Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους το περιεχόμενο είναι εξαιρετικά επωφελές για τα αποτελέσματα αναζήτησης και τις κατατάξεις της Google, αλλά μία από τις καλύτερες ευκαιρίες για καλή κατάταξη Local SEO είναι μέσω πρωτότυπων, καλά γραμμένων και βελτιστοποιημένων κειμένων σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά, που αφορούν την παρουσία μιας επιχείρησης σε μια τοπική αγορά.

Αν, για παράδειγμα, κάποιος ψάξει » Υδραυλικός Αθήνα,» μια καλογραμμένη, 800 λέξεων σελίδα προορισμού για την επαγγελματική ιστοσελίδα ενός υδραυλικού από την Αθήνα που μιλά για τα υδραυλικά ενός μπάνιου, μπορεί να είναι το κορυφαίο αποτέλεσμα και να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων της Google.

Άλλα τεχνικά στοιχεία SEO, χρήσιμα με τους δικούς τους τρόπους, δεν πλησιάζουν τη δύναμη μιας τοπικά βελτιστοποιημένης σελίδας προορισμού για την τοπική ταξινόμηση αναζήτησης λέξεων-κλειδιά SEO. Ας εξερευνήσουμε καλύτερα αυτό το κομμάτι…

H φόρμουλα για την επιτυχία του Local SEO μοιάζει κάπως έτσι: Περιεχόμενο + Βελτιστοποίηση = Κορυφαία αποτελέσματα Local SEO.

Μπορείτε να εμπιστευτείτε μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων και σύντομα να έχετε στη διάθεση σας μια σωστά σχεδιασμένη σελίδα προορισμού. Είναι μια έξυπνη κίνηση και μια επένδυση που θα σώσει τον χρόνο και τα χρήματά σας, ενισχύοντας παράλληλα το κατάλληλο περιβάλλον για υψηλότερες μετατροπές και πωλήσεις. Αλλά τι άλλο μπορείτε να κάνετε;

Υπάρχουν απλές τεχνικές βελτιστοποίησης που μπορούν να σας προσφέρουν πολύ καλά αποτελέσματα στο Local SEO:

Προσοχή στα tags

Οι ετικέτες τίτλου, οι επικεφαλίδες H1, οι ετικέτες alt και οι meta-περιγραφές είναι όλες ζωτικές συνιστώσες στη φόρμουλα του SEO. Για να κερδίσετε σε τοπικό επίπεδο, μια απλή προσθήκη σε όλες αυτές τις ετικέτες μπορεί να έχει θετικό αντίκτυπο. Μην παραλέιψετε να προσθέσετε τoν Νομό, την πόλη, την περιοχή σας με λεπτομέρεια.

Δώστε προσοχή στη διεύθυνση URL

Δεν υπάρχει προσαρμογή της διεύθυνσης URL της αρχικής σελίδας σας. Είναι μια εδραιωμένη διεύθυνση. Μια αλλαγή – δεν έχει σημασία πόσο μικρή – θα ήταν καταστροφική σε κάθε επίπεδο. Ωστόσο, μπορείτε να τροποποιήσετε τις διευθύνσεις URL σε άλλες σελίδες στον ιστότοπό σας για να προσθέσετε πληροφορίες για την πόλη και την περιοχή σας.

Σχεδιάστε το περιεχόμενό σας για Local SEO

Το καλό περιεχόμενο είναι το κλειδί για την ταξινόμηση αναζήτησης. Ένας πολύ απλός τρόπος για να βελτιστοποιήσετε σε τοπικό επίπεδο είναι να προσθέσετε τις πληροφορίες της πόλης σας στο περιεχόμενό σας. Φροντίστε να τις προσθέσετε φυσικά όμως. Η κορυφαία υπηρεσία μας για συγγραφή και επιμέλεια πρωτότυπου περιεχομένου website, είναι ότι ακριβώς χρειάζεστε. Είναι το εργαλείο που θέλετε και θα σας λύσει τα χέρια.

Ενσωματώστε έναν χάρτη Google

Η ενσωμάτωση ενός χάρτη Google είναι σημαντική για την στρατηγική Local SEO, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να το κάνετε σωστά. Μην ενσωματώσετε μόνο έναν χάρτη που να προβάλλει τη διεύθυνσή σας. Αντί αυτού, ενσωματώστε έναν χάρτη που να δείχνει πραγματικές καταχωρήσεις Google Plus Local. Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό.

Αυξήστε τις αναφορές σας

Οι τοπικές παραπομπές είναι σημαντικές για τη βελτίωση της κατάταξής σας. Οι αναφορές συνήθως ονομάζονται πληροφορίες NAP. Περιλαμβάνουν το όνομα, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας. Η Google περιμένει αυτές οι πληροφορίες να βρίσκονται στον ιστότοπό σας και σε άλλους σημαντικούς ιστότοπους, όπως το Yelp, τα Social media κλπ. Εάν οι πληροφορίες σας δεν διαδίδονται, μπορεί να βλάψετε πραγματικά την επιχειρηματική σας κατάταξη.

Ο πυρήνας της σελίδας προορισμού σας είναι το περιεχόμενό σας. Η βελτιστοποίηση αυτού του περιεχομένου για Local SEO με μεγάλες φράσεις και λέξεις-κλειδιά είναι εκπληκτικά απλή, αλλά υπάρχουν παγίδες, όπως το γέμισμα με λέξεις-κλειδιά και το διπλότυπο περιεχόμενο, τα οποία πρέπει να αποφύγετε πάση θυσία προκειμένου να μην υπάρξει τιμωρία από τη Google.

Καθώς ενισχύετε την τοπική σας παρουσία και βαθμολογίες, φροντίστε να συμπεριλάβετε τις συμβουλές που έχουμε μοιραστεί και μην φοβάστε να ζητήσετε βοήθεια από έναν ειδικό του digital marketing.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;