Αν διαθέτετε επαγγελματική σελίδα στο Facebook, σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι τα post που έχουν τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση είναι εκείνα που δεν έχουν link το οποίο κατευθύνει σε εκτός Facebook ιστοσελίδα. Αυτό συμβαίνει και θα συμβαίνει όλο και περισσότερο, γιατί τα κοινωνικά δίκτυα τροποποιούν τους αλγόριθμους τους για να ευνοούν και να προωθούν περισσότερο το περιεχόμενο που παραμένει στην ιστοσελίδα τους, χωρίς κάποιο σύνδεσμό που στέλνει τους χρήστες σε μια εξωτερική πηγή. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα για όσους προσπαθούν να οδηγήσουν την επισκεψιμότητα και τους επισκέπτες σε εξωτερικές σελίδες.

Τι πρέπει όμως να κάνει ένας επαγγελματίας που προσπαθεί να βρει πελάτες και να αντλήσει πωλήσεις από τα Social Media βασιζόμενος στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας του; Να «κολυμπήσει με το ρεύμα», εναποθέτοντας όλες του τις ελπίδες στην ικανοποίηση των απαιτήσεων των κοινωνικών δικτύων, ή να πάει εναντίον τους και να συνεχίσει να προωθεί το δικό του περιεχόμενο;

Η πρότασή μας

Η πρόταση που έχουμε για όσους πρόκειται να βρεθούν στο παραπάνω δίλημμα, είναι ότι πρέπει να κρατηθεί μια ισορροπία. Αλλά αν έπρεπε να επιλέξουμε ανάμεσα στα δύο θα ήμασταν υπέρ του site σας. Τα κοινωνικά δίκτυα, ίσως το έχετε διαπιστώσει ήδη, έχουν διακυμάνσεις όσο αφορά τη δημοτικότητα τους και αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν σχεδόν καθημερινά. Έτσι, η επένδυση στο digital marketing όσον αφορά τα κοινωνικά δίκτυα πριν από έξι ή επτά χρόνια, θα μπορούσε να είχε νόημα για μια επιχείρηση. Σήμερα, πολλές από αυτές τις επενδύσεις έχει αποδειχθεί ότι έχουν πολύ μικρό αντίκτυπο, επειδή αντί να φτάσουν τους 20 ή τους 30 στους 100 από τους οπαδούς σας, φτάνετε 1 ή 2. Έτσι, έχετε χάσει μια τάξη μεγέθους προσέγγισης. Το ίδιο ισχύει και για το Twitter, το LinkedIn και το Instagram. Για αυτό και σας παροτρύνουμε να δώσετε μια προτεραιότητα στο δικό σας site, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα σταματήσετε την προσπάθεια στα Social media. Μην ξεχνάμε πως το Social Media Marketing είναι αρκετά σημαντικό για οποιαδήποτε εμπορική δραστηριότητα και ένα από τα βασικά εργαλεία Digital Marketing.

Δώστε προτεραιότητα στα δικά σας κανάλια

Τα ιδιόκτητα κανάλια είναι η ιστοσελίδα σας και το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, όπου περιλαμβάνει τα email των πελατών σας. Οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν πως είναι προτιμότερο να λάβουν έναν οργανικό επισκέπτη στην ιστοσελίδα τους ή έστω ένα μήνυμα email από υποψήφιο πελάτη από 100 φορές περισσότερους Facebook fans ή ακόλουθους στο Twitter, επειδή η αφοσίωση και η αξία που μπορείτε να λάβουν ως επιχείρηση ή ως οργανισμός είναι πολύ υψηλότερη.

Απλά δεν πρέπει να αγνοηθεί από κανέναν το πώς τελικά λειτουργούν αυτοί οι αλγόριθμοι. Το ιδανικό είναι να ακολουθηθεί παράλληλα και αυτή την τάση ώστε να μπορείτε να αυξήσετε το ενδιαφέρον και τo κοινό σας και μέσω αυτών των αλγόριθμων.

Έτσι, ουσιαστικά, ενώ σας παροτρύνουμε να δώσετε τη βαρύτητα στην προώθηση της ιστοσελίδας σας, προτείνουμε επίσης περιστασιακά να χρησιμοποιείτε όσα γνωρίζετε για το πώς αυτοί οι αλγόριθμοι λειτουργούν για να αναπτυχθεί και να επιταχύνει η αύξηση των ακολούθων και η προσέγγιση στα δίκτυά σας ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε περισσότερο από την οδήγηση αυτών των ανθρώπων στον ιστότοπό σας. Για να είστε μέσα στα πράγματα πρέπει να «παίξετε» και με τις δύο πλευρές, προκειμένου να έχετε επιτυχία με τους τρέχοντες αλγόριθμους προσέγγισης και ορατότητας των κοινωνικών δικτύων.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;