Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας σε τι διαφέρει η σειρά κατάταξης στο Google και στο Youtube και πως επιτυγχάνεται αύξηση της επισκεψιμότητας.

Γνωρίζατε ότι μπορείτε να είστε στη σειρά κατάταξης τόσο στο Google όσο και στο YouTube και να έχετε διπλάσιο όγκο επισκεψιμότητας αναζήτησης;

Δεν είναι πάντα διπλάσια, αλλά είναι πολύ μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε ό,τι αφορά την αναζήτηση από ό, τι κερδίζετε τώρα.

Ας εξετάσουμε τις 3 διαφορές μεταξύ της κατάταξης στο Google και στο YouTube για να καταλάβετε πως αυξάνετε η επισκεψιμότητα.

Η πρώτη διαφορά για εσάς είναι ότι το Google SEO διαρκεί πολύ περισσότερο από το YouTube SEO.

Γνωρίζατε ότι στο YouTube SEO, ότι εάν ταξινομηθείτε, θα ταξινομηθείτε συνήθως στις πρώτες 24 έως 48 ώρες;
Και όταν ένα βίντεο πάει εξαιρετικά καλά την πρώτη μέρα στο YouTube, αυτό κατά πάσα πιθανότητα σημαίνει ότι θα πάει καλά και στη συνέχεια.

Από την άλλη μεριά στη Google, αν δημιουργήσετε μια ολοκαίνουργια ιστοσελίδα και αρχίσετε τη βελτιστοποίηση, δεν θα ξεκινήσει να λειτουργεί από την πρώτη μέρα.

Θα είστε τυχεροί εάν παίρνετε βαθμολογίες κατά τους πρώτους τρεις έως έξι μήνες.

Συνήθως χρειάζεται περισσότερο από έναν χρόνο διαρκεί περισσότερο από ένα χρόνο πριν δείτε τα αποτελέσματα.

Έτσι, η μεγάλη διαφορά είναι ότι στο YouTube, οι πρώτες 24 ώρες καθορίζουν πώς θα πάει το βίντεο μακροπρόθεσμα. Με το Google, αυτό συμβαίνει κατά το πρώτο έτος.

Η δεύτερη διαφορά αφορά στην αυθεντικότητα του περιεχομένου.

Πόσοι από εσάς ξέρετε ότι τόσο το YouTube όσο και το Google το εξετάζουν από την αρχή;

Με την Google, όσο πιο έγκυρη είναι η ιστοσελίδα σας, τόσο περισσότερο ταξινομείστε προς τα πάνω για όλο το περιεχόμενο.

Και το YouTube λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο, αλλά η διαφορά είναι ότι η αυθεντικότητα στο YouTube κρίνεται από μήνα σε μήνα.

Με την Google, εάν δημιουργείτε συνδέσμους, θα συνεχίσετε να ανεβαίνετε στο αυθεντικό περιεχόμενο.

Δεν σημαίνει πάντα ότι θα κερδίσετε περισσότερη επισκεψιμότητα, όμως με την πάροδο του χρόνου, από έτος σε έτος, θα πηγαίνετε θεωρητικά καλύτερα.

Στο Youtube τον ένα μήνα μπορεί να εκτοξευτείτε και τον άλλο μπορεί το περιεχόμενό σας να μην «τραβήξει» καθόλου.

Έτσι, με το YouTube, πρέπει να αγωνίζεσαι συνεχώς κα να συνεχίσεις να δημιουργείς νέο εκπληκτικό περιεχόμενο, κάθε μήνα. Ενώ με το Google, όσο χτίζεις με συνδέσμους-κλειδιά τόσο θα ανεβαίνεις στο ranking.

Η τρίτη διαφορά είναι ότι η Google και το YouTube επικεντρώνουν σε δύο εντελώς διαφορετικούς παράγοντες που θα καθορίσουν πραγματικά την κατάταξή τους.

Η Google εξετάζει τους συνδέσμους. Όσο περισσότερες ιστοσελίδες συνδέονται με τον ιστότοπό σας, τόσο καλύτερα θα τα πάτε.

Εαν δεν ξέρετε πώς να δημιουργήσετε συνδέσμους, το πρώτο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να βρείτε όλους τους ανθρώπους που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας. Και να τους ζητήσετε να συνδεθούν με εσάς.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ahrefs.

Υπάρχει ένα εργαλείο, που ονομάζεται Link Intersect.

Μπορείτε να βάλετε τους τρεις καλύτερους ανταγωνιστές σας και το domain σας και θα σας δείξει όλους τους ανθρώπους που συνδέονται με τους τρεις καλύτερους ανταγωνιστές σας που δεν συνδέονται με εσάς.

Αυτό είναι σημαντικό επειδή αν φτάσετε σε μια ιστοσελίδα που συνδέεται μόνο με έναν από τους εκατό ανταγωνιστές σας, είναι πραγματικά δύσκολο να τους πείσετε να συνδεθούν μαζί σας.

Αλλά αν βρείτε μια ιστοσελίδα που συνδέεται με τρεις από τους σημαντικότερους ανταγωνιστές σας, ξέρετε σε αυτό το σημείο ότι είναι ανοιχτοί για να συνδεθούν και με εσάς.

Έτσι, θέλετε να προσεγγίσετε όλους τους ανθρώπους που συνδέονται με τους ανταγωνιστές σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;