Τι χρειάζεται λοιπόν για να πετύχει μια διαφημιστική καμπάνια με βίντεο; Αυτή είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου.

Φαντασία, χιούμορ και στόχο. Αυτό είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας. Αυτά τα τρία μπορούν πραγματικά να απογειώσουν την επιχείρησή σας, προσελκύοντας όχι απλώς όσο γίνεται περισσότερους επισκέπτες αλλά αυτούς που σας ενδιαφέρουν.

Η διαφήμιση με online video μπορεί να αυξήσει σημαντικά την επισκεψιμότητα με πολύ πιο μικρό κόστος από αυτό που δίνει κάποιος στην τηλεόραση που μέχρι πρότινος ήταν ο πιο ασφαλής τρόπος σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητα στην προσέγγιση πελατών. Τώρα με πολύ λιγότερα χρήματα, μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης είναι εφικτό το μήνυμα να φτάσει εκεί που σας ενδιαφέρει.

Σημαντικό είναι επίσης το βίντεό σας να είναι μικρό σε διάρκεια. Όσο πιο σύντομο είναι, χωρίς βέβαια να χάνει στην ουσία του μηνύματος που θέλει να περάσει, τόσο πιο πιθανό είναι να το παρακολουθήσουν ολόκληρο.

“Make your audience laugh, and they’ll love you”.

Δυο φίλοι που τους ενώνει η αγάπη τους για τους σκύλους πίστευαν πάντα πως το χιούμορ μπορεί να κάνει τις μικρές επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν στην αγορά τους. Και να τις βοηθήσει να κερδίσουν την προσοχή και την προτίμηση των καταναλωτών.

Έτσι, δημιούργησαν μια νέα μορφή προκατασκευασμένων διαφημιστικών video. Βίντεο που μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες κάθε εταιρείας ανεξαρτήτως μεγέθους, επαγγελματικής κατηγορίας και προϋπολογισμού.

Δείτε αυτό το χαρακτηριστικό βίντεο και θα καταλάβετε τι εννοούμε!

Αυτά τα είδες;