Η εφαρμογή μιας επιτυχημένης στρατηγικής marketing περιεχομένου για την επιχείρησή σας είναι ένα κρίσιμο συστατικό στοιχείο για τη βιώσιμη ανάπτυξή της.

Ωστόσο, το 32% των επιχειρήσεων B2B υπολογίζει τη ροή εργασιών δημιουργίας περιεχομένου ως απλώς δίκαιη ή ακόμα χειρότερα φτωχή.

Σήμερα, με το marketing που αφορά στα πάντα, SEO, social media, ppc, είναι σίγουρο ότι δεν μπορείτε να τα κάνετε όλα μόνοι σας. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά εντυπωσιακά εργαλεία marketing στο διαδίκτυο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσετε στη δημιουργία όσο δυνατόν πιο αποτελεσματικής στρατηγικής.

Εάν εργάζεστε για μια μικρή επιχείρηση, είναι ιδιαίτερα επιτακτικό να βρείτε εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε το ευρύ πεδίο των απαιτήσεων του digital marketing.

Εδώ είναι το πρόβλημα, όμως – το τοπίο των online εργαλείων marketing που είναι διαθέσιμα σήμερα είναι τεράστιο και είναι ολοένα και αυξανόμενο.

Για αυτό θα σταχυολογήσουμε για εσάς τα πιο σημαντικά κατά τη γνώμη μας.

Google Analytics

Τιμή: Δωρεάν για την τυπική έκδοση, $ 150.000 για το Google Analytics 360
Το Analytics είναι μια δωρεάν υπηρεσία που προσφέρει η Google και σας επιτρέπει να παρακολουθείτε και να αναλύετε δεδομένα πελατών. Είναι το πιο πανταχού παρόν εργαλείο ανάλυσης στο διαδίκτυο και για καλό λόγο. Είναι απλό στη χρήση, αλλά είναι επίσης ισχυρό και εξαιρετικά προσαρμόσιμο.

Ενώ το μόνο που χρειάζεται για να ξεκινήσετε είναι ένα απλό απόσπασμα javascript (που υλοποιείται καλύτερα μέσω του Διαχειριστή ετικετών Google), αυτό που μπορείτε να κάνετε με το εργαλείο είναι πραγματικά περιορισμένο μόνο από τη φαντασία σας (και ενδεχομένως από τον προγραμματιστή σας). Δεν γνωρίζω πολλούς ειδικούς digital marketing που δεν έχουν τουλάχιστον μια πολύ βασική κατανόηση των αναφορών κυκλοφορίας του Google Analytics.

HubSpot

Τιμή: Δωρεάν, ή έως και $ 3.200 ανά μήνα για επιχειρήσεις, ανάλογα με το σχέδιό σας
Το HubSpot είναι ένα πλήρες λογισμικό ανάπτυξης που περιλαμβάνει εργαλεία marketing, πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών για τη βελτίωση όλων των πτυχών της επιχείρησής σας. Με το HubSpot, θα έχετε όλα όσα χρειάζεστε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπής.

BuzzSumo

Τιμή: Τα καταβληθέντα σχέδια ξεκινούν από $ 79 το μήνα
Το BuzzSumo συνδέει τους influencers με εταιρείες που αναζητούν συνεργάτες. Αυτό το εργαλείο είναι ιδανικό για εταιρείες που δεν είναι σίγουρες για το πώς θα φτάσουν στο δημογραφικό τους στόχο. Ο χρήστης μπορεί να ψάξει στη βάση δεδομένων των κορυφαίων influencers στον τομέα της εξειδίκευσής τους.

Canva

Τιμή: Τα σχέδια ξεκινούν δωρεάν, 12,95 δολάρια ανά μήνα για ομάδες και προσαρμοσμένες τιμές για επιχειρήσεις.

Το Canva είναι μια συνδρομητική υπηρεσία για άτομα που χρειάζονται σχεδιασμό ιστοσελίδων εύκολο, για εταιρείες που δεν έχουν τον προϋπολογισμό για να απασχολούν γραφίστες με πλήρη απασχόληση. Βελτιστοποιημένο για κινητά, το Canva προσφέρει σχέδια κατάλληλα για τους ερασιτέχνες με ελκυστικά οπτικά χαρακτηριστικά drag-and-drop.

Optimizely

Τιμή: Προσαρμοσμένη τιμολόγηση
Το Optimizely είναι, σε αυτό το σημείο που βρισκόμαστε, το χρυσό πρότυπο στο online πειραματισμό. Εάν κάνετε Conversion Rate Optimization για να βελτιώσετε τις αποδόσεις και να αυξήσετε την αναλογία των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας, αυτό είναι το εργαλείο που πρέπει να αποκτήσετε.

Sniply

Τιμή: κυμαίνεται από 29 δολάρια το μήνα έως 299 δολάρια το μήνα.
Το Sniply δημιουργεί μοναδικούς συνδέσμους στο περιεχόμενό σας, ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε και να αναλύετε καλύτερα τις πηγές επισκεψιμότητας. Αυτοί οι σύνδεσμοι οδηγούν απευθείας στο περιεχόμενό σας και περιλαμβάνουν παρότρυνση για δράση σε οποιαδήποτε σελίδα χρειάζεστε.
Προσφέρει επίσης αναλυτικά στοιχεία ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τους επισκέπτες, το ποσοστό εγκατάλειψης, τις μετατροπές ή οποιαδήποτε άλλα σχετικά δεδομένα μπορεί να χρειαστείτε.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;