Το περιεχόμενο περιλαμβάνει βασικά αυτό που βλέπετε στην ιστοσελίδα: το κείμενο, τα γραφικά, ακόμη και συνδέσμους προς άλλους δικτυακούς τόπους.

Δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε υπερβολικά γραφικά, επειδή δεν είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης συν ότι τα βαριά γραφικά κανονικά δυσκολεύουν τους χρήστες στο κατέβασμά τους, ειδικά σε ένα αργό δίκτυο.

Χιλιάδες άρθρα, βιβλία και εγγραφές φόρουμ είναι διαθέσιμα για το πώς να κάνετε φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης την ιστοσελίδα σας, αλλά τελικά, ένας κανόνας βρίσκεται πάνω από όλα τα υπόλοιπα: Το μοναδικό, υψηλής ποιότητας, περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς.

Όσο ανώτερη η ποιότητα του περιεχομένου σας, τόσο υψηλότερη θα είναι η κατάταξη που θα πετύχετε, άρα τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η κίνηση και η δημοτικότητα της ιστοσελίδας σας.

Οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν καλής ποιότητας ιστοσελίδες στο ευρετήριο και στην αναζήτηση των αποτελεσμάτων τους.

Ένα σχετικό, φρέσκο και επίκαιρο περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας. Αυτό σας βοηθά τόσο στο να λάβετε κυκλοφορία από τις μηχανές αναζήτησης όσο και στη δημιουργία πιστών οπαδών.

Μοναδικό, περιεχόμενο υψηλής ποιότητας

Όταν οι άνθρωποι επισκέπτονται μια ιστοσελίδα για πληροφορίες, θέλουν κάτι μοναδικό σε ένα θέμα. Πώς είναι το υλικό ή το περιεχόμενό σας μοναδικό; Είναι αυτή η μοναδικότητα προφανής, και εύκολη να βρεθεί και να κατανοηθεί; Οι επισκέπτες θέλουν μοναδικό, υψηλής ποιότητας περιεχόμενο στον ιστότοπο. Δεν μιλάμε μόνο για το περιεχόμενο της αρχικής σελίδας σας. Όλες οι συνδεδεμένες σελίδες πρέπει να έχουν περιεχόμενο χρήσιμο και εύκολο στην κατανόησή του.

Σήμερα, οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει πολύ έξυπνες και είναι σε θέση να κατανοήσουν πλήρως την γραμματική και πλήρεις φράσεις. Ως εκ τούτου, κατά την κατάταξη μιας σελίδας στα αποτελέσματα αναζήτησης έναντι άλλων, το περιεχόμενο που διατίθεται σε μια σελίδα έχει μεγάλη σημασία.

Οι ιστοσελίδες με μη μοναδικό, κοινοπρακτικό, ή ελεύθερο περιεχόμενο λαμβάνουν κόκκινη σημαία από τις μηχανές αναζήτησης.

SEO Συγγραφή Περιεχομένου (Copy Writing)

Η SEO Συγγραφή Περιεχομένου (που αναφέρεται επίσης ως SEO Copy Writing), περιλαμβάνει τη διαδικασία ενσωμάτωσης λέξεων-κλειδιών και ενημερωτικών φράσεων που συνθέτουν το πραγματικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Καθώς γράφετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, οι παρακάτω συμβουλές μπορεί να σας βοηθήσουν στο να έχετε καλύτερο περιεχόμενο από άλλους.

• Το περιεχόμενο θα πρέπει να απευθύνεται στο συγκεκριμένο κοινό-στόχο.

• Η πυκνότητα λέξεων-κλειδιά είναι αυστηρή σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές κάθε μηχανής αναζήτησης.

• Οι τίτλοι πρέπει να είναι πάντα εντυπωσιακοί, αναγκάζοντας τους επισκέπτες σας όταν τους διαβάζουν να θέλουν να ξέρουν τι προσφέρετε στην ιστοσελίδα σας.

• Μην χρησιμοποιείτε συγκεχυμένη, ασαφής, και πολύπλοκη γλώσσα. Χρησιμοποιήστε μικρές φράσεις για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο κατανοητό.

• Κρατήστε τις ιστοσελίδες σας σύντομες.

• Οργανώστε και διανείμετε το περιεχόμενο στις ιστοσελίδες σας.

• Διαιρέστε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, επίσης, σε σύντομες παραγράφους.

Άλλα πλεονεκτήματα Εξαιρετικού Περιεχομένου

Δεν πρέπει να σκεφτείτε μόνο το SEO. Πολλοί παράγοντες συμβάλλουν στο να κάνουν το site σας δημοφιλές.

• Αν το site σας έχει κάτι πραγματικά μοναδικό, τότε οι άνθρωποι θα θέλουν να το προτείνουν στους φίλους τους.

• Άλλοι webmasters θα θέλουν να δημιουργήσουν ένα σύνδεσμο του site σας στους δικτυακούς τους τόπους.

• Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θα αρχίσουν να εμπιστεύονται το χώρο σας και θα ανυπομονούν για την επόμενη ενημέρωση του περιεχομένου σας και θα έρχονται ξανά και ξανά.

• Παρόλο που είστε καταχωρημένοι από τις μηχανές αναζήτησης, ένας surfer θα κλικάρει μόνο τη συγκεκριμένη σελίδα της οποίας η σύνοψη φαίνεται πιο μοναδική και ενδιαφέρουσα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;