Η «φωνή» του περιεχομένου

Προκειμένου να οδηγήσετε τους αναγνώστες σας να πατήσουν το «διαβάστε περισσότερα» και να τους ενθαρρύνετε να παρακολουθούν τις δημοσιεύσεις σας, πρέπει να κάνετε το περιεχόμενο σας ενδιαφέρον. Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να γίνει αυτό είναι να προσθέσετε λίγο χιούμορ. Όταν η ανάγνωση είναι διασκεδαστική, μπορείτε να κρατήσετε το ενδιαφέρον ενός ατόμου για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αλλά είναι πάντα σωστό να χρησιμοποιείτε χιούμορ; Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή όσο φαίνεται. Γι αυτό πολλές επιχειρήσεις αναθέτουν σε ειδικούς την συγγραφή άρθρων για ιστοσελίδες, ώστε όλα να γίνονται βάση σχεδιασμού και στρατηγικής.

Τα περισσότερα blogs και οι περισσότερες ιστοσελίδες έχουν τη δική τους «φωνή», τον δικό τους «τρόπο γραφής», που τους ταιριάζει και στοχεύουν να διατηρήσουν. Ενώ μερικοί μπορεί να προσπαθήσουν να κρατήσουν τα πράγματα απλά και διασκεδαστικά, ορισμένοι ιστότοποι είναι πιο επαγγελματικοί.

Αν ελπίζετε να συντονιστείτε με ένα ήδη καθορισμένο κοινό, θα πρέπει να διαμορφώσετε το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει με τα πράγματα που υπάρχουν ήδη. Αν αυτό σημαίνει να το παρακάνετε και να είστε περίεργοι, τότε έτσι ας είναι. Εάν σημαίνει ότι πρέπει να συμπληρώνετε τη σελίδα σας με στατιστικά στοιχεία και εξισώσεις, τότε αυτή είναι η απάντησή σας. Αυτός είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσετε.

Αν βάζετε πρωτότυπο περιεχόμενο στη δική σας ιστοσελίδα, προσπαθήστε να κρατήσετε τα πράγματα αρκετά ομοιόμορφα. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να αρχίσετε να δημιουργείτε τους δικούς σας ακόλουθους και να εδραιώσετε τη δική σας «φωνή». Φυσικά, αυτό δεν πρέπει να σας εμποδίζει να κάνετε κάτι που να έχει μεγαλύτερο «παράγοντα σοκ». Κάτι λίγο πιο αμφιλεγόμενο μπορεί να τραβήξει μεγάλα πλήθη, γεγονός που μεταφράζεται σε πολλά κλικ και σχόλια. Δεν μπορεί κάθε blog και ιστοσελίδα να δημοσιεύει συγκλονιστικά και αμφιλεγόμενα θέματα όλη την ώρα. Υπάρχουν εκείνοι που βρίσκουν επιτυχία σε αυτό, αλλά μερικές φορές είναι καλύτερο να έχετε ένα σταθερό θέμα και να δημοσιεύετε από καιρό σε καιρό.

Γίνετε διάσημοι

Τα Social media είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση επισκεψιμότητας των ιστοσελίδων. Το πιο πιθανό είναι ότι βρίσκεστε ήδη σε κάποια κοινωνικά μέσα, αλλά θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο επέκτασης της προσέγγισής σας. Η παρουσία σας στη σωστή πλατφόρμα Social media σάς δίνει τη δυνατότητα να μοιραστείτε συνδέσμους με τους φίλους και τους συναδέλφους σας. Εάν έχετε γνωστούς συνεργάτες ή υπαλλήλους στα ίδια κανάλια, βάλτε και αυτούς να κοινοποιήσουν τους συνδέσμους σας, ώστε να επιτύχετε μεγαλύτερη διασπορά και να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο, ευρύτερο κοινό.

Τα δημιουργικά, ενδιαφέροντα και ενημερωτικά άρθρα που μιλούν πραγματικά σε ένα κοινό είναι πολύ πιο πιθανό να κοινοποιηθούν, να δεχθούν like, share, repin, retweet κλπ. Στο Social media marketing ο κανόνας της επιτυχίας είναι πως ο καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσετε αυτό το είδος επιρροής είναι να διατηρείτε τα πράγματα σχετικά και συγκεκριμένα. Οι πληροφορίες που βάζετε εκεί πρέπει πραγματικά να βοηθούν τους ανθρώπους διδάσκοντάς τους ή υπενθυμίζοντας τους κάτι σημαντικό.

Το ίδιο ισχύει επίσης όταν πάρετε μια αμφιλεγόμενη στάση απέναντι σε κάτι. Εάν για παράδειγμα ένα συγκεκριμένο θέμα στη δουλειά σας είναι επιρρεπές σε υποκίνηση κάποιων έντονων συναισθημάτων, αυτό μπορεί να είναι η τέλεια ευκαιρία να κάνετε κάτι αξέχαστο. Απλά προσέξτε. Οι αναγνώστες σας μπορεί να καταλήξουν να σας θυμούνται για τα λάθος πράγματα αν κάτι αρνητικό συμβεί στην επαγγελματική σας κατηγορία ή στην αγορά σας και «στραφεί εναντίον σας».

Μοιραστείτε τα ενδιαφέροντα σας

Την επόμενη φορά που θα θελήσετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που πραγματικά να μιλάει στο κοινό σας, κρατήστε αυτές τις συμβουλές στο μυαλό σας. Φροντίστε το περιεχόμενό σας για τον ιδανικό αναγνώστη σας και βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που βάζετε εκεί είναι ενδιαφέρουσες, χρήσιμες και σχετικές με το κοινό σας. Μόλις καταλάβετε ποιο θα είναι το θέμα σας, θα βρείτε τον δικό σας τρόπο να αφήσετε το σημάδι σας και να λάβετε άμεση αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;