Τα Meta tags είναι στοιχεία του HTML και χρησιμεύουν στην εξαγωγή μιας ειδικής κατηγορίας δεδομένων που λέγεται meta data.

Υπάρχουν δύο σημαντικά είδη meta tags:

Meta tags περιγραφής

Meta tags λέξης-κλειδιού

Ορισμένες μηχανές αναζήτησης μπορεί να εμφανίσουν την meta-περιγραφή ως μέρος των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αλλά τα meta tags λέξης-κλειδιού δεν πρέπει να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Η γενική συναίνεση μεταξύ των ειδικών του SEO είναι ότι τα metatags είναι «νεκρά». Ακόμα κι έτσι, πολλοί από αυτούς τους ίδιους συνεχίζουν να χρησιμοποιούν metatags σε δικές τους ιστοσελίδες. Για την Google, η προσθήκη την meta tag περιγραφής δεν οδηγεί σε μια ώθηση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs), αλλά η περιγραφή θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την περιγραφή τις SERP καταχωρήσεις σας στην Google.

Το Yahoo! λέει ότι χρησιμοποιεί τα meta tags λέξης-κλειδιού όταν κατατάσσει μια σελίδα. Ως εκ τούτου,είναι λογικό να προσθέσετε μία για το Yahoo! και οποιεσδήποτε άλλες μικρές μηχανές αναζήτησης που τα χρησιμοποιούν ακόμα.

Πώς μοιάζουν τα Metatags;

Μπορείτε να προσθέσετε το παρακάτω στο τμήμα του τίτλου της ιστοσελίδας:<meta name=»keywords» content=»KEYWORD1 KEYWORD2 KEYPHRASE1 etc. περίπου 30 με 40 μοναδικές λέξεις»><meta name=»descripon» content=»Μια ακριβής, πλούσια σε λέξεις κλειδιά περιγραφή περίπου 150 χαρακτήρων»>

Σημαντικές συμβουλές για σωστά Meta tags περιγραφής:

• Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στη meta tag περιγραφή σας.

• Προσπαθήστε να μην επαναλαμβάνετε τις λέξεις υπερβολικά συχνά, αλλά προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε πολλαπλές συντάξεις των λέξεων-κλειδιών σας.

• Δεν πρέπει να υπάρχουν περισσότεροι από 150 χαρακτήρες σε μια περιγραφή metatag μιας ιστοσελίδας.

• Χρησιμοποιήστε μια διαφορετική meta tag περιγραφή για κάθε σελίδα, καθώς κάθε σελίδα είναι διαφορετική και έχει μια καλύτερη πιθανότητα να βρεθεί, αν τοποθετήσετε ένα καλό τίτλο και μια καλή περιγραφή σε αυτό.

Συμβουλές Meta Tag Λέξεων-κλειδιών

Χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες συμβουλές για την προετοιμασία καλών meta tags λέξεων-κλειδιών.

• Χρήση συνωνύμων.

• Χρησιμοποιήστε μοναδικές λέξεις-κλειδιά.

• Δεν χρειάζεται να επαναληφθεί οποιαδήποτε δεδομένη φράση.

• Μπορείτε να επαναλάβετε μια λέξη όσες φορές θέλετε, εφόσον κάθε φορά είναι μέρος μιας διαφορετικής φράσης.

Meta Tag Robot

Τα σημαντικά metatags που μπορεί να χρειαστείτε κάποια στιγμή είναι τα Robot Metatag που μοιάζουν κάπως έτσι:<Meta name = «robots» content = «noindex, nofollow»>Χρησιμοποιώντας το παραπάνω metatag, μπορείτε να πείτε σε μια «αράχνη σάρωσης» ή ένα robot πως δεν θέλετε κάποια από τις σελίδες σας να καταχωρηθούν, ή ότι δεν θέλετε να ακολουθήσουν τους συνδέσμους.

 

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;