Όλοι ξέρουμε πως «μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις» όμως στο web design, ένας καλός αρθρογράφος-συγγραφέας μπορεί να δημιουργήσει «εικόνες» καλύτερα από ένα γραφίστα.

Κάθε φορά που σχεδιάζουμε μια ιστοσελίδα, αναπόφευκτα ζητάμε από τους γραφίστες μας να μας δώσουν τρία δείγματα.

Στη συνέχεια, συγκεντρώνουμε τη γνώμη από πολλά και εντελώς άσχετα άτομα ώστε βάση των σχολίων που θα συγκεντρωθούν να αποφασίσουμε ποιο από αυτά τα δείγματα μας αρέσει περισσότερο. Θα μπορούσαμε ακόμη να ζητήσουμε και τα σχόλια κάποιων συναδέλφων να μας πουν τη γνώμη τους, όμως πλέον αυτό δεν το κάνουμε, γιατί η εμπειρία μας δείχνει πως το καλύτερο δείγμα συγκεντρώνει την προτίμηση όλων και των άσχετων και των σχετικών ατόμων και αυτό είναι απόσταγμα της πείρας μας μετά το σχεδιασμό περισσότερων από 500 εξαιρετικών ιστοσελίδων, των οποίων η πλειοψηφία πρωταγωνίστησε και πρωταγωνιστεί στον ψηφιακό κόσμο μέσω του digital marketing.

Στη συνέχεια δίνουμε σε έναν copywriter ελάχιστα από τα χρήματα που δώσαμε στους σχεδιαστές, και του ζητάμε να γράψει όλο το υλικό και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι, όταν το κάνουμε, κάθε ίχνος στοιχείων που θα χαρακτηρίζουν για πάντα αυτή την ιστοσελίδα και κάθε λεπτομέρεια που θα τη διαφοροποιεί από οποιαδήποτε άλλη με το ίδιο αντικείμενο, μπορεί να αποτυπωθεί με το κείμενο πολύ πιο αναλυτικά από ότι με το έτοιμο σχέδιο.

Ένας καλός συγγραφέας μπορεί να δημιουργήσει εικόνες και να μεταφέρει τις έννοιες καλύτερα από έναν γραφίστα, επειδή ο συγγραφέας έχει τα περισσότερα εργαλεία ή μάλλον ο γραπτός λόγος έχει περισσότερα εργαλεία ή ακόμα καλύτερα: Ο γραπτός λόγος είναι το καλύτερο εργαλείο. Βάλτε λοιπόν κάτω το κόκκινο στυλό σας και εμπιστευθείτε τον copywriter σας. Όπως το πρωτότυπο περιεχόμενο στο blog σας είναι κάτι μοναδικό, έτσι μοναδικό θα είναι και το website σας.

Να είστε τολμηρός και οι επισκέπτες σας θα σας δουν με αυτόν τον τρόπο

Εάν σχεδιάζετε μια νέα ιστοσελίδα ή ανανεώνετε μια παλιά, ήρθε η ώρα να γίνετε λίγο πιο τολμηροί. Πείτε στους σχεδιαστές να περιμένουν μέχρι να ολοκληρωθεί το υλικό. Θα σας δουν σαν να έχετε ένα χέρι που ξεπήδησε μέσα από το κεφάλι σας.

ΕΠΕΙΤΑ, ξεκινήστε τις συνεντεύξεις με τους copywriters. Πείτε τους ότι θα τους πληρώσετε για να αναπτύξουν τρεις διαφορετικές εκδοχές του περιεχομένου της ιστοσελίδας και της αναλυτικής δομής της που θα περιλαμβάνει όλο το υλικό που θα περιλαμβάνει όπως sliders, τίτλους, κείμενα, προσφορές, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οποιαδήποτε άλλη μορφή επικοινωνίας.

Οι συνεντεύξεις θα είναι σύντομες. Ψάχνετε για μια ορισμένη αντίδραση.

Όταν παρουσιάσετε αυτή την πρόταση στον σωστό συγγραφέα, τα μάτια του θα λάμψουν. Ένα χαμόγελο μπορεί να εμφανιστεί στο πρόσωπό του. Να είστε προσεκτικοί, όμως. Αν πει «Θα με πληρώσεις;» έχετε ένα ψευδώς θετικό άτομο. Η σωστή επιλογή για εσάς είναι να επιλέξετε τον συγγραφέα ο οποίος θα αισθάνεται ότι του έχετε μόλις ανοίξει την πόρτα του κλουβιού της μετριότητάς του. Αν τον αφήσετε να βγει, θα σας πάρουν μαζί του!

Να είστε πολύ σαφείς για το τι προσπαθείτε να επιτύχετε ως επιχείρηση και τι οι επισκέπτες σας θέλετε να λάβουν από εσάς αντίστοιχα. Η ειλικρίνεια, είναι απαραίτητη προκειμένου να λάβετε ακριβώς αυτό που σκέφτεστε και όχι αυτό που θέλετε να σκεφτούν οι άλλοι για εσάς. Δοκιμάστε το και σύντομα θα διαπιστώσετε το πόσο θα ωφεληθείτε από την επιλογή σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;