To SEO είναι το βασικό συστατικό της επιτυχίας για κάθε ιστοσελίδα που θέλει να είναι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό της.

1. Πραγματοποίηση και δοκιμή μεγάλων και μικρών αλλαγών

Ο γενικός στόχος για την ανάπτυξη SEO είναι να αποκτήσετε κυκλοφορία και, τελικά, συναλλαγές στην ιστοσελίδα σας. Κανένα από αυτά δεν θα συμβεί αν κανένας δεν κάνει κλικ στην ιστοσελίδα σας αρχικά. Άρα, τι συμβαίνει αν λαμβάνετε μια καλή ταξινόμηση για ορισμένες λέξεις-κλειδιά του ιστοτόπου σας, αλλά κανείς δεν κάνει κλικ στον σύνδεσμό σας; Μπορεί να υπάρχουν αρκετοί λόγοι για αυτό, και μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος να καταλάβετε ακριβώς το λόγο που δεν υπάρχει η αναμενόμενη απόδοση. O μόνος τρόπος για να το διαπιστώσετε αυτό είναι μέσω δοκιμών A/B. Θα πρέπει να παίρνετε ένα στοιχείο κάθε φορά, είτε πρόκειται για τις μετα-περιγραφές, τους τίτλους, το περιεχόμενο και πολλά άλλα, και να τα δοκιμάστε σε νέες παραλλαγές. Όλα αυτά είναι καλά και μάλιστα θα μπορούσε να πει κανείς και λίγο προφανή. Άρα γιατί να υπάρχει «κίνδυνος»;
Θα χρειαστούν κάποιες δοκιμές και σφάλματα για να βρείτε τον σωστό συνδυασμό λέξεων και διαμόρφωσης που θα οδηγήσουν σε μέγιστη επισκεψιμότητα και μέγιστες συναλλαγές στον ιστότοπο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, μπορεί να βρείτε έναν συνδυασμό που να μην λειτουργεί καθόλου και που μπορεί να καταλήξει στη μείωση της κυκλοφορίας που έχετε – τουλάχιστον για λίγο διάστημα.

2. Λάβετε και προσφέρετε υψηλής ποιότητας Backlinks

Τα Backlinks είναι ένα καθιερωμένο τμήμα του SEO, και οι περισσότερες εταιρείες θέλουν να αποκτήσουν όσα περισσότερα μπορούν. Διότι είναι αποδεδειγμένο ότι τα αυτά βοηθούν στην αύξηση της κατάταξης, αφού διαβάζονται από τις μηχανές αναζήτησης. Ωστόσο, σημαντική δεν είναι μόνο η απόκτηση των περισσότερων συνδέσμων. Μερικές φορές πρέπει να προσφέρετε και μερικούς. Έτσι, ναι, μπορεί να διακινδυνεύσετε να χάσετε μερικούς επισκέπτες του διαδικτύου παρέχοντας συνδέσμους με άλλες ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας, αλλά ταυτόχρονα, δείχνετε στο Google ότι χρησιμοποιείτε και αναφέρετε αξιόπιστους ιστότοπους με εδραιωμένη αξία.

3. Βελτίωση της διαμόρφωσης της διεύθυνσης URL της ιστοσελίδας σας

Ιδανικά, η διεύθυνση URL της αρχικής σελίδας σας θα πρέπει να είναι σύντομη, με μόνο το όνομα της εταιρείας, όπως: www.yourcompany.com. Σύντομη, απλή, συνοπτική και που να μπορεί να τη θυμηθεί κανείς εύκολα. Οι επόμενες σελίδες, ωστόσο, πρέπει να έχουν στοχευμένες λέξεις-κλειδιά και να είναι πιο συγκεκριμένες σχετικά με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Παρόλα αυτά, δεν θέλετε να το παρακάνετε με τις διευθύνσεις URL. Αν είναι πολύ μεγάλες και περιγραφικές, η μηχανή αναζήτησης θα διακόψει την εμφάνισή τους με ένα […] μετά από ένα σημείο. Επομένως, ίσως είναι καιρός να αλλάξετε μερικές από τις διευθύνσεις URL σας, πραγματοποιώντας μια αναδιαμόρφωση στη δομή του ιστότοπου. Ο επανασχεδιασμός ιστοσελίδας θα απογειώσει το website σας. Το ρίσκο εδώ είναι ότι κάθε αλλαγή τέτοιου είδους μπορεί να επηρεάσει την κατάταξή σας. Καθώς αλλάζετε τις παλιές διευθύνσεις URL και ανακατευθύνετε την κυκλοφορία στις νέες, ενδέχεται να παρατηρήσετε κάποια μείωση στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;