Σήμερα θα σας αναλύσουμε 3 τεχνικές SEO που πρέπει να εγκαταλείψετε σχεδιάζοντας τη στρατηγική digital marketing της εταιρείας σας.

1. Χρήση μίας λέξης-στόχου ανά σελίδα χωρίς παραλλαγές.

Στις SEO ημέρες του παρελθόντος, ήταν κοινό να βλέπουμε μια στοχευμένη λέξη-κλειδί ανά σελίδα.

Οποιεσδήποτε παραλλαγές αυτής της λέξης-κλειδί είτε αγνοούνταν είτε διαδίδονταν σε πολλαπλά τμήματα περιεχομένου.

Για παράδειγμα, πάρτε τη λέξη-κλειδί «πώς να φτιάξετε ένα latte». Οι παραλλαγές της λέξης-κλειδί θα είχαν διαχωριστεί από αυτήν (αντί μιας φυσικής χρήσης στο ίδιο τμήμα) και θα στοχεύονταν από μόνες τους.

Φυσικά, αυτή είναι μια τεχνική old hat.

Ο διαχωρισμός σχετικών λέξεων-κλειδιά όπως παραπάνω αγνοεί τη σημασία της σημασιολογικής αναζήτησης.

Η οποία εξετάζει το θέμα μιας σελίδας (και όχι επαναλαμβανόμενες ενδείξεις λέξεων-κλειδιά) για να προσδιορίσει τη συνάφειά της με την πρόθεση αναζήτησης ενός χρήστη.

Πώς οι μηχανές αναζήτησης καθορίζουν το θέμα μιας σελίδας;

Μέσω των στοχευμένων λέξεων-κλειδιά, των σχετικών όρων, των παραλλαγών των λέξεων-κλειδιά και των συνωνύμων που εμφανίζονται στο ίδιο κομμάτι περιεχομένου.

Τι να κάνετε τώρα
Επικεντρωθείτε στο να παραμείνετε σχετικοί με το θέμα του περιεχομένου σας, χρησιμοποιώντας τη λέξη-κλειδί εστίασης ως σημείο αναφοράς. Χρησιμοποιήστε τις παραλλαγές αυτής της λέξης-κλειδί φυσικά σε όλο το τμήμα.

Αν θέλετε να συμπεριλάβετε κάποιες καλές παραλλαγές λέξεων-κλειδιά στο περιεχόμενό σας, χρησιμοποιήστε αυτήν την εύκολη μέθοδο για να τις εντοπίσετε:

Πηγαίνετε στο Google.
Πληκτρολογήστε μια λέξη-κλειδί.
Μεταβείτε στο κάτω μέρος για να βρείτε πρόσθετες, συναφείς λέξεις-κλειδιά που να μπορείτε να συμπεριλάβετε στο κομμάτι περιεχομένου σας.

2. Αναμονή θαυμάτων από σύντομα Blogs (κάτω από 1.000 λέξεις).

Εάν εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι τα σύντομα blog αποδίδουν καλά στην αναζήτηση, ζείτε στο παρελθόν.

Συνήθως, στην Google, σύντομο περιεχόμενο = λεπτό, υπανάπτυκτο, ρηχό περιεχόμενο.

Προς απάντηση σε αυτή τη δήλωση, πολλοί άνθρωποι θα πουν: «Αλλά κάποια σύντομα blogs έχουν πολύ καλά αποτελέσματα στην αναζήτηση!»

Σύμφωνα με μια ανάλυση του BuzzSumo σε πάνω από 100 εκατομμύρια άρθρα, οι πιο κοινοποιημένες δημοσιεύσεις ήταν μακράς διαρκείας (πιο συγκεκριμένα, πάνω από 3.000 λέξεις):

Τι να κάνετε τώρα
Δημιουργήστε περισσότερες αναρτήσεις που να εμπλουτίζουν βαθιά το θέμα που έχετε επιλέξει.

Μεγαλύτερο περιεχόμενο σημαίνει πιο λεπτομερές περιεχόμενο. Απαντά συνολικά στην ερώτηση του χρήστη, κάτι το οποίο λαμβάνει προτεραιότητα από την Google.

3. Μη τακτική δημοσίευση περιεχομένου.

Ένα άλλο σφάλμα όσο αφορά το SEO περιεχομένου: το να πιστεύετε ότι μια ανάρτηση blog μια στο τόσο θα κάνει τη δουλειά της.

Αυτός ο εσφαλμένος τύπος χρονοδιαγράμματος δεν σας βοηθά στο να κερδίσετε κάτι από την Google. Δεν θα:

  • Δίνετε νέο περιεχόμενο στο Google.
  • Δίνετε στο website σας περισσότερες ευκαιρίες ταξινόμησης με περισσότερες ευρετηριασμένες σελίδες και πιο στοχευμένες λέξεις-κλειδιά.
  • Οικοδομείτε το κύρος σας σταθερά προς τους χρήστες.

Ειδικά αν θέλετε περισσότερη επισκεψιμότητα και νέους χρήστες από τα αποτελέσματα αναζήτησης, θα πρέπει να δημιουργείτε και να δημοσιεύετε περιεχόμενο τακτικά.

Μια σπουδαία μελέτη συγκριτικής αξιολόγησης από το HubSpot που το δείχνει αυτό είναι αυτή στην οποία κοίταξαν τα δεδομένα συχνότητας blogging για πάνω από 13.500 εμπόρους και πρακτορεία.

Όσοι έγραφαν τακτικά και σταθερά στο blog (16+ φορές το μήνα) είχαν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και τους περισσότερους νέους χρήστες. Συγκεκριμένα, σε σύγκριση με όσους έγραφαν 0-4 φορές το μήνα, οι συνεπείς bloggers έλαβαν 3,5 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα και περίπου 4,5 φορές περισσότερους νέους χρήστες.

Τι να κάνετε τώρα
Ορίστε ένα χρονοδιάγραμμα blogging και επιμείνετε σε αυτό. Δημοσιεύστε τακτικά και σταθερά για να δημιουργήσετε την προσωρινή μνήμη περιεχομένου σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;