Τα δύο βασικά συστατικά για το τέλειο μοντέλο Digital Marketing.

Το Digital Marketing διαθέτει ένα “οπλοστάσιο” με περισσότερες από 20 υπηρεσίες αιχμής που κρίνονται ιδανικές για να προωθήσουν και να αναπτύξουν οποιαδήποτε εμπορική δραστηριότητα online. Για να υπάρξει όμως επιτυχία σε οποιαδήποτε από τις υπηρεσίες αρκεί να έχουν στηθεί επαγγελματικά οι δύο παρακάτω προϋποθέσεις. Αν τα παρακάτω υποστηρίζονται σωστά, τα αποτελέσματα όλων των ενεργειών θα σας εντυπωσιάσουν.

Βελτιστοποιημένη ιστοσελίδα που “κάτι έχει να πει”

Κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας αντιπροσωπεύει την δραστηριότητα σας, τη φίρμα σας, το εμπορικό σήμα σας. Οι προσπάθειες βελτιστοποίησης στην ιστοσελίδα σας δεν πρέπει να επικεντρώνονται μόνο στην ποιότητα αλλά και στη σαφήνεια. Οι εικόνες πρέπει να έχουν εντυπωσιακή ανάλυση και περιγραφή. Ένα ασαφές κείμενο πρέπει να συνδέεται με μια σελίδα που να μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη περιγραφή (ακόμη και αν δεν συνδέεται με τον ιστότοπό σας). Meta περιγραφές, επικεφαλίδες, τίτλοι και -ναι- ακόμα και μικρολεπτομέρειες που φαντάζουν άχρηστες πρέπει να υπάρχουν σε κάθε σελίδα.

Οι προσπάθειες μιας μικρής online διαφημιστικής καμπάνιας για τις εσωτερικές σελίδες σας πρέπει να είναι το θεμέλιο όλων των άλλων προσπαθειών digital marketing. Για να υπάρξει επιτυχία, πρέπει κάθε εσωτερική σελίδα του site σας να μπορεί δημιουργήσει μια πώληση. Για παράδειγμα, ακόμα κι αν λαμβάνετε υψηλή επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά η σελίδα σας δεν προσφέρει στον επισκέπτη καμιά αξία ή σαφήνεια, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, οι χρήστες θα φύγουν χωρίς καμία μετατροπή σε πώληση.

Τα δύο βασικά συστατικά για το τέλειο μοντέλο Digital Marketing

Υπάρχει πάντα κάτι να κάνετε σχετικά με τη βελτιστοποίηση εντός της ιστοσελίδας. Ακόμα κι αν είναι απλώς η αναζωογόνηση της με νέο καλογραμμένο πρωτότυπο περιεχόμενο website. Ή οποιασδήποτε άλλη προσπάθεια ώστε να δοθεί στον επισκέπτη περισσότερη αξία. Κάθε σελίδα θα πρέπει να προσφέρει κάποια αξία και αυτές οι προσπάθειες θα σας βοηθήσουν να μεταφέρετε την αξία αυτή στις μηχανές αναζήτησης και τους επισκέπτες. Αν τα καταφέρετε αφενός θα αλλάξει η εμφάνιση της σελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αφετέρου θα υπάρξει άμεση αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπο.

Επαγγελματική παρουσία & Ανάπτυξη στα Social media

Οι άνθρωποι είναι τόσο “κολλημένοι” πια με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που την πλειοψηφία του χρόνου τους συχνά την περνούν με το να “τα κάνουν όλα εκεί”. Αντί να επισκέπτονται τις κατάλληλες ιστοσελίδες, όπως για παράδειγμα ενημερώνονται μόνο με ειδήσεις που εμφανίζονται μπροστά τους καθώς πλοηγούνται στο Facebook. Ή αγοράζουν ηλεκτρονικά μόνο τα προϊόντα και τις προσφορές που βλέπουν τυχαία στο Facebook. Το Google+ και το YouTube είναι οι κύριες πλατφόρμες Social media που μπορούν να επηρεάσουν πραγματικά την κατάταξη των μηχανών αναζήτησης στο Google. Ενώ το Facebook και το Twitter θα επηρεάσουν την κατάταξη στο Bing.

Το YouTube βρίσκεται ακριβώς πίσω από το Google όσο αφορά τα ερωτήματα αναζήτησης

Και από τότε που η Google παρέχει αποτελέσματα βίντεο με τις αναζητήσεις, αυτή είναι μια σημαντική πλατφόρμα στην οποία πρέπει να βρίσκεστε.

Η ανάπτυξη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να χρησιμοποιηθεί κυρίως για την προώθηση του περιεχομένου και της μάρκας. Οι μάρκες που τις ακολουθούν μεγαλύτερα ακροατήρια στα κοινωνικά κανάλια έχουν ως πλεονέκτημα την προώθηση SEO. Αυτό επειδή έχουν καλύτερες αποδόσεις για να κάνουν το περιεχόμενο διάσημο. Για το λόγο αυτό μόνο, αξίζει να αφιερώσετε χρόνο και χρήματα για την οικοδόμηση και την ανάπτυξη των κοινωνικών προφίλ ενός εμπορικού σήματος. Η υπηρεσία αύξησης κοινού στα Social media είναι αυτό που χρειάζεστε προκειμένου να “χτίσετε” γρήγορα και οικονομικά το κοινό σας.

Για να κατανοήσετε καλύτερα τη δύναμη των Social media, μπορούν εύκολα να παρομοιαστούν όπως ένα διαδίκτυο μέσα στο διαδίκτυο. Τα μεγάλα κανάλια όπως Facebook, Twitter κλπ. διαθέτουν μεγάλες δυνατότητες αναζήτησης. Και οι χρήστες ψάχνουν σε αυτά εκατομμύρια φορές την ημέρα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις μηχανές αναζήτησης. Τι λέτε; Πρέπει να υπάρχει εμπορική δραστηριότητα. Ή εταιρεία που ψάχνει για πελάτες και δεν έχει επαγγελματική παρουσία στα Social Media;

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.