Πως θα μεγιστοποιήσετε τις μετατροπές στις landing pages.

Αυτή την απάντηση θα σας δώσουμε σήμερα μέσα από το άρθρο μας.

Οι εικόνες στις landing pages (σελίδες προορισμού) είναι ένα από τα πιο βασικά πράγματα που σας βοηθούν να μετατρέψετε τους επισκέπτες τις ιστοσελίδας σας σε πελάτες. Ανάλογα με το τι θα επιλέξετε να βάλετε, μπορείτε να ενισχύσετε την εμπειρία των επισκεπτών. Ή να αποσπάσετε την προσοχή τους από τις αγορές.

Τι πρέπει να βρίσκεται στις φωτογραφίες των σελίδων προορισμού;

Όταν έχετε αμφιβολίες, χρησιμοποιήστε ένα ανθρώπινο πρόσωπο. Οι έρευνες έχουν δείξει επανειλημμένα ότι οι εικόνες ανθρώπων μπορούν να αυξήσουν την εμπιστοσύνη και να κάνουν γενικά μία πρώτη πολύ θετική εντύπωση στον επισκέπτη μίας καλά σχεδιασμένης ιστοσελίδας.

…αλλά μην χρησιμοποιείτε πρότυπα εικόνων ή άσχετους με την επιχείρησή σας ανθρώπους.

Πως θα μεγιστοποιήσετε τις μετατροπές στις landing pages

Και τι γίνεται με τις εικόνες των προϊόντων σας; Επιλέξτε εικόνες που είναι λεπτομερείς και απεικονίζουν με μία πρώτη ματιά όλα τα βασικά χαρακτηριστικά του προϊόντος σας.

Συμπεράσματα

Όταν μιλάμε για μετατροπές, μία εικόνα όντως αξίζει όσο χίλιες λέξεις καθώς επικοινωνεί στους επισκέπτες το τι βρίσκεται στην σελίδα και γιατί θα τους ωφελήσει.

Η ανθρώπινη φύση μας κάνει να ενδιαφερόμαστε περισσότερο για εικόνες που μας δείχνουν ανθρώπινα πρόσωπα, αλλά μόνο όταν τέτοιες εικόνες είναι ρεαλιστικές και αναφέρονται σε πρόσωπα όχι ψεύτικα.

Εκτός όμως από τα πρόσωπα, κάτι άλλο που μπορεί να αιχμαλωτίσει την προσοχή των επισκεπτών και να οδηγήσει σε μετατροπές είναι οι λεπτομερείς εικόνες των προϊόντων. Εάν τις συνδυάσετε και με μία εικόνα από έναν ευχαριστημένο καταναλωτή τότε θα δείτε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

Πάντα βέβαια πρέπει να έχετε στο μυαλό σας ότι όλα εξαρτώνται από το πρωτότυπο & ποιοτικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Το να ενσωματώσετε απλά άσχετες εικόνες στην ιστοσελίδα σας είναι σίγουρο ότι δεν θα ωφελήσει καθόλου τις μετατροπές.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.