Στο online marketing υπάρχουν πολλοί λόγοι που ένα e-shop ενώ έχει υψηλή επισκεψιμότητα, δεν έχει τις ανάλογες πωλήσεις. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στα προϊόντα, στην ποικιλία, στην ποιότητα και τις τιμές τους που πιθανώς να αποτρέπουν τους χρήστες να αγοράσουν, αλλά σε τεχνικής φύσεως θέματα. Τι θα μπορούσε να περιορίσει τις μετατροπές στην ιστοσελίδα σας και να μειώσει τις πωλήσεις σας;

Ένας σχεδιασμός μη φιλικός προς τον πελάτη

Σύμφωνα με το SEMrush, ο σχεδιασμός της εμφάνισης και της λειτουργίας της ιστοσελίδας του ηλεκτρονικού εμπορίου σας με βάση τις προτιμήσεις σας και όχι αυτό που είναι ενδιαφέρον και βολικό για τον πελάτη είναι το πρώτο από τα πολλά εσφαλμένα βήματα ηλεκτρονικού εμπορίου που κάνει η επιχείρησή σας.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό που φαίνεται καλό σε αυτούς δεν μεταφράζεται αυτόματα σε έναν επιτυχημένο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην πραγματικότητα, σε πολλές περιπτώσεις, ο προτιμώμενος σχεδιασμός ιστοσελίδας ενός ιδιοκτήτη επιχείρησης οδηγεί σε έναν ιστότοπο με ένα ασαφές μήνυμα και μια δύσκολη διαδικασία check-out.

Για να αποφύγετε αυτό το λάθος, μπορείτε να διεξάγετε online δοκιμές εμπειρίας χρήστη ιστοσελίδας χρησιμοποιώντας αναλυτικά στοιχεία ιστότοπου και ένα αμερόληπτο τρίτο μέρος. Αυτά θα σας βοηθήσουν να δείτε πώς οι πελάτες προχωρούν μέσα στην ιστοσελίδα σας και πού φεύγουν από αυτήν. Στη συνέχεια, θα μπορέσετε να κάνετε τις κατάλληλες προσαρμογές στον ιστότοπο.

Εστίαση στη δημιουργικότητα αντί των μετατροπών

Μπορεί να είναι εύκολο να σκεφτεί κανείς ότι μια δημιουργική ιστοσελίδα e-shop θα προσελκύσει την προσοχή και θα αναγκάσει τους πελάτες να δοκιμάσουν κάτι φρέσκο και καινούργιο, αλλά αν δεν είναι ισορροπημένο με σαφείς διαδικασίες πλοήγησης, μηνυμάτων ή check-out, δεν θα βοηθήσει την επιχείρηση περισσότερο από ένα σεμινάριο σχεδιασμού ιστοσελίδων.

Ακόμη και αν οι στοχοθετημένοι πελάτες σας είναι το νεανικό πλήθος, ο κύριος στόχος σας πρέπει να είναι να δημιουργήσετε μετατροπές, όχι να τους εντυπωσιάσετε με τη δημιουργικότητά σας.

Και πάλι, διεξάγετε δοκιμές εμπειρίας χρήστη, διασφαλίζοντας ότι η διοχέτευση των πωλήσεών σας είναι σαφώς καθορισμένη και διορθώστε τα βήματα όπου οι πελάτες είτε εγκαταλείπουν τον ιστότοπο είτε αποκλίνουν από την επιθυμητή ενέργεια αγοράς.

Η οδήγηση σε περιττές ενέργειες και βήματα

Οι πελάτες απαιτούν γρήγορο και εύκολο check-out. Αυτός είναι ο λόγος που προτιμούν την ευκολία της αγοράς των προϊόντων σας online και όχι στο κατάστημα. Οι ζωές τους είναι απασχολημένες και αναμένουν μια κορυφαία online εμπειρία αγοράς χωρίς ταλαιπωρία.

Τα αναδυόμενα παράθυρα που αναγκάζουν τους πελάτες να εγγραφούν για μελλοντικές προσφορές ή να εγγραφούν για να ολοκληρώσουν την αγορά τους είναι ένας σίγουρος τρόπος για να τους κάνετε να εγκαταλείψουν το ηλεκτρονικό καλάθι αγορών τους, με αποτέλεσμα να χάσετε μια συναλλαγή.

Στους ανθρώπους αρέσει η ιδιωτικότητα και η ανωνυμία των online αγορών. Όταν τους αναγκάζετε να μοιραστούν το όνομά τους, το email ή τον αριθμό τηλεφώνου τους, έχετε βάλει ένα εμπόδιο στην εμπιστοσύνη τους.

Ενώ η πρόθεση να δημιουργήσετε μια μακροπρόθεσμη σχέση με τους πελάτες σας μέσω μιας διαδικασίας εγγραφής είναι ένας έγκυρος στόχος, ο ιστότοπός σας θα δεχτεί περισσότερες συναλλαγές εάν επιτρέπετε στους πελάτες να αγοράζουν προϊόντα μέσω guest checkouts. Μπορείτε να αρχίσετε να προσφέρετε οφέλη εγγραφής αργότερα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;