Όταν δαπανάς χρόνο και χρήμα για να διατηρείς το SEO της ιστοσελίδας σου σε ικανοποιητικά επίπεδα και οι ενέργειες σου έχουν αρχίσει να αποφέρουν μια πολύ καλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης Google, το μόνο που δεν θες καν να σκέφτεσαι είναι το ενδεχόμενο το site σου να βρεθεί κυριολεκτικά και μεταφορικά, απ’ τα «ψηλά στα χαμηλά».

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικούς από τους τρόπους για να αποφύγουμε αυτό το εφιαλτικό σενάριο ή για να το αποτρέψουμε από το να ξανασυμβεί, αν είχατε την ατυχία να σας συμβεί νωρίτερα.

Είστε έτοιμοι; Ας αρχίσουμε.

Αυτό που μπορεί να αποδειχθεί «πληγή» είναι οι ανενημέρωτες δημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα σας. Θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά πόσο πρόσφατα έχετε ενημερώσει τις αναρτήσεις σας, αν οι πληροφορίες που γράφουν συνεχίζουν να ισχύουν και αν λειτουργούν τα Links που περιέχουν. Εάν μια ανάρτηση δεν έχει ελεγχθεί για μεγάλο χρονικό διάστημα, είναι πιθανό να έχει κάποια ή και όλα από τα παραπάνω θέματα.  Δράση: Ενημερώστε την ανάρτηση με πρόσθετο περιεχόμενο, πιο πρόσφατους συνδέσμους κλπ.

Πόσο πρόσφατα συμπεριλάβατε μια από τις αναρτήσεις σας στο newsletter που αποστέλλετε στους συνδρομητές σας στο email marketing; Μια υψηλή κίνηση από τους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συνήθως ανεβάζει τις βαθμολογίες και τις κρατάει ψηλά στα αποτελέσματα. Δράση: Συμπεριλάβετε την ανάρτηση σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε, είτε στον πρώτο είτε στον δεύτερο σύνδεσμο του κειμένου. (Οπουδήποτε χαμηλότερα δεν θα λάβει κλικ, καθιστώντας τη στρατηγική αυτή άσκοπη.)

Κάντε μια έρευνα για το ποιες αναρτήσεις εμφανίζονται ψηλότερα από τη δική σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Τι περισσότερο έχουν; Είναι πιο ποιοτικές; Έχουν καλύτερο/συναφέστερο κείμενο; Έχουν περισσότερα παραδείγματα; Μήπως καλύτερες εικόνες ή γραφικά; Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος λόγος κι αν ψάξετε καλά, θα τον βρείτε.  Και πρέπει να τον βρείτε γιατί σημαίνει ότι ο χρόνος στη σελίδα τους είναι υψηλότερος και το ποσοστό εγκατάλειψης χαμηλότερο, ενώ σίγουρα λαμβάνουν περισσότερη κίνηση παραπομπής σε σχέση με εσάς. Δράση: Κάντε ό,τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας… αλλά καλύτερα. Και αν δεν νιώθετε έτοιμοι για αυτό, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επικοινωνήστε με ένα έμπειρο digital agency και αναθέστε του να βρει τον τρόπο ή τους τρόπους να εμφανίζεστε υψηλότερα από τους ανταγωνιστές σας.

Διαθέτετε λιγότερα backlinks από τους ανταγωνιστές σας/έχει μειωθεί ο αριθμός των backlinks; Το διαδικτυακό περιβάλλον είναι ρευστό και αλλάζει συνεχώς. Καθώς οι ιστοσελίδες εξαφανίζονται ή αλλάζουν, φυσικά χάνετε backlinks. Τα ολοκληρωμένα προγράμματα προώθησης SEO, διαθέτουν υπηρεσίες ελέγχου backlinks και μπορείτε ανά πάσα στιγμή να γνωρίζετε, τι διαθέτει η δική σας ιστοσελίδα και τι των ανταγωνιστών. Δράση: Απόκτηστε ποιοτικά backlinks που θα σας δώσουν «ψήφους εμπιστοσύνης» κατά την αξιολόγηση σας από τις μηχανές αναζήτησης. Αν δεν ξέρετε πως μπορείτε να αυξήσετε τα backlinks, επικοινωνήστε με μια εταιρεία digital marketing, αυτοί ξέρουν.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;