Κατά την κατασκευή ιστοσελίδας, ο σχεδιασμός οποιουδήποτε στοιχείου της και του περιεχομένου της μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που θα ανταποκριθούν και θα «εμπλακούν» οι δυνητικοί πελατές σας. Ακόμη και μια απλή επεξεργασία όπως η αλλαγή του χρώματος ή του σχήματος ενός κουμπιού παρότρυνσης για δράση (Call to action) ή (CTA) θα μπορούσε να αυξήσει σημαντικά την αλληλεπίδραση.

Υπάρχουν πολλές αισθητικές αλλαγές που μπορούν να επηρεάσουν το ποσοστό μετατροπής όπως τα παρακάτω που έχει αποδειχθεί ότι το βελτιώνουν σημαντικά:

Σχεδιασμός CTA 

Η αλλαγή του σχήματος και του χρώματος των κουμπιών call to action μπορεί να οδηγήσει τους επισκέπτες να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας, συνειδητά ή υποσυνείδητα. Αν μάλιστα, είναι και πρωτότυπο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, τότε όπως καταλαβαίνετε, θα έχετε διαφορετική βαρύτητα. Εάν χρησιμοποιείτε χρώματα που ταιριάζουν με το εμπορικό σήμα σας, σκεφτείτε να αλλάξετε τα χρώματα ώστε να είναι λιγότερο «ταιριαστά». Τα χρώματα του σήματος θα μπορούσαν να κάνουν τους επισκέπτες να παραβλέψουν αυτά τα στοιχεία, χωρίς να συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται για ευκαιρία αλληλεπίδρασης. Επίσης δοκιμάστε με διαφορετικά μεγέθη και στοιχεία σχεδιασμού και ελέγξτε εάν η αλληλεπίδραση και η εμπλοκή αυξάνεται. Όσα περισσότερα από τα παραπάνω έχετε συμπεριλάβει κατά τον αρχικό σχεδιασμό της ιστοσελίδας, τόσο το καλύτερο, αφού οι αλλαγές θα είναι περιορισμένης έκτασης. Αν ωστόσο δεν είχατε εμβαθύνει σ΄αυτά τα επίπεδα, επίσης δεν υπάρχει πρόβλημα από τη στιγμή που θα συνεργαστείτε με ένα digital agency που θα σας βοηθήσει σε όλα τα άγνωστα για εσάς θέματα.

Αντίγραφα CTA

Με τη χρήση περισσότερων αντιγράφων CTA με προσανατολισμό προς μια δράση, όπως «Έναρξη», «Παύση», «Κατασκευή» και «Ανάπτυξη», επισημαίνεται η αξία του πρωτότυπου περιεχομένου ιστοσελίδας στον επισκέπτη και η προσαρμογή με φράσεις που να ξεκινούν με «Εγώ/Το δικό μου/Εσείς/Το δικό σας» δίνει την ιδέα ότι μιλάτε απευθείας στον επισκέπτη και ότι δεν επικοινωνείτε απλά με έναν γενικό τρόπο.

Τοποθεσία Κουμπιού Εγγραφής σε Blog

Αντί να το τοποθετήσετε στο πλάι ή στο κάτω μέρος της σελίδας του blog σας, δοκιμάστε να τοποθετήσετε το κουμπί εγγραφής στο blog πάνω από τη μέση της και να εστιάσετε οριζόντια στη σελίδα. Αυτό κατευθύνει τα μάτια των αναγνωστών σας και τους διευκολύνει να εγγραφούν και να αλληλεπιδράσουν.

Αλλαγή τίτλου Φόρμας επικοινωνίας

Η αλλαγή της επικεφαλίδας μιας φόρμας μπορεί να βελτιώσει τις αλληλεπιδράσεις, ειδικά όταν αναφέρεται απευθείας σε αυτό που θα λάβουν όσοι συμπληρώσουν τη φόρμα. Αυτό θα έχει καλύτερα αποτελέσματα από κάτι γενικότερο, όπως το «Λήψη τώρα».

Αντίγραφο σελίδας προσανατολισμού στοχευμένο στο όφελος

Η ενημέρωση των δυνητικών πελατών σχετικά με το όφελος που θα αποκομίσουν από τη λήψη ενός τμήματος περιεχομένου (π.χ. ενός e-book για το digital marketing) ή από την αίτηση προσφοράς τους, τους βοηθά να καθορίσουν εάν αξίζει να «θυσιάσουν» τα στοιχεία επικοινωνίας τους για το προϊόν που θα αποκτήσουν. Όσο περισσότερο γίνεται σαφές ότι αυτό είναι κάτι που θα τους προσφέρει αξία, τόσο το καλύτερο!

Έξυπνο και πιο «δελεαστικό» αντίγραφο περιεχομένου

Οι αναγνώστες σας επιθυμούν να διασκεδάσουν όσο και εσείς, άρα είναι λογικό μερικές φορές να συναντήσετε λίγο λιγότερη κίνηση σχετικά με ένα σοβαρό θέμα όπως η βιομηχανική παραγωγή. Γράψτε μερικές διαφορετικές παραλλαγές και δοκιμάστε τες με τους συναδέλφους σας πρώτα για να δείτε τι θα έχει περισσότερη απήχηση.

Σημασία στις ταχύτητες και στο γρήγορο άνοιγμα

Το ίδιο το Facebook εδώ και λίγο καιρό προτείνει σχεδόν ακατάπαυστα την εφαρμογή του «Facebook Lite» για κινητές συσκευές, λόγω του ότι είναι αρκετά ελαφρύτερο και γρηγορότερο από τις άλλες εφαρμογές του. Αυτό συμβαίνει γιατί είναι αποδεδειγμένο πως βαριές σελίδες προορισμού και γενικά «βαριοί» ιστότοποι μπορούν να προκαλέσουν απομάκρυνση των χρηστών και να αυξήσουν κατακόρυφα τα τα ποσοστά εγκατάλειψης (bounce rate). Όπότε, διατηρήστε τα πράγματα όσο πιο απλά μπορείτε, με ταχύτητες και σχεδιασμό που θα αποτρέψουν τους επισκέπτες να αποχωρήσουν.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;