Το social media marketing αποτελείται από μυριάδες εν δυνάμει ιστοσελίδες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μία μεγάλη ποικιλία τρόπων με τους οποίους μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με κάθε πλατφόρμα. Τι πρέπει να διαλέξετε;

Για να σας βοηθήσουμε, εδώ θα βρείτε τέσσερις ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε πριν πάρετε την απόφασή σας.

1. Που βρίσκεται το κοινό μου;

Η πρωταρχική ερώτηση όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το που πραγματικά περνάει τον περισσότερο του χρόνο το κοινό σας. Και θυμηθείτε: Απλά επειδή έχετε fans ή followers δεν σημαίνει ότι έχετε κοινό. Έρευνες έχουν δείξει ότι περίπου 67 με 137 εκατομμύρια λογαριασμοί στο Facebook είναι ψεύτικοι. Το να έχετε πολλούς fans ή followers δεν σας εγγυάται ότι έχετε ανθρώπινο κοινό. Γι αυτό άλλωστε, -κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι- πως, στην υπηρεσία της αύξησης likes στο Facebook και followers στα άλλα Social media, η VNGroup είναι η μοναδική εταιρεία που παρέχει εγγύηση αποτελέσματος και εγγύηση επιστροφής χρημάτων.

2. Που ενεργοποιείται το κοινό μου;

Υψηλοί αριθμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν συνεπάγονται μεγάλη δραστηριότητα. Για παράδειγμα υπάρχουν 1 δισεκατομμύριο χρήστες Google , αλλά μόνο το 35% ήταν ενεργοί τον προηγούμενο μήνα. Το Twitter επίσης εμφανίζεται ότι έχει πολλά μέλη, αλλά οι πραγματικά ενεργοί του χρήστες δεν είναι τόσοι πολλοί. Ένας χρήστης μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει όντως να είναι ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ώστε να σας είναι χρήσιμος.

3. Που ψάχνει το κοινό μου;

Όπως μπορεί να είναι ήδη γνωστό, οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κάνουν αναζητήσεις και όχι μόνο για να κοινωνικοποιούνται.  Κάθε λεπτό, οι άνθρωποι διεξάγουν εκατομμύρια αναζητήσεις στο Google, το Twitter, και το Facebook. Εάν είστε ενεργοί σε αυτές τις πλατφόρμες έχετε την ευκαιρία να εμφανιστείτε στα αποτελέσματα αναζήτησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

4. Ποια εξειδικευμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα με ωφελήσουν;

Κάποιες επιχειρήσεις χάνουν πάρα πολλούς εν δυνάμει πελάτες επειδή απέχουν από εξειδικευμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή δε διαθέτουν επαγγελματική παρουσία στα social media. Κάποιος μπορεί να σας πει, «Πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις λογαριασμό σε αυτή την σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, εμείς παίρνουμε όλους τους πελάτες μας από εκεί». Αυτό είναι τέλειο για αυτούς αλλά δεν σημαίνει ότι θα λειτουργήσει και για εσάς εάν οι επιχειρήσεις σας είναι διαφορετικής φύσης…

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;