτες τους. Κάνουμε ό, τι μπορούμε για να προετοιμάσουμε τους διακομιστές μας και να στείλουμε τα μηνύματά σας όσο γίνεται πιο γρήγορα σε κάθε κανονική Παρασκευή. Παρ ‘όλα αυτά, δεν θα βλάψει να τους βοηθήσει λίγο, για παράδειγμα προγραμματίζοντας το μήνυμα που θα σταλεί εκ των προτέρων, έτσι θα περιμένει υπομονετικά να εκτελεστεί την επιλεγμένη ώρα, φιλτραρισμένο από όλες τις συνθήκες, προετοιμασμένες για κάθε επαφή. Εάν θέλετε να στείλετε το μήνυμα την Παρασκευή, προγραμματίστε το στο σύστημα την Πέμπτη το απόγευμα και ορίστε την ώρα αποστολής στις νωρίς το πρωί. Με αυτόν τον τρόπο όλα τα μηνύματα θα φτάσουν εγκαίρως στους πελάτες σας και θα μπορούν να τα διαβάσουν και να σχεδιάσουν τις αγορές τους στο κατάστημά σας.

Θυμηθείτε ότι οι πελάτες προτιμούν να γνωρίζουν τι εκπλήξεις τους περιμένουν την Black Friday. Γιατί δεν πρέπει να τους ενημερώσετε λίγες μέρες νωρίτερα, ώστε να έχουν περισσότερο χρόνο για να επιλέξουν την προσφορά σας προτού το πορτοφόλι τους αδειάσει στη λάμψη των αγορών.

Εν κατακλείδι:

  • Προετοιμάστε το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δοκιμάστε το.
  • Βεβαιωθείτε ότι έχετε επισημάνει τις επαφές σωστά και ότι έχετε ετοιμάσει τη βάση δεδομένων.
  • Προγραμματίστε το μήνυμα μία ημέρα πριν από την ημερομηνία αποστολής.
  • Αφού προγραμματίσετε την καμπάνια, ελέγξτε ξανά τη διαμόρφωση για να αποφύγετε τυχόν λάθη.
  • Όταν η αποστολή βρίσκεται σε εξέλιξη, θα την παρακολουθήσουμε.
  • Δείτε τα στατιστικά

Η Black Friday, είναι μια ξενόφερτη γιορτή που γιορτάζεται στις ΗΠΑ κάθε χρόνο μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών. Είναι η ημέρα που ανοίγει επίσημα η εορταστική σεζόν μέχρι το τέλος του έτους και έχει συνδυαστεί με τα ψώνια των διακοπών. Είναι μια πραγματική γιορτή – πολλά καταστήματα επιτρέπουν στους πελάτες τους να ψωνίζουν σε πολύ δελεαστικές τιμές. Η Black Friday 2018 είναι στις 23 Νοεμβρίου. Να θυμάστε ότι το Σάββατο, η Κυριακή και η Δευτέρα που ακολουθεί, είναι επίσης σημαντική  ημέρα των πωλήσεων σε ηλεκτρονικά καταστήματα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;