Είμαι υποστηρικτής της έγκαιρης υιοθεσίας νέων υπηρεσιών όπου αυτό έχει νόημα. Βεβαίως, το να έχετε μια ενεργή παρουσία ερωτήσεων και απαντήσεων θα μπορούσε να ληφθεί υπόψιν ως σήμα κατάταξης.

  1. Είναι γνωστό ότι η χρήση ενός άλλου στοιχείου της Google, το Google Posts, ενδέχεται να επηρεάσει την κατάταξη των τοπικών αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αναμφισβήτητα, αφήνοντας το κοινό να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας με ποικίλους βαθμούς ακρίβειας, φέρει τον κίνδυνο να χάσετε πελάτες και να χαλάσει η ηλεκτρονική σας παρουσία εις βάρος της φήμης σας.
  2. Όπως σε πολλά σημεία του ψηφιακού marketing, έτσι και εδώ χρειάζεται μεγάλη προσοχή. Για παράδειγμα, εάν ένας υποψήφιος πελάτης σας ρωτήσει εάν η τοποθεσία σας έχει πρόσβαση για αναπηρική καρέκλα και ένας τρίτος αδιάφορος απαντήσει «δεν γνωρίζω», όταν στην πραγματικότητα η επιχείρησή σας είναι πλήρως φιλική για ΑΜΕΑ, η έλλειψη απάντησης οδηγεί σε αρνητική εξυπηρέτηση πελατών.

Εξαιτίας αυτού, η παράβλεψη της λειτουργίας δεν είναι πραγματικά επιλογή. Και ενώ δεν θα έδινα προτεραιότητα στη διαχείριση των Ερωτήσεων και των Απαντήσεων συγκριτικά με τις παραδοσιακές κριτικές της Google σε αυτό το σημείο, θα πρότεινα:

Αναθέστε στον υπεύθυνο για το digital marketing της εταιρείας σας να πραγματοποιήσει μια αναζήτηση επωνυμίας σήμερα και να κοιτάξει στον πίνακα λεπτομερειών για να δει αν η επιχείρηση έχει λάβει οποιεσδήποτε ερωτήσεις. Εάν ναι, θα πρέπει να απαντήσει με τον καλύτερο τρόπο, όσο το δυνατόν πιο εξυπηρετικά.

Αφιερώστε μισή ώρα αυτή την εβδομάδα μεταφράζοντας τα 5 πιο συνηθισμένα ερωτήματα των ερωτήσεων και απαντήσεων της Google και στη συνέχεια απαντήστε σε αυτά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συνδεθεί στον λογαριασμό Google της εταιρείας σας όταν απαντήσετε, έτσι ώστε το μήνυμά σας να επισημανθεί επισήμως με τη λέξη «κάτοχος».

Το να προωθείτε τις Συχνές Ερωτήσεις σας ενώ είστε συνδεδεμένοι στο λογαριασμό της επιχείρησής σας, εξαρτάται από εσάς. Νομίζω ότι έτσι προσφέρεται περισσότερη διαφάνεια.

Εάν παρατηρείτε ότι αυτό το τμήμα του πίνακα λεπτομερειών σας δεν λαμβάνει ερωτήσεις, το να το ελέγχετε μία φορά την εβδομάδα ίσως να είναι αρκετό προς το παρόν.

Εάν τυχαίνει να προωθείτε μια επιχείρηση που λαμβάνει ορισμένες καλές ερωτήσεις και απαντήσεις, και έχετε εύρος στους πελάτες σας, προσωπικά θα πρόσθετα τον έλεγχο αυτό στους καθημερινούς ελέγχους social media marketing που κάνετε στα κανάλια σας.

Προβλέπω ότι εάν η Google καθορίσει αυτό το χαρακτηριστικό ως βασικό, θα αρχίσει να στέλνει ειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν εμφανίζονται νέα ερωτήματα, όπως κάνει τώρα με τις κριτικές, κάτι που θα προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία και θα ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο απώλειας ενός πελάτη με μια άμεση ανάγκη.

Έχετε την ανάγκη να γίνετε pro όσο αφορά τη διαχείριση άμεσα λόγω ενός μεγάλου όγκου ερωτήσεων; Το GetFiveStars ξεκίνησε μια απίστευτα χρήσιμη λειτουργία παρακολούθησης του Google Q&A, που περιλαμβάνεται σε ορισμένα πακέτα λογισμικού τους ORM.

Να είστε προσεκτικοί για ερωτήσεις και απαντήσεις spam και να τις αναφέρετε εάν προκύπτουν.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.