Αποφύγετε κοινά λάθη

Για να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για κινητές συσκευές, φροντίστε να αποφύγετε τη διάπραξη των παρακάτω λαθών:

Αργές Mobile Σελίδες – Τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας είναι πιο αργά σε σύγκριση με τα ενσύρματα δίκτυα Internet, άρα είναι σημαντικό να δοθεί προσοχή στο πόσο γρήγορα φορτώνουν οι σελίδες σας για κινητά. Είναι ένας κρίσιμος παράγοντας κατάταξης για την Google. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο mobile SEO για να μάθετε την ταχύτητα της σελίδας σας για κινητά. Η Google παρέχει μια σειρά από καλά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Περιηγηθείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly

Μην εμποδίζετε CSS και JavaScript – Η Google συνιστά να χρησιμοποιήσετε inline CSS και Javascripts για φιλικές ιστοσελίδες προς κινητά, έτσι ώστε να κατεβαίνουν μαζί με το περιεχόμενο. Έτσι, αν δεν έχετε πολύ CSS, προσπαθήστε να το ρυθμίσετε μέσα στην ίδια την ετικέτα. Αντίθετα αν χρησιμοποιείτε πολλά CSS σε ξεχωριστά αρχεία, προσπαθήστε να τα συμπεριλάβετε στο κάτω μέρος το οποίο θα σταματήσει την παρεμπόδιση κατεβάσματος του άλλου περιεχομένου. Ο ίδιος κανόνας ισχύει και για Javascript, το οποία μπορεί να διατηρείται στο εσωτερικό της ίδιας της σελίδας ή να περιλαμβάνεται στο κάτω μέρος της σελίδας. Εάν μπορείτε να αποφύγετε τη προσθήκη του αρχείου στο επάνω μέρος της σελίδας, τότε κάντε χρήση του χαρακτηριστικού async.
<script async type=»text/javascript» src=»jquery.js»></script>

Ανακατευθύνσεις Κινητού – Καθώς τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας είναι συνήθως αργά, πάρα πολλές ανακατευθύνσεις μπορεί να βλάψουν την ταχύτητα της σελίδας σας. Αν έχετε διαφορετικές διευθύνσεις URL, βεβαιωθείτε ότι όλες οι συνδέσεις σας οδηγούν στις σχετικές σελίδες. Σε περίπτωση που έχετε πολλαπλές διευθύνσεις URL και αναγνωρίζετε ότι ένας χρήστης επισκέπτεται μια σελίδα desktop από μια κινητή συσκευή και έχετε μια ισοδύναμη σελίδα κινητού σε μια διαφορετική διεύθυνση URL, ανακατευθύνετε το χρήστη σε αυτό το URL, ώστε να μην εμφανιστεί ένα σφάλμα 404.

Βαριές Εικόνες – Οι Βαριές εικόνες αυξάνουν το χρόνο φόρτωσης, όμως δεν μπορείτε να απαλλαγείτε εντελώς από αυτές, δεδομένου ότι είναι χρήσιμες και αποτελεσματικές. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να διατηρήσετε μια καλή ισορροπία μεταξύ κειμένου και βαριών εικόνων. Χρησιμοποιήστε ένα καλό εργαλείο για να βελτιστοποιήσετε τις εικόνες σας και να τις αποθηκεύσετε σε χαμηλή ανάλυση ώστε να αποφεύγονται οι μεγάλες λήψεις.

Αποφύγετε plugins και pop-ups – Plug-ins όπως το Flash και το Java ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα στην κινητή συσκευή του χρήστη. Πάντα βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε κάποιο περιεχόμενο που να μη λειτουργεί στη σελίδα σας για κινητές συσκευές. Αποφύγετε τη χρήση pop-ups σε σελίδες για κινητά επειδή αυτά τα pop-ups σε μια φορητή συσκευή κλείνουν με μεγάλη δυσκολία.

Κατά τη δημιουργία μιας ιστοσελίδας για κινητή συσκευή, πάντα να έχετε κατά νου ότι ο χρήστης έχει περιορισμένο χώρο για να εργαστεί. Έτσι, θα πρέπει να είστε όσο το δυνατόν συντομότερος, δημιουργώντας παράλληλα τίτλους, διευθύνσεις URL, και meta-περιγραφές – φυσικά, χωρίς να θέτετε σε κίνδυνο την ουσία ή την ποιότητα των πληροφοριών.

Χρήσιμα Εργαλεία

Εδώ είναι μια λίστα με μερικά χρήσιμα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μάθετε πώς είναι οι ιστοσελίδες φιλικές προς κινητές συσκευές:

Google Webmaster Tools – Χρησιμοποιήστε τα διαθέσιμα εργαλεία και τις τεχνικές της Google για να καταλάβετε τι πρέπει να χρησιμοποιείται και τι θα πρέπει να αποφεύγεται κατά το σχεδιασμό ιστοσελίδων desktop, καθώς και για κινητές συσκευές.

Mobile Emulator – Σας επιτρέπει να δείτε πώς φαίνεται το site σας σε μια ευρεία ποικιλία κινητών συσκευών.

Moz Local – Χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο για να εξασφαλιστεί ότι το τοπικό σας SEO είναι σε τάξη.

Responsive Web Design Testing Tool – Χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο για να δείτε πώς ανταποκρίνεται το site σας σε μια ποικιλία κινητών συσκευών με διαφορετικά τυπικά μεγέθη οθόνης.

Screaming Frog – Αυτό είναι ένα χρήσιμο εργαλείο που σας επιτρέπει να αναλύσετε το site σας και να ελέγξτε όλες τις ανακατευθύνσεις.

User Agent Switcher – Αυτό είναι μια επέκταση, ένα πρόσθετο στον Chrome που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να μάθετε πώς μοιάζει το site σας όταν προσεγγιστεί από έναν διαφορετικό παράγοντα χρήστη.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;