Προσέξτε αυτές τις τάσεις το 2017…

Αγορά επιρροής

Σύμφωνα με τον Joe Pulizzi, υπάρχουν μερικές τάσεις που θα πρέπει σίγουρα να ελέγξετε. Κατ’ αρχάς, ας μιλήσουμε για το marketing επιρροής. Καθώς τα εμπορικά σήματα συνεργάζονταν με τις επιρροές τους, γίνεται όλο και πιο συχνό για τις μάρκες η αγορά αυτής της επιρροής.

Ορίστε ένα παράδειγμα: η CNN αγόρασε την εταιρεία μιας διασημότητας του YouTube για να ξεκινήσει μια νέα ιδιοκτησία των μέσων ενημέρωσης και ως εκ τούτου να φτάσει ένα νέο κοινό.

Περιεχόμενο μάρκετινγκ ως αμυντικός μηχανισμός

Το περιεχόμενο μάρκετινγκ έχει γίνει επίσης ένα αποτελεσματικός αμυντικός μηχανισμός. Η ιστορία του Kellog εναντίον του Breitbart μετά την εκλογή του Trump είναι το τέλειο παράδειγμα, και σύμφωνα με τον Joe Pulizzi θα δούμε όλο και περισσότερες ενέργειες αυτού του είδους το 2017.

Κινήσεις ενάντια στις κοινωνικές πλατφόρμες

Όλο και περισσότερες μάρκες και επιρροές είναι απογοητευμένοι με τα κύρια κανάλια κοινωνικών μέσων λόγω των αλλαγών στους αλγορίθμους. Κατά συνέπεια, θα υπάρξουν περισσότερες διαφημίσεις για όλες τις πλατφόρμες social media και λιγότερες οργανικές δημοσιεύσεις. Οι μάρκες μάλλον θα επικεντρωθούν στις δικές τους πλατφόρμες και θα χρησιμοποιήσουν πληρωμένη προώθηση «για να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν ένα κοινό».

Αναβίωση εκτύπωσης

Ποιος είπε ότι η εκτύπωση ήταν νεκρή; Προφανώς τα περιοδικά έντυπα επέστρεψαν στο παιχνίδι. Ελέγξτε τέτοια παραδείγματα από το Airbnb και το School of Doodle. Για να σας δώσουμε λίγο περισσότερες λεπτομέρειες, το περιοδικό Airbnb περιλαμβάνει πρωτότυπο και ποιοτικό περιεχόμενο που δημιουργείται και επιμελείται από ανθρώπους που χρησιμοποιούν την υπηρεσία. Ο Joe Pulizzi πιστεύει ότι «μια σειρά από μεγάλα εμπορικά σήματα πρόκειται να ξεκινήσουν περιοδικά έντυπα το 2017 ως έναν τρόπο για να συμπληρώσουν μερικά συστατικά online. Ας δούμε αν η πρόβλεψη γίνει πραγματικότητα…

«Αναγέννηση» Email Marketing

Εδώ είναι οι δύο κύριες προβλέψεις για τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το 2017:

• Πολύ περισσότερα brands από το 2016 θα στείλουν ενημερωτικά δελτία με newsletter για να αυξηθεί το κοινό τους
• Οι έμποροι που στέλνουν ήδη ενημερωτικά δελτία newsletter θα βεβαιωθούν ότι είναι «πραγματικά εκπληκτικά και ότι σχετίζονται με τις εμπειρίες των πελατών.»

Είναι αποδεδειγμένο ότι η αποστολή ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων.

Η αποστολή ενημερωτικών δελτίων newsletter σίγουρα δεν είναι ξεπερασμένη. Η σημερινή κατάσταση του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η ακόλουθη: Σε έναν κόσμο που κυβερνιέται από νέες τεχνολογίες, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μπορεί να επιβιώσει ως κανάλι διανομής περιεχομένου.

Ωστόσο, παραμένει το αγαπημένο μέσο εμπορικής προώθησης περιεχομένου, και πιστεύω ότι οι πιθανότητες οι αριθμοί να εξακολουθούν να αυξάνονται είναι καλές.

Το email marketing σίγουρα δεν είναι ξεπερασμένο – είναι το #1 ψηφιακό κανάλι για την αλληλεπίδραση και την εμπλοκή του χρήστη, και είναι μια σοβαρή πηγή πολύτιμων δεδομένων.

Σύμφωνα με μια μελέτη από το Email Monday, «το 74% βλέπει το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να εξακολουθεί να είναι ένα από τα κανάλια με την υψηλότερη απόδοση επένδυσης.» Στην πραγματικότητα, το 2016, οι άνθρωποι λάμβαναν κατά μέσο όρο 90 μηνύματα την ημέρα – ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί κάθε έτος και θα συνεχίσει να αυξάνεται.

Ποια οφέλη μπορείτε να αναμένετε από την αποστολή περισσότερων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου;

Ο διπλασιασμός της συχνότητας των ενημερωτικών δελτίων μας δεν επηρέασε αρνητικά τα σχόλιά μας – στην πραγματικότητα μας έδειξε εξαιρετικά αποτελέσματα! Ήταν ο νούμερο ένα παράγοντας για την αύξηση της προώθησης, και της παραγωγής κυκλοφορίας.

Να τι θα συμβεί αν στείλετε υψηλής ποιότητας emails πιο συχνά, χωρίς αυτά να είναι ανεπιθύμητα: Το ποσοστό ανοίγματός σας θα αυξηθεί, και θα φτάσετε εύκολα τουλάχιστον 2.5 φορές περισσότερους παραλήπτες.

Οι στοχευμένες και καλοσχεδιασμένες καμπάνιες email marketing και τα προσεγμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής του περιεχομένου σας – με πολλαπλές κοινοποιήσεις (μην ξεχάσετε να αλλάξετε τη γραμμή θέματος!) Μπορείτε κυριολεκτικά να φτάσετε ανθρώπους που μπορεί να μην έχουν δει το περιεχόμενό σας νωρίτερα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;