Τα SEO backlinks θέλουν τρόπο! Γνωρίζετε τον σωστό; Ή εξακολουθείτε να ασχολείστε με ξεπερασμένες πρακτικές; Ας διευκρινίσουμε ποιες τακτικές δημιουργίας συνδέσμων εξακολουθούν να έχουν σημασία ώστε να μη χάνετε πολύτιμο χρόνο. Ωραία λοιπόν. Ποιες είναι οι δυνατότητες; Τι θέλετε να κάνετε; Αρχικά, είναι πολύ σημαντικό να…

I. Προσδιορίσετε την αξία του συγκεκριμένου συνδέσμου.
Δηλαδή, εκτός από το δυναμικό κατάταξης, τι είδους αξία θα προσφέρει αυτός ο σύνδεσμος στο website σας; Θα προσφέρει μια πιθανή κυκλοφορία; Θα προσφέρει σχετικότητα; Θα προσφέρει εδραίωση; Απλώς αρχίστε να ζυγίζετε τις επιλογές σας και να καθορίζετε τι αξίζει πραγματικά για τον ιστότοπό σας.

II. Τοπικές καταχωρίσεις
Εάν προσφέρετε καταλόγους επιχειρήσεων, ένα παλιό πράγμα που όσοι ασχολούνται με Local Seo εφαρμόζουν εδώ και καιρό είναι η δημιουργία μιας σελίδας στον ιστότοπό σας που να λέει πού μπορείτε να μας βρείτε στο διαδίκτυο. Συνδεθείτε με αυτές τις τοπικές καταχωρίσεις για να βοηθήσετε την Google να την καταχωρήσει και αυτό θα λειτουργήσει σα μπούμερανγκ στην ιστοσελίδα σας. Ελπίζουμε ότι θα βοηθήσει.

III. Ανάκτηση χαλασμένων συνδέσμων.

Η ανάκτηση των χαλασμένων συνδέσεων είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε μερικούς από τους συνδέσμους σας σε σύντομο χρονικό διάστημα και με ελάχιστη προσπάθεια. Τι σημαίνει αυτό? Σημαίνει ότι είχατε έναν σύνδεσμο σε μια σελίδα που τώρα εμφανίζει μια σελίδα σφάλματος 404 από μεριάς σας. Δηλαδή έστελνε ανθρώπους στην ιστοσελίδα σας σε μια συγκεκριμένη σελίδα την οποία έχετε διαγράψει ή ενημερώσει κάπου αλλού. Ό,τι και να έγινε, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι αυτός ο χαλασμένος σύνδεσμος θα ανακατευθύνει σε μια άλλη σελίδα στον ιστότοπό σας, ώστε να προσφέρει αξία αλλού. Σίγουρα αυτό είναι ένα σπουδαίο πράγμα που πρέπει να κάνετε οπωσδήποτε.

IV. HARO (Help a Reporter Out).

Οι δημοσιογράφοι θα σας ειδοποιήσουν για τυχόν ερωτήσεις ή πληροφορίες που αναζητούν για ένα άρθρο μέσω αυτής της υπηρεσίας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Έτσι αυτό δεν είναι μόνο ένα καλό γενικό PR, αλλά είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εσάς να αποκτήσετε έναν σύνδεσμο. Μου αρέσει να σκέφτομαι τη δημιουργία συνδέσμων ως πραγματικά καλή πρακτική PR ούτως ή άλλως. Είναι σαν ένα ψηφιακό PR Office. Απλά εσείς το πάτε ένα βήμα παραπέρα.

V. Να είστε απλά φοβεροί.

Να είστε άνετοι. Χορηγήστε φοβερά πράγματα. Σας εγγυώμαι ότι οποιοσδήποτε από εσάς πιθανότατα να έχει απίστευτες τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις ή καταπληκτικούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς στο χώρο σας που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μια χορηγία, όσο μεγάλη ή μικρή και αν είναι. Αλλά αυτό σας δίνει επίσης την ευκαιρία να αποκτήσετε έναν σύνδεσμο. Έτσι, αυτό είναι κάτι που σίγουρα θα θέλετε να εξετάσετε.

VI. Ρωτήστε/Επικοινωνήστε.

Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να ρωτάτε. Δεν υπάρχει τίποτα κακό με την επικοινωνία, ειδικά όταν αυτή γίνεται καλά. Γνωρίζω ότι η δημιουργία συνδέσμων είναι επώδυνη, καθώς το ποσοστό απόκρισης είναι τόσο οδυνηρά χαμηλό. Νομίζω ότι, κατά μέσο όρο, είναι περίπου 4% έως 7%, πράγμα που είναι πράγματι επώδυνο. Αλλά μπορείτε να το αυξήσετε αν χρησιμοποιήσετε καλύτερη στρατηγική marketing για αυτό επικοινωνώντας με ανθρώπους που ήδη γνωρίζετε. Υπάρχει ένας τόνος πόρων που θα σας βοηθήσουν να το κάνετε αυτό καλύτερα, οπότε σίγουρα ελέγξτε τους.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;