Όπως μπορεί να ξέρετε ήδη για να έχετε μια πετυχημένη διαδικτυακή παρουσία χρειάζεται χρόνος και πρέπει να έχετε υπομονή. Σήμερα θα σας εξηγήσουμε πως με τέσσερις συγκεκριμένες κινήσεις θα μπορέσετε να έχετε τη δική σας διαδικτυακή κοινότητα.

1. Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή κοινότητα, δημιουργήστε προσωπικά κανάλια και επενδύστε στο SEO. Μην δημιουργείτε στην πλατφόρμα κάποιου άλλου.

Βεβαιωθείτε ότι επενδύετε στις κοινότητες άλλων ανθρώπων προτού δημιουργήσετε τη δική σας. Επίσης, εάν πρόκειται να δημιουργήσετε κάτι, αν πρόκειται να οικοδομήσετε τη δική σας κοινότητα, θα ήταν καλύτερο να αποφύγετε τις- ομάδες LinkedIn, ομάδες Facebook και ομάδες hashtag του Twitter. Γιατί; Διότι οι συγκεκριμένες ομάδες των social media ελέγχονται από άλλες πλατφόρμες οι οποίες μπορούν να την αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, με αποτέλεσμα η εμβέλειά σας να αλλάξει σε αυτές τις πλατφόρμες. Γι αυτό η καλύτερη λύση είναι να ρίξετε το βάρος σας στην ανάπτυξη SEO και σε ένα προσωπικό κανάλι πολυμέσων.

2. Ξεκινήστε με μια πλατφόρμα που δεν χάνει την αξιοπιστία της όταν είναι κενή (π.χ. blog> forum).

Φτιάξτε μια πλατφόρμα που δεν θα χάνει την αξιοπιστία της όταν είναι άδεια.
Δηλαδή εάν ξέρετε ότι θέλετε να δημιουργήσετε ένα φόρουμ ή έναν πίνακα περιεχομένου ή ένα πίνακα Q&A, κάντε κάτι εκεί όπου γνωρίζετε ότι εσείς και η υπάρχουσα ομάδα σας μπορείτε να δουλέψετε για να δημιουργήσετε ένα διαδικτυακό περιβάλλον που θα είναι ενεργό, ζωντανό και ενδιαφέρον.

Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι θα πρέπει να περιοριστείτε σε μερικές μόνο θεματικές ενότητες ενός forum ή ότι όλες οι ερωτήσεις και απαντήσεις θα συγκεντρώνονται σε ένα σημείο, αντί να υπάρχει σε πολλά subforums με ελάχιστα ή καθόλου κείμενα και ελάχιστα ή καθόλου σχόλια. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει αλληλεπίδραση σε κάθε διαδικτυακή σας ενέργεια, σε κάθε τι δηλαδή που δημοσιεύεται, να υπάρχει «εμπλοκή», επικοινωνία με άλλους χρήστες. Για κάθε πράγμα που δημοσιεύεται, πρέπει τουλάχιστον δύο άτομα να ανταποκρίνονται σε τέτοιου είδους πράξεις.

3. Μην χρησιμοποιήσετε subdomain ή ένα ξεχωριστό domain.

Εάν μπορείτε, αποφύγετε τη χρήση subdomain και σίγουρα μην χρησιμοποιείτε ξεχωριστό domain. Τα subdomain κληρονομούν μερικές από τις δυνατότητες κατάταξης και τα οφέλη του κύριου τομέα στον οποίο βρίσκονται. Τα ξεχωριστά domain τείνουν να μην κληρονομούν σχεδόν τίποτα.

4. Προτού δημιουργήσετε, συγκεντρώστε μια πρόθυμη ομάδα μέσω του e-mail marketing, η οποία θα αποτελεί τα πρώτα ενεργά μέλη σας.

Τελευταίο, αλλά εξίσου σημαντικό, προτού αρχίσετε να δημιουργείτε, φτιάξτε μια πρόθυμη ομάδα ανθρώπων που θα έχει ενθουσιασμό, την ομάδα σας, μέσω e-mail marketing, οι οποίοι θα είναι τα πρώτα ενεργά μέλη σας. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός και αυτή σας η ενέργεια θα αποδειχτεί καθοριστική για την επιτυχία του εγχειρήματός σας.

Αν θέλετε να πετύχετε το στόχο σας αλλά δεν ξέρετε πως, μην πελαγώνετε. Υπάρχει μια ομάδα digital marketing, που κάνει εύκολα τα δύσκολα και δυνατά τα αδύνατα και είναι πάντα εκεί για εσάς.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;