Το social media marketing  μπορεί να επιφέρει αναγνωσιμότητα και κέρδη σε μία επιχείρηση, αλλά πώς καταφέρνουν τα επιτυχημένα brand να κάνουν το κοινό να ενδιαφερθεί για αυτά που προσφέρουν;

Κάθε επιτυχημένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αρχίζει με κατανόηση του κοινού στο οποίο στοχεύει, καθώς έτσι η κάθε επιχείρηση μπορεί να αντλήσει πληροφορίες πάνω στις οποίες θα βασίσει το περιεχόμενό της.

Το πόσο καλά γνωρίζετε το κοινό σας μπορεί να επηρεάσει την διαδικτυακή σας φήμη, την εξουσία σας στον κλάδο, τις προσπάθειες που κάνετε στο digital marketing, ακόμα και τις πωλήσεις σας.

Τι ενοχλεί τους χρήστες;

57.5% των χρηστών βρίσκουν πολύ ενοχλητικά τα υπερβολικά πολλά διαφημιστικά post και αυτός είναι ο πιο σημαντικός λόγος που μπορεί να τους κάνει να σταματήσουν να ακολουθούν ένα brand.

Οι επιπλέον λόγοι που μπορεί να ενοχλήσουν τους χρήστες είναι:

  • Yπερβολικά πολλές και υπερβολικά συχνές διαφημιστικές αναρτήσεις
  • Η χρήση αργκό ή εξειδικευμένης ορολογίας
  • Το να μην έχει προσωπικότητα το προφίλ της επιχείρησης
  • Αποτυχημένες προσπάθειες για χιούμορ
  • Να στέλνουν μηνύματα και να μην λαμβάνουν απάντηση

Τι σημαίνουν αυτά τα στοιχεία;

Η επιχείρησή σας όταν δραστηριοποιείστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να βρει την κατάλληλη ισορροπία όσον αφορά την χρήση διαφημιστικού περιεχομένου. Επιπλέον, πρέπει να βελτιστοποιήσετε την χρήση της γλώσσας και του τόνου που χρησιμοποιείτε και να ανταποκρίνεστε στα μηνύματα των χρηστών.

Τι ελκύει τους χρήστες σε ένα brand;

Το 73.4% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί ένα brand επειδή ενδιαφέρονται για το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρει, ενώ το 58.8% ακολουθεί ένα brand επειδή ενδιαφέρονται για το διαφημιστικό – προωθητικό υλικό.

Επιπλέον πράγματα που τους τραβάνε το ενδιαφέρον;

  • Το περιεχόμενο και η όλη εικόνα του brand είναι διασκεδαστική
  • Τους προσφέρει κίνητρα
  • Ενδιαφέρονται για τον κλάδο
  • Τους δίνεται η δυνατότητα να επικοινωνήσουν με το brand
  • Οι φίλοι τους ακολουθούν/κάνουν like στο περιεχόμενο του

Από τα παραπάνω στοιχεία μπορούμε να συμπεράνουμε ότι το κοινό πρέπει ήδη να ενδιαφέρεται για ένα brand, ή πρέπει να τους δοθούν τα σωστά κίνητρα για να το ακολουθήσουν. Παρ’ όλα αυτά, έχει μεγάλη σημασία το περιεχόμενο να είναι διασκεδαστικό, οπότε η προσωπικότητα του κάθε brand πράγματι μπορεί να κάνει την διαφορά.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;