Όταν αρχίζετε να εφαρμόζετε μια στρατηγική κοινωνικών μέσων για την επιχείρησή σας μέσω υπηρεσιών digital marketing, μια από τις πρώτες ερωτήσεις που θα αναρωτηθείτε είναι αυτή:

Η επιχείρησή μου πρέπει να είναι στο Twitter ή στο Facebook;

Και οι δύο ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες σύνδεσης με ένα δίκτυο, αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Αλλά είναι επίσης απίστευτα διαφορετικές όσον αφορά το σκοπό.

Τελικά, ο σκοπός του Facebook είναι να συνδέσει ανθρώπους με τους φίλους και την οικογένειά τους. Οι χρήστες χρησιμοποιούν το Facebook για να μοιραστούν φωτογραφίες, βίντεο και γενικές ενημερώσεις για τη ζωή τους.

Το Twitter, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιείται για να μοιραστεί ιδέες, πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και νέα. Ενώ οι χρήστες μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν το Twitter για να συνδεθούν με τους φίλους και την οικογένειά τους, το χρησιμοποιούν σε μεγαλύτερο βαθμό για να συνδεθούν με τον ευρύτερο κόσμο στο σύνολό του και να ακούσουν τι συμβαίνει (σε 140 ή λιγότερους χαρακτήρες).

Φυσικά, αυτό εξακολουθεί να προκαλεί το ερώτημα -σε ποια πλατφόρμα ταιριάζει περισσότερο η επιχείρησή σας; Για να εξερευνήσετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Twitter έναντι του Facebook, δημιουργήσαμε μια ολοκληρωμένη ανάλυση και των δύο.

Twitter vs Facebook Demographics.

Για να ξεκινήσετε, εξετάστε το ενδεχόμενο των δημογραφικών στοιχείων. Που θα μπορούσε να φτάσει η επιχείρησή σας σε κάθε πλατφόρμα.

Ο συνολικός αριθμός των ενηλίκων των Η.Π.Α. που χρησιμοποιούν το Twitter είναι 24%. Συγκριτικά, το Facebook φτάνει χωρίς αμφιβολία σε ένα ευρύτερο δημογραφικό, με σχεδόν το 70% των ενηλίκων των ΗΠΑ να είναι στην πλατφόρμα.
Το Twitter απευθύνεται συνήθως σε μια νεότερη δημογραφική ομάδα – το 40% των χρηστών του Twitter είναι μεταξύ 18-29 ετών, ενώ λιγότερο από το 20% των ατόμων ηλικίας 50 ετών και άνω χρησιμοποιούν την πλατφόρμα.

Ενώ το Facebook απευθύνεται και στην ηλικιακή ομάδα ηλικίας 18-29 ετών (που προσελκύει πάνω από 80%), αποδεικνύεται δημοφιλέστερη και για μια παλαιότερη δημογραφική ομάδα. Το 65% των ατόμων ηλικίας 50 ετών και άνω χρησιμοποιούν το Facebook. Από την άποψη της μαζικής έκφρασης, το Facebook κερδίζει το Twitter.

Facebook vs Twitter: βαθμός εμπλοκής.

Είναι εξίσου σημαντικό να καθορίζετε την ποιότητα σε σχέση με την ποσότητα – πόσο μένει το κοινό σε κάθε πλατφόρμα; Ή, εναλλακτικά, πόσα λεπτά ημερησίως δαπανούν για το καθένα;
Μια γρήγορη ανάλυση δείχνει πως περίπου το 46% των χρηστών του Twitter είναι στην πλατφόρμα καθημερινά και το 81% των milleniums ελέγχει το Twitter τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

Δεδομένου ότι το Twitter είναι δημοφιλές με δημοσιογράφους, πολιτικούς και διασημότητες, πολλοί χρήστες μετατρέπονται στο Twitter για νέα. Στην πραγματικότητα, το 74% των χρηστών του Twitter λένε ότι χρησιμοποιούν το Twitter για να αποκτήσουν τα δικά τους νέα.

Επιπλέον, το Twitter αντιπροσωπεύει το 16% των παραπομπών σε μεγαλύτερα άρθρα και το 14% για συντομότερα άρθρα ειδήσεων.

Από την άποψη της μακροπρόθεσμης δέσμευσης, τότε, το Facebook είναι η καλύτερη λύση. Για παράδειγμα, για κάθε ένα εκατομμύριο Facebook ακολούθων, τα εμπορικά σήματα μπορούν να περιμένουν να λάβουν περίπου 700 αρέσει, σχόλια και κοινοποιήσεις. Αντίθετα, για κάθε ένα εκατομμύριο χρήστες Twitter, οι επιχειρήσεις μπορούν να περιμένουν περίπου 300 αλληλεπιδράσεις.

Οι διαφημίσεις Twitter έναντι των διαφημίσεων Facebook.

Γενικά, η διαφήμιση στο Facebook  μέσα από το digital marketing σάς επιτρέπει να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Επιπλέον, οι διαφημίσεις Facebook έρχονται με μερικά εντυπωσιακά εργαλεία στόχευσης. Έτσι μπορείτε να ελέγξετε το μπάτζετ, τη συμπεριφορά αγοράς, τα χόμπι, τις κοινότητες του Facebook και πολλά άλλα.

Το Twitter προσφέρει επίσης δυνατότητες στόχευσης, συμπεριλαμβανομένης της συμπεριφοράς αγοράς, της γλώσσας, του ενδιαφέροντος και των ακολούθων. Ωστόσο, η διαφήμιση στο Twitter είναι συνήθως πιο ακριβή από το Facebook.
Twitter vs Facebook

Είναι σημαντικό να εξετάσετε τους διαφορετικούς σκοπούς του Twitter έναντι του Facebook. Το Twitter προορίζεται κυρίως για την ανταλλαγή ιδεών, ενώ το Facebook προορίζεται για σύνδεση με φίλους και οικογένεια. Επιπλέον, το Facebook έχει ένα μεγαλύτερο ακροατήριο διαφόρων ηλικιακών κατηγοριών, ενώ το ακροατήριο του Twitter είναι σε μεγάλο βαθμό ηλικίας 18-29 ετών. Είναι κρίσιμο να προσδιορίσετε ποιο προτιμά το κοινό σας και να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει σε κάθε πλατφόρμα.

Τελικά, είναι καλύτερο να δοκιμάσετε το Twitter και το Facebook για λίγο, αν δεν είστε σίγουροι ποιος λειτουργεί καλύτερα για το εμπορικό σήμα σας. Με την πάροδο του χρόνου, θα αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το πόσο καλά οι αναρτήσεις σας προβάλλονται σε κάθε ιστότοπο, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στον έναν σε σχέση με τον άλλο.

Μόλις δείτε την αληθινή, πολύτιμη εμπλοκή σε ένα από τα δύο, τότε θα πρέπει να εξετάσετε την εφαρμογή μιας στρατηγικής digital marketing διαφήμισης για να μετατρέψετε αυτή την επισκεψιμότητα σε μετατροπές.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;