Στον πυρήνα τους, οι υπηρεσίες SEO επικεντρώνονται ουσιαστικά στην επέκταση της προβολής μιας εταιρείας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Βοηθούν τις επιχειρήσεις να ταξινομήσουν περισσότερες σελίδες υψηλότερα στις SERP (Σελίδες Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης) ώστε να οδηγήσουν περισσότερους επισκέπτες στην ιστοσελίδα, αυξάνοντας τις πιθανότητες για περισσότερες μετατροπές. Όταν μου ζητείται να εξηγήσω τι είναι το SEO, συχνά επιλέγω να το ονομάζω μια στρατηγική που επιβεβαιώνει ότι όταν κάποιος πραγματοποιήσει μια αναζήτηση στην κατηγορία προϊόντων ή υπηρεσιών σας, θα βρει τον ιστότοπό σας. Αλλά αυτό απλοποιεί λίγο την πειθαρχία που απαιτείται. Δεν λαμβάνει υπόψη στοιχεία όπως οι διαφορετικές ανάγκες πληροφόρησης των πελατών. Ωστόσο, αποκαλύπτει την ουσία του. Εν ολίγοις, το SEO προσφέρει δύο πράγματα – την κατάταξη και την ορατότητα.

Κατάταξη
Αυτή είναι μια διαδικασία που οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν για να καθορίσουν πού να τοποθετήσουν μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα στις SERPs.

Ορατότητα
Αυτός ο όρος περιγράφει πόσο εμφανές είναι ένα συγκεκριμένο domain στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Με μεγάλη προβολή, ο τομέας σας έχει προτεραιότητα στις SERP. Μικρότερη ορατότητα αναζήτησης παρουσιάζεται όταν ένα domain δεν είναι ορατό για πολλά συναφή ερωτήματα αναζήτησης.

Και τα δύο είναι υπεύθυνα για την επίτευξη των κύριων στόχων του SEO – κυκλοφορία και μετατροπές. Υπάρχει βέβαια ένας ακόμη λόγος για τον οποίο πρέπει να χρησιμοποιείτε SEO.
Η πειθαρχία σας βοηθά να εδραιώσετε το brand name σας καθ’ όλη σχεδόν την αγορά.

Αντίστοιχα, το SEO με την εμπειρία ενός SEO expert, μπορεί να διασφαλίσει ότι οι στρατηγικές digital marketing σας ταιριάζουν με τη νέα συμπεριφορά αγοράς. Διότι, όπως αναγνώρισε η Google, η συμπεριφορά των πελατών έχει αλλάξει εντελώς. Σήμερα, όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για να βρουν προϊόντα ή υπηρεσίες, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο κανάλι μάρκετινγκ. Το ποσοστό των αγοραστών που επιλέγουν την Google σε σχέση με την Amazon έχει αυξηθεί κατά 18%. Το 136% προτιμά περισσότερο τη μηχανή αναζήτησης σε σχέση με άλλους διαδικτυακούς τόπους λιανικής πώλησης. Και οι αγοραστές B2B πραγματοποιούν έως και 12 αναζητήσεις, κατά μέσο όρο, προτού ασχοληθούν με ένα εμπορικό σήμα. Επιπλέον, προτιμούν να ακολουθήσουν την πλειοψηφία της διαδικασίας αγοράς μόνοι τους. Για παράδειγμα, σε μια πρόσφατη έρευνα της HubSpot Research, διαπιστώθηκε ότι το 77% των ανθρώπων ερευνούν ένα εμπορικό σήμα πριν ασχοληθούν με αυτό.

Το Forrester αποκάλυψε ότι το 60% των πελατών δεν επιθυμούν καμία αλληλεπίδραση με πωλητές. Περαιτέρω, το 68% προτιμά να ερευνά από μόνο του. Και το 62% έχει αναπτύξει τα δικά του κριτήρια για να επιλέξει τον κατάλληλο πωλητή. Επιπλέον, αυτή η διαδικασία δεν ήταν ποτέ πιο περίπλοκη. Τέλος, η έρευνα σχετικά με τους αγοραστές της DemandGen το 2017, διαπίστωσε ότι το 61% των αγοραστών B2B αρχίζουν τη διαδικασία αγοράς με μια ευρεία αναζήτηση στο διαδίκτυο. Συγκριτικά, μόνο το 56% πηγαίνει κατευθείαν στον ιστότοπο ενός πωλητή.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;