Κάθε ένας από τους πελάτες σας λαμβάνει 121 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι εάν δεν αφιερώσετε χρόνο για να αναπτύξετε μια στρατηγική, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα χαθούν σε γεμάτες καρτέλες εισερχομένων, ή, χειρότερα, θα σταλούν στον φάκελο ανεπιθύμητων.
Μπορείτε να μάθετε πώς να δημιουργείτε μια αποτελεσματική στρατηγική ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τα οποία όλοι θα θέλουν πραγματικά να διαβάσουν. Χρειάζεται μόνο ένα σχέδιο (ένα που μπορεί να χωριστεί σε μερικές κατηγορίες).
Σκεφτείτε τις ακόλουθες πέντε κατηγορίες ως περίγραμμα για τη στρατηγική ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

1. Καθορίστε το κοινό σας
Ένα αποτελεσματικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένα σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όπως όλα τα υπόλοιπα στο marketing, ξεκινήστε με τα χαρακτηριστικά του αγοραστή σας, κατανοήστε τι θέλουν και προσαρμόστε την καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις ανάγκες του κοινού σας.

2. Καθορίστε τους στόχους σας
Προτού επιλέξετε τους στόχους της καμπάνιας σας, συγκεντρώστε κάποιο περιεχόμενο. Ερευνήστε τα μέσα στατιστικά στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του κλάδου σας και χρησιμοποιήστε τα ως σημεία αναφοράς για τους στόχους σας.
E-mail marketing σημαίνει ανοιχτό ποσοστό από τη βιομηχανία.
E-mail marketing σημαίνει ποσοστό κλικ ανά κλάδο.

3. Δημιουργήστε έναν τρόπο για την εγγραφή των ανθρώπων
Χρειάζεστε άτομα στα οποία να στέλνετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σωστά; Μια λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια ομάδα χρηστών που σας έχει δώσει την άδεια να τους στέλνετε σχετικό περιεχόμενο. Για να δημιουργήσετε τη λίστα αυτή, χρειάζεστε διάφορους τρόπους για να αποφασίσουν οι πελάτες ότι θέλουν να λαμβάνουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μην αποθαρρύνεστε εάν έχετε μόνο λίγα άτομα στη λίστα σας για αρχή. Μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να τη χτίσετε. Εν τω μεταξύ, αντιμετωπίζετε κάθε συνδρομητή σαν χρυσάφι και θα αρχίσετε να βλέπετε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας να αυξάνεται οργανικά.

4. Επιλέξτε έναν τύπο καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Οι καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ποικίλλουν και η προσπάθεια να αποφασίσετε ποια θα ακολουθήσετε μεταξύ αυτών μπορεί να είναι συντριπτική. Θα στέλνετε ένα εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο; Θα στέλνετε νέες ανακοινώσεις προϊόντων; Ποιες δημοσιεύσεις blog αξίζει να κοινοποιήσετε;
Αυτές οι ερωτήσεις πλήττουν κάθε έμπορο. Η απάντηση είναι υποκειμενική. Μπορείτε να ξεκινήσετε μαθαίνοντας σχετικά με τους διαφορετικούς τύπους εκστρατειών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που υπάρχουν και στη συνέχεια να αποφασίσετε ποια είναι η καλύτερη για το κοινό σας. Θα πρέπει επίσης να δημιουργήσετε διαφορετικές λίστες για διαφορετικούς τύπους μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε οι πελάτες και οι προοπτικές να μπορούν να εγγραφούν μόνο για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με αυτά.

5. Φτιάξτε ένα χρονοδιάγραμμα
Αποφασίστε πόσο συχνά σκοπεύετε να επικοινωνείτε τη λίστα επαφών σας, ενημερώστε το κοινό σας εκ των προτέρων, ώστε να γνωρίζει τι να περιμένει και ακολουθήστε ένα συνεπές χρονοδιάγραμμα για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης ώστε να μην σας ξεχάσουν.

6. Μετρήστε τα αποτελέσματά σας
Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Ως «έμποροι», μετράμε τα πάντα. Το να είστε σχολαστικοί για κάθε βασική μέτρηση θα σας βοηθήσει να πραγματοποιήσετε μικρές αλλαγές στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, οι οποίες θα αποδώσουν μεγάλα αποτελέσματα.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;