Το 2015 είναι πλέον παρελθόν και καθώς ήταν μία συναρπαστική χρονιά στον κόσμο του SEO πιστεύω ότι θα ήταν πρακτικό και χρήσιμο να αναλογιστούμε για λίγο τα μεγαλύτερα μαθήματα που πήραμε αυτή την χρονιά.

Καθώς σκέφτεστε τι αλλαγές να κάνετε το 2016, θυμηθείτε αυτά τα πέντε μαθήματα που μας έδωσε ο προηγούμενος χρόνος.

Οι ψηφιακοί βοηθοί έχουν έρθει για να μείνουν

Όταν πρωτοεμφανίστηκε η Siri οι άνθρωποι δεν πίστεψαν ότι προσφέρει έναν πρακτικό και αξιόπιστο τρόπο αναζήτησης. Πλέον, η αντίληψη αυτή έχει αλλάξει. Το πάντρεμα διαδικτυακής αναζήτησης και αναζήτησης βασισμένης σε συσκευές -σε ένα πακέτο-, γλιτώνει τους χρήστες από τον κόπο να πληκτρολογούν τις ερωτήσεις τους ή να αναζητούν αυτό που ψάχνουν στα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι θέμα χρόνου πριν περισσότεροι χρήστες υιοθετήσουν αυτήν την μέθοδο ως το μέσο αναζήτησης της επιλογής τους.

Η Google δεν αλλάζει το παιχνίδι όπως συνήθιζε

Η Google μπορεί ακόμα να παίρνει τα 2/3 όλης της επισκεψιμότητας στις αναζητήσεις και να παρουσιάζει υπέροχες καινούργιες λειτουργίες και χαρακτηριστικά, αλλά δεν είναι πλέον μόνη της. Το Bing, το Yahoo, η Apple, ακόμα και πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, δουλεύουν σκληρά ώστε να εισάγουν τις δικές τους επιλογές αναζήτησης για τους χρήστες.

Το περιεχόμενο ευρετηριάζεται με καινούργιους τρόπους

Το περιεχόμενο έχει αρχίσει να ευρετηριάζεται σε καινούργιες πλατφόρμες και με καινούργιους τρόπους. Ο τρόπος με τον οποίο δημοσιεύουμε, καταναλώνουμε και έχουμε πρόσβαση σε περιεχόμενο έχει αρχίσει να κλίνει προς μία παγκόσμια προσβασιμότητα, κάτι το οποίο μπορεί να είναι μία τεράστια ευκαιρία για όσους είναι πρόθυμοι να υιοθετήσουν καινούργιες στρατηγικές. Παράλληλα, μπορεί επίσης να είναι μία τεράστια απειλή για αυτούς που δεν είναι πρόθυμοι να αλλάξουν την τωρινή προσέγγισή τους.

Οι χειροκίνητες αναβαθμίσεις μπορεί σύντομα να αποτελούν παρελθόν

Στα τέλη Οκτωβρίου, η Google ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Rankbrain, ενός αλγόριθμου που εργάζεται μαζί με το Hummingbird ώστε να καταλαβαίνει καλύτερα τα διφορούμενα και περίπλοκα ερωτήματα των χρηστών και να τους παρέχει πιο κατάλληλα αποτελέσματα. Αντί να βασίζεται σε δια χειρός αναβαθμίσεις από τεχνικούς, το RankBrain μαθαίνει μόνο του βάσει κανούργιων δεδομένων από καινούργια ερωτήματα, και αναβαθμίζει τον εαυτό του ώστε να είναι καλύτερο.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;